AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hei! Rett som det er ser jeg menn som klager over få matcher på Tinder, og ja - for menn som for oss kvinner så er det jo unektelig en stor grad av trynefaktor ute og går. Likevel - det er mange ganger jeg sveiper til venstre hvor noen justeringer ville kunne ført til en høyresveip, og selv om dette selvfølgelig bare er mine observasjoner og preferanser og ikke alle damer i hele verdens, kan det kanskje være noen tips å ta med seg likevel? - Skriv noe om deg selv. Med mindre bildene du har lagt ut forteller svært mye om hvem du er, så går du rett til venstre om du ikke har tatt deg bryet med å skrive noen ord. Det behøver ikke å være en roman, men kan for eksempel være interessene dine, hva som er viktig for deg, hvem du er som person, hva du drømmer om, hva du ser for deg i en kjæreste eller liknende. Noen skriver "spør om du lurer på noe" eller "det er ikke noe poeng å skrive noe her, vi kan chatte for å bli kjent" - men når du forteller om deg selv er det lettere å avgjøre om vi kan passe sammen, og du gir meg noe å starte en eventuell samtale med. - Ikke skriv sur-magede kommentarer som "fatter ikke hvorfor folk sviper når de ikke har tenkt å svare!!!". Da tenker jeg at du bare er en sur, muggen og kjip person og sveiper rett til venstre. - Ha flere bilder av deg selv, og vær så snill - ikke ha på solbriller på alle sammen selv om du selv synes du ser veldig kul ut med dem på. - Nei, det er ikke kult med bilde av deg selv som viser fingeren til kameraet. - Nei, jeg trenger ikke se bilder av deg naken eller nesten naken når jeg ikke kjenner deg. - Hvis bildene dine er så mørke at jeg knapt kan se deg, eller jeg bare ser halve ansiktet ditt havner du til venstre. - Nei, du bør ikke ha et bilde av deg selv som eks-dama er med på på Tinder. - Ikke se sint eller sur ut på bildene du velger ut. Du kan selvfølgelig ha noen hvor du er mer "alvorlig", men hvis det første bildet jeg ser av deg får meg til å tenke at du ønsker å ta livet mitt så sveiper jeg til venstre. Til slutt: På Tinder får jeg inntrykk av at det finnes 2 typer menn: enten de svært overvektige som ikke virker å orke noen ting, eller de hyper-aktive som løper opp på fjelltopper, dykker, hopper i fallskjermer og må løpe rundt hele tiden. Hvis du er en fyr som gjerne er med på aktiviteter av og til men like gjerne kan sette pris på sofakroken og en god film, så skriv det - digert pluss i boka fra meg Anonymkode: 830fe...b13 12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Det er mye som er riktig her, men jeg er ikke enig i at menn MÅ skrive noe på profilen. Jeg får ofte et inntrykk ut fra bildene, om interesser, stil/smak, utstråling, sosial intelligens. Om bildene ser bra ut er det virkelig ingen grunn å sveipe til venstre bare fordi han ikke har skrevet noe. Anonymkode: f39bc...4dd 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Jeg sveiper alltid til venstre om fyren ikke har skrevet noe, uansett utseendet. Støtter forøvrig alle poengene i hovedinnlegget. Anonymkode: 869b3...1c4 2
Husholdning1 Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Det man gjør feil på tinder er vel å i det hele tatt ha profil der. 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Rett som det er ser jeg menn som klager over få matcher på Tinder, og ja - for menn som for oss kvinner så er det jo unektelig en stor grad av trynefaktor ute og går. Likevel - det er mange ganger jeg sveiper til venstre hvor noen justeringer ville kunne ført til en høyresveip, og selv om dette selvfølgelig bare er mine observasjoner og preferanser og ikke alle damer i hele verdens, kan det kanskje være noen tips å ta med seg likevel? - Skriv noe om deg selv. Med mindre bildene du har lagt ut forteller svært mye om hvem du er, så går du rett til venstre om du ikke har tatt deg bryet med å skrive noen ord. Det behøver ikke å være en roman, men kan for eksempel være interessene dine, hva som er viktig for deg, hvem du er som person, hva du drømmer om, hva du ser for deg i en kjæreste eller liknende. Noen skriver "spør om du lurer på noe" eller "det er ikke noe poeng å skrive noe her, vi kan chatte for å bli kjent" - men når du forteller om deg selv er det lettere å avgjøre om vi kan passe sammen, og du gir meg noe å starte en eventuell samtale med. - Ikke skriv sur-magede kommentarer som "fatter ikke hvorfor folk sviper når de ikke har tenkt å svare!!!". Da tenker jeg at du bare er en sur, muggen og kjip person og sveiper rett til venstre. - Ha flere bilder av deg selv, og vær så snill - ikke ha på solbriller på alle sammen selv om du selv synes du ser veldig kul ut med dem på. - Nei, det er ikke kult med bilde av deg selv som viser fingeren til kameraet. - Nei, jeg trenger ikke se bilder av deg naken eller nesten naken når jeg ikke kjenner deg. - Hvis bildene dine er så mørke at jeg knapt kan se deg, eller jeg bare ser halve ansiktet ditt havner du til venstre. - Nei, du bør ikke ha et bilde av deg selv som eks-dama er med på på Tinder. - Ikke se sint eller sur ut på bildene du velger ut. Du kan selvfølgelig ha noen hvor du er mer "alvorlig", men hvis det første bildet jeg ser av deg får meg til å tenke at du ønsker å ta livet mitt så sveiper jeg til venstre. Til slutt: På Tinder får jeg inntrykk av at det finnes 2 typer menn: enten de svært overvektige som ikke virker å orke noen ting, eller de hyper-aktive som løper opp på fjelltopper, dykker, hopper i fallskjermer og må løpe rundt hele tiden. Hvis du er en fyr som gjerne er med på aktiviteter av og til men like gjerne kan sette pris på sofakroken og en god film, så skriv det - digert pluss i boka fra meg Anonymkode: 830fe...b13 Mange gode poeng. Men er man passe oppegående burde man klare å unngå de fleste tingene her. Man kunne også ha sagt at enkelte av tingene gjelder kvinner også. Det florerer ikke akkurat av kvinner med profiltekst på Tinder. De er nokså sjelden. Om de har skrevet noe er det som regel "si hei da vel". Tinder er jo et kvinners marked mtp. at det er dobbelt så mange menn som kvinner på Tinder. Det ser man også at for min del at 99% av tilfellene er det jeg som må starte samtalen. Jeg starter ikke bare samtalen jeg styrer den. Det er jeg som også må ta initiativrett til å møtes også. Ikke at jeg klager, men kvinner sitter nok med det meste av makten på Tinder. Anonymkode: eb831...125
Mr. Kilmister Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Rett som det er ser jeg menn som klager over få matcher på Tinder, og ja - for menn som for oss kvinner så er det jo unektelig en stor grad av trynefaktor ute og går. Likevel - det er mange ganger jeg sveiper til venstre hvor noen justeringer ville kunne ført til en høyresveip, og selv om dette selvfølgelig bare er mine observasjoner og preferanser og ikke alle damer i hele verdens, kan det kanskje være noen tips å ta med seg likevel? - Skriv noe om deg selv. Med mindre bildene du har lagt ut forteller svært mye om hvem du er, så går du rett til venstre om du ikke har tatt deg bryet med å skrive noen ord. Det behøver ikke å være en roman, men kan for eksempel være interessene dine, hva som er viktig for deg, hvem du er som person, hva du drømmer om, hva du ser for deg i en kjæreste eller liknende. Noen skriver "spør om du lurer på noe" eller "det er ikke noe poeng å skrive noe her, vi kan chatte for å bli kjent" - men når du forteller om deg selv er det lettere å avgjøre om vi kan passe sammen, og du gir meg noe å starte en eventuell samtale med. - Ikke skriv sur-magede kommentarer som "fatter ikke hvorfor folk sviper når de ikke har tenkt å svare!!!". Da tenker jeg at du bare er en sur, muggen og kjip person og sveiper rett til venstre. - Ha flere bilder av deg selv, og vær så snill - ikke ha på solbriller på alle sammen selv om du selv synes du ser veldig kul ut med dem på. - Nei, det er ikke kult med bilde av deg selv som viser fingeren til kameraet. - Nei, jeg trenger ikke se bilder av deg naken eller nesten naken når jeg ikke kjenner deg. - Hvis bildene dine er så mørke at jeg knapt kan se deg, eller jeg bare ser halve ansiktet ditt havner du til venstre. - Nei, du bør ikke ha et bilde av deg selv som eks-dama er med på på Tinder. - Ikke se sint eller sur ut på bildene du velger ut. Du kan selvfølgelig ha noen hvor du er mer "alvorlig", men hvis det første bildet jeg ser av deg får meg til å tenke at du ønsker å ta livet mitt så sveiper jeg til venstre. Til slutt: På Tinder får jeg inntrykk av at det finnes 2 typer menn: enten de svært overvektige som ikke virker å orke noen ting, eller de hyper-aktive som løper opp på fjelltopper, dykker, hopper i fallskjermer og må løpe rundt hele tiden. Hvis du er en fyr som gjerne er med på aktiviteter av og til men like gjerne kan sette pris på sofakroken og en god film, så skriv det - digert pluss i boka fra meg Anonymkode: 830fe...b13 Akkurat det samme gjelder dere damer😂 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Det komiske er at kvinnene på tinder trenger ikke skrive noe, fordi det er en kjøttkamp mellom de 200 mennene som vil ha henne uansett Anonymkode: 6378e...0f0 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Da jeg (mann) brukte Tinder lot jeg bildene tale for meg. Som nevnt over det ikke bare trynefaktor. Med forskjellige bilder kan du si veldig mye om en person. Følte at å skrive noe virket som en desperat kontaktannonse. Anonymkode: 5b87f...bfd 2
Leifern Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Rett som det er ser jeg menn som klager over få matcher på Tinder, og ja - for menn som for oss kvinner så er det jo unektelig en stor grad av trynefaktor ute og går. Likevel - det er mange ganger jeg sveiper til venstre hvor noen justeringer ville kunne ført til en høyresveip, og selv om dette selvfølgelig bare er mine observasjoner og preferanser og ikke alle damer i hele verdens, kan det kanskje være noen tips å ta med seg likevel? - Skriv noe om deg selv. Med mindre bildene du har lagt ut forteller svært mye om hvem du er, så går du rett til venstre om du ikke har tatt deg bryet med å skrive noen ord. Det behøver ikke å være en roman, men kan for eksempel være interessene dine, hva som er viktig for deg, hvem du er som person, hva du drømmer om, hva du ser for deg i en kjæreste eller liknende. Noen skriver "spør om du lurer på noe" eller "det er ikke noe poeng å skrive noe her, vi kan chatte for å bli kjent" - men når du forteller om deg selv er det lettere å avgjøre om vi kan passe sammen, og du gir meg noe å starte en eventuell samtale med. - Ikke skriv sur-magede kommentarer som "fatter ikke hvorfor folk sviper når de ikke har tenkt å svare!!!". Da tenker jeg at du bare er en sur, muggen og kjip person og sveiper rett til venstre. - Ha flere bilder av deg selv, og vær så snill - ikke ha på solbriller på alle sammen selv om du selv synes du ser veldig kul ut med dem på. - Nei, det er ikke kult med bilde av deg selv som viser fingeren til kameraet. - Nei, jeg trenger ikke se bilder av deg naken eller nesten naken når jeg ikke kjenner deg. - Hvis bildene dine er så mørke at jeg knapt kan se deg, eller jeg bare ser halve ansiktet ditt havner du til venstre. - Nei, du bør ikke ha et bilde av deg selv som eks-dama er med på på Tinder. - Ikke se sint eller sur ut på bildene du velger ut. Du kan selvfølgelig ha noen hvor du er mer "alvorlig", men hvis det første bildet jeg ser av deg får meg til å tenke at du ønsker å ta livet mitt så sveiper jeg til venstre. Til slutt: På Tinder får jeg inntrykk av at det finnes 2 typer menn: enten de svært overvektige som ikke virker å orke noen ting, eller de hyper-aktive som løper opp på fjelltopper, dykker, hopper i fallskjermer og må løpe rundt hele tiden. Hvis du er en fyr som gjerne er med på aktiviteter av og til men like gjerne kan sette pris på sofakroken og en god film, så skriv det - digert pluss i boka fra meg Anonymkode: 830fe...b13 Her tror jeg du har gått glipp av noe vesentlig, nemlig at alle damer ikke har de samme preferansene som deg. Spesielt dette med tekst er helbom. Det beste er ingen tekst men bilder som forteller noe som gjør at teksten blir mindre viktig. Som du selv er inne på kan teksten diskvalifisere, og tekst du vil like kan en annen mislike. De fleste damer vil sveipe til høyre om de likte bildene godt, selv om det ikke er tekst. Når det gjelder bilder er jeg enig i at de er viktige, og det begås helt sikkert mange feil, blant andre de du påpeker. 3
Leifern Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg (mann) brukte Tinder lot jeg bildene tale for meg. Som nevnt over det ikke bare trynefaktor. Med forskjellige bilder kan du si veldig mye om en person. Følte at å skrive noe virket som en desperat kontaktannonse. Anonymkode: 5b87f...bfd Jepp, samme her, gjennomtenkte bilder er det beste. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #11 Skrevet 24. juni 2018 Menn med bryllupsbilde med kona som profilbilde, og caption "ikke ute etter noe seriøst" 🤢 Anonymkode: f079c...5fc 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #12 Skrevet 24. juni 2018 41 minutter siden, Leifern said: Her tror jeg du har gått glipp av noe vesentlig, nemlig at alle damer ikke har de samme preferansene som deg. Spesielt dette med tekst er helbom. Det beste er ingen tekst men bilder som forteller noe som gjør at teksten blir mindre viktig. Som du selv er inne på kan teksten diskvalifisere, og tekst du vil like kan en annen mislike. De fleste damer vil sveipe til høyre om de likte bildene godt, selv om det ikke er tekst. Når det gjelder bilder er jeg enig i at de er viktige, og det begås helt sikkert mange feil, blant andre de du påpeker. TS her: Litt usikker på hvordan jeg har gått glipp av noe vesentlig, når jeg i innlegget mitt presiserer at jeg ikke snakker for alle kvinner men at det er min oppfatning? Når det gjelder din påstand om at det beste er ingen bilder: der er jeg som sagt uenig og sveiper venstre 99% av gangene om mannen ikke har skrevet noe. Du trenger selvfølgelig ikke like det eller være enig, men sånn er det. Når jeg får opp en mann på tinder så ser jeg på det første bildet (for å avgjøre om han er HELT uaktuell for meg, sveiper da venstre med en gang), så leser jeg teksten, så ser jeg på resten av bildene. Hvis jeg ikke har noen som helst idé om vi har et eller annet til felles så ser jeg ingen grunn til å sveipe høyre, samt at for meg vitner det om at man rett og slett er ganske lat om man ikke har tatt seg bryet med å skrive noen ord. Anonymkode: 830fe...b13 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #13 Skrevet 24. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Menn med bryllupsbilde med kona som profilbilde, og caption "ikke ute etter noe seriøst" 🤢 Anonymkode: f079c...5fc Ouch! Den har jeg ikke sett enda, æsj så ekkelt. Får håpe det forholdet er avsluttet og at de bare ikke skjønte hvor feil det er å bruke bryllupsbildet sitt på Tinder. Anonymkode: 830fe...b13
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #14 Skrevet 24. juni 2018 1 hour ago, Leifern said: Her tror jeg du har gått glipp av noe vesentlig, nemlig at alle damer ikke har de samme preferansene som deg. Spesielt dette med tekst er helbom. Det beste er ingen tekst men bilder som forteller noe som gjør at teksten blir mindre viktig. Som du selv er inne på kan teksten diskvalifisere, og tekst du vil like kan en annen mislike. De fleste damer vil sveipe til høyre om de likte bildene godt, selv om det ikke er tekst. Når det gjelder bilder er jeg enig i at de er viktige, og det begås helt sikkert mange feil, blant andre de du påpeker. Om du har skrevet noe allerede i bioen som diskvalifiserer deg, så er du neppe rette mannen for meg. Det er helt greit, men da foretrekker jeg å ikke bruke tid på deg. Du skal være veldig kjekk, eller bildene veldig talende, før jeg sveiper høyre uten profiltekst. Anonymkode: c188b...1e0
jabx Skrevet 24. juni 2018 #15 Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, Husholdning1 skrev: Det man gjør feil på tinder er vel å i det hele tatt ha profil der. Så rebelsk du er.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #16 Skrevet 24. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du har skrevet noe allerede i bioen som diskvalifiserer deg, så er du neppe rette mannen for meg. Det er helt greit, men da foretrekker jeg å ikke bruke tid på deg. Du skal være veldig kjekk, eller bildene veldig talende, før jeg sveiper høyre uten profiltekst. Anonymkode: c188b...1e0 Merkelig kriterie, men du får da beholde det. Det mest elegante er jo å ha såpass fortellende bilder at du slipper å skrive noe som helst. Jeg har ingen profiltekst heller (mann), men bildene mine er gode og gir et innblikk i meg som person. Matchene renner inn, hvertfall Anonymkode: 1ea02...afe 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #17 Skrevet 24. juni 2018 Eneste teksten jeg behøver å se hos mannfolka er høyden. Anonymkode: 5c197...4e7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #18 Skrevet 24. juni 2018 Jeg syntes menn som skriver om seg selv i bioen kan virke litt desp av en eller annen grunn selvom det ikke står noe merkelig der. Aner faktisk ikke hvorfor.... Anonymkode: eaf96...a49 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #19 Skrevet 24. juni 2018 Den store feilen både for menn og kvinner er at de er på Tinder. De er allerede ute av gamet. Anonymkode: ce4df...d13 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #20 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har møtt en del jenter på tinder og de fleste av dem nevner jo at det er en del tilbakestående gutter på tinder, ofte cocky utlendinger som tror dama ikke gjennomskuer dem og andre som starter med å være hyggelig, men som plutselig snakker skikkelig dirty på totalt feil tidspunkt. Selv om jenter er ganske pene og man tenker de har mange matches så kan det faktisk være at ingen av dem ender opp med å møte noen av sine matches, faktisk sliter mange av de deilige med at det er så mange useriøse gutter at de rett og slett slutter å bruke tinder. Utrolig deilig de gangene du møter ei jente som ikke er så gira på forhold, men som samtidig trenger pikk i ny og ne, og som man kan finne på mye kult med. Det er åpenbart at jenter en del makt på tinder, men finnes mye trashy kvinnfolk på tinder også, spesielt de som catfisher profilen sin med snapchat filter og viser seg å være formløse, bleke og tynne jenter som røyker hasj... æsjjjjj Anonymkode: 3c07c...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå