AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #21 Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Merkelig kriterie, men du får da beholde det. Det mest elegante er jo å ha såpass fortellende bilder at du slipper å skrive noe som helst. Jeg har ingen profiltekst heller (mann), men bildene mine er gode og gir et innblikk i meg som person. Matchene renner inn, hvertfall Anonymkode: 1ea02...afe Som sagt, så lenge bildene forteller om deg som person er det ikke egentlig et problem. Når bildene like gjerne kunne vært på passet eller førerkortet (satt på spissen), er det nødvendig med produktet. Poenget er å få vite noe om deg som person, som forteller om du er aktuell eller ei. Nå er ikke jeg på Tinder lenger uansett, så det er jo ikke et problem. Anonymkode: c188b...1e0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #22 Skrevet 25. juni 2018 Jeg har profil og forteller høyde, at jeg har barn, litt smådill og hva jeg ser etter i det andre kjønn. Jeg tenker det er bra om jeg "diskvalifiserer" meg fra endel jenter pga det, man har jo begrenset med tid til dating i hverdagen og jeg vil ikke kaste bort tiden min på noen som feks ikke tåler at jeg har barn fra før, dem ville jeg jo aldri fått det fint med uansett. Men har opplevd kanskje 2 ganger at jeg har vært på date og dama ikke engang har lest profilen 😛 Men generelt ja, vi er nok dårlige på profiler, man vil jo ikke virke som om man prøver for hardt. Anonymkode: 3418b...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #23 Skrevet 25. juni 2018 Jeg er veldig enig i det punktet om å skrive noe, for min del trenger det ikke være tekst som gir spesielt mye en gang. Bare en liten setning holder for meg. For min del handler det litt om at Tinder er så lavterskel å lage, så om man ikke en gang har giddet å skrive/sette inn noe i profilteksten så tenker jeg at de 1: er ute etter sex 2: ikke er særlig seriøse, og da får de nei fra meg. Jeg er nok veldig kresen på hvem jeg matcher med, men det er fordi jeg ikke driver med random hookups, så om fyren har masse festbilder og slikt eller virker som en gutt og ikke en mann, så får han nei fra meg. Det er noen ganger jeg er litt usikker og egentlig har lyst til å trykke ja, men bildene gjør meg litt usikker, da er det nei om han ikke har tekst (eller om han har tekst og det står han bare er ute etter sex da :p Men da er det jo bra for begge å slippe å bruke tid på hverandre). Anonymkode: 87a93...aed 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #24 Skrevet 25. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en del jenter på tinder og de fleste av dem nevner jo at det er en del tilbakestående gutter på tinder, ofte cocky utlendinger som tror dama ikke gjennomskuer dem og andre som starter med å være hyggelig, men som plutselig snakker skikkelig dirty på totalt feil tidspunkt. (...) Utrolig deilig de gangene du møter ei jente som ikke er så gira på forhold, men som samtidig trenger pikk i ny og ne, 🤔 Anonymkode: 7870e...1a8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #25 Skrevet 25. juni 2018 Mange av punktene er jeg enige med, men mange av disse gjelder utrolig nok også kvinner. Bortsett fra nakenbilde - dem har jeg ikke sett noe av. Men kvinner i undertøy/bikini sveiper jeg også til venstre. Anonymkode: 56b17...8e8
Leifern Skrevet 25. juni 2018 #26 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her: Litt usikker på hvordan jeg har gått glipp av noe vesentlig, når jeg i innlegget mitt presiserer at jeg ikke snakker for alle kvinner men at det er min oppfatning? Når det gjelder din påstand om at det beste er ingen bilder: der er jeg som sagt uenig og sveiper venstre 99% av gangene om mannen ikke har skrevet noe. Du trenger selvfølgelig ikke like det eller være enig, men sånn er det. Når jeg får opp en mann på tinder så ser jeg på det første bildet (for å avgjøre om han er HELT uaktuell for meg, sveiper da venstre med en gang), så leser jeg teksten, så ser jeg på resten av bildene. Hvis jeg ikke har noen som helst idé om vi har et eller annet til felles så ser jeg ingen grunn til å sveipe høyre, samt at for meg vitner det om at man rett og slett er ganske lat om man ikke har tatt seg bryet med å skrive noen ord. Anonymkode: 830fe...b13 DU sveiper til venstre om det ikke er tekst. Det er ikke et flertall av kvinner som gjør det, derfor blir det et dårlig råd å anbefale tekst. Og du sveiper altså til venstre selv om personen ut fra bildene skulle være drømmemannen? Ser ikke engang på bildene om det ikke er tekst? Aldri høyresveipet en uten tekst? Deg om det. Jeg verken liker eller misliker at du gjør det, det er jo helt opp til deg, men et merkelig prinsipp uansett. Det eneste jeg sier er at du nok er i mindretall. Fordelen med tekst er at man kan treffe noen spesielt med teksten. Ulempen er at man kan bli ekskludert grunnet teksten. Det beste er å droppe tekst, med mindre man har noe spesielt bra å komme med, eller om det er noe som er helt vesentlig, som ikke går an å uttrykke gjennom bilder. Men det skal godt gjøres. Rådene dine om tekst treffer kanskje deg, men mange andre ville funnet det bedre å ikke ha tekst enn å skrive det du foreslår. Du misforstår i hvert fall om du mener det er latskap å ikke skrive tekst. Det beste er å formidle hvem man er gjennom bildene. Det er alt annet enn latskap å få til det på en god måte. Har man ikke, eller klarer man ikke å få til gode bilder, så kan en bra tekst hjelpe, men da vil man antakelig som regel bli ekskludert før teksten i det hele tatt er lest. Endret 25. juni 2018 av Leifern
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #27 Skrevet 27. juni 2018 På 25.06.2018 den 0.33, AnonymBruker skrev: Den store feilen både for menn og kvinner er at de er på Tinder. De er allerede ute av gamet. Anonymkode: ce4df...d13 Jeg tror du sitter fast i 2001 eller noe sånt. Velkommen til dagens verden. Anonymkode: 79637...a88 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #28 Skrevet 27. juni 2018 Eneste feilen menn gjør på tinder er å ikke være attraktive nok 1. Vær attraktiv. 2. Ikke vær uattrakiv. Jeg har selv gjennomført eksperimenter på tinder og konkludert med det jeg nevner over. Kvinner finner seg i hva som helst så lenge du er fysisk attraktiv. Jeg slutter å høre på hva TS sier, for jeg husker jeg fikk match med en kjent blogger. Og jeg var stikk motsatt av det hun ga ut i råd til gutta for å få treff. Til gutta: aldri lytt til det hun sier, se på hva hun gjør. Anonymkode: 2ca5e...4ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå