Gå til innhold

Fortelle flørt om mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forteller dere ny flørt/date om mensen før en evt. date? 

Skal møte en jeg holder på med denne uka, har fått mensen og er usikker på jeg burde si fra før vi møtes... Føler at hvis jeg sier det så impliserer jeg at vi kun holder på pga. sex og hvis jeg ikke sier i fra kan det bli fryktelig kleint. 

Anonymkode: 650f9...fa9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du si noe før daten? Dater dere kun for sexen? 

Hvis han hinter til at han ønsker sex så sier du jo bare at du har mensen, så det må vente litt. En mann veit at kvinner har mensen, så hvorfor det er så flaut fatter jeg ikke.

Anonymkode: 177dd...ea3

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du skal si det.

Anonymkode: 00d50...24f

• Liker 5
Skrevet

Selvsagt skal du ikke si noe... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du si noe før daten? Dater dere kun for sexen? 

Hvis han hinter til at han ønsker sex så sier du jo bare at du har mensen, så det må vente litt. En mann veit at kvinner har mensen, så hvorfor det er så flaut fatter jeg ikke.

Vet ikke enda, vi har ikke hatt den samtalen. Vi har sex hver gang vi møtes nå. 

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Hva med å foreslå at dere gjør noe annet? Jeg ser ingen grunn til at du skal fortelle det. Dere kan faktisk ha sex selv om du har mensen, da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Ja men da burde han å skjønne at du av og til har mensen. Steiler han av det så er han ikke verdt tiden din 

• Liker 1
Skrevet

Forstår ikke hvorfor du trenger å si noe før daten. Hvis han vil ha sex og du ikke pga mensen , forteller du han bare det. Er ikke noe noen bør ta ille opp. Og det går jo fint an å være på date uten å ha sex hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke menn i 2018 at kvinner har mensen?

Anonymkode: 12af1...185

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke menn i 2018 at kvinner har mensen?

Anonymkode: 12af1...185

Det har menn visst ihvertfall de siste fem - seks tusen år, men det er jo mulig at det er en eller annen sløving som ikke har fått det med seg. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Men da er det jo naturlig at du sier noe, om ikke direkte, så indirekte uten at mensen nevnes. Du kan jo spørre om dere skal finne på noe annet. Da får du jo kanskje se hvor han står også. Greit med mensen sånn sett 😁

AnonymBruker
Skrevet

Lol ass, pinglegjeng. Jeg informerer alltid om mensen ved potensielle seksuelle eskapader. Alle mine elskere har taklet det helt fint og er faktisk støttende. Å snakke om mensen kan faktisk være en god test på mannens modenhet og evne til empati. Menn i alderen 20-35 vil jeg anta er godt informert om menstruasjon og hvor mye den kan utfordre kvinnens hverdag, med mindre de er idioter som skulle gått barneskolen OG ungdomsskolen på ny.

Anonymkode: 93e52...9fe

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal møte en jeg holder på med denne uka, har fått mensen og er usikker på jeg burde si fra før vi møtes... Føler at hvis jeg sier det så impliserer jeg at vi kun holder på pga. sex og hvis jeg ikke sier i fra kan det bli fryktelig kleint. 

Eh... hvis dere alltid har sex når dere møtes, så er det vel kun sex da.

Anonymkode: 29834...1f8

Skrevet
På 24.6.2018 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Nei , du sier det når det er naturlig å komme inn på det. Det naturlige vil være når dere har sex / altså om dere kommer innpå prevensjon eller noe. Eller si det når du får mensen. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/25/2018 at 10:50 AM, AnonymBruker said:

Eh... hvis dere alltid har sex når dere møtes, så er det vel kun sex da.

Anonymkode: 29834...1f8

Eh, man vil gjerne ha sex med den man er forelsket i. Det betyr ikke at det er kun sex.

Anonymkode: 19242...330

AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2018 den 4.18, AnonymBruker skrev:

Lol ass, pinglegjeng. Jeg informerer alltid om mensen ved potensielle seksuelle eskapader. Alle mine elskere har taklet det helt fint og er faktisk støttende. Å snakke om mensen kan faktisk være en god test på mannens modenhet og evne til empati. Menn i alderen 20-35 vil jeg anta er godt informert om menstruasjon og hvor mye den kan utfordre kvinnens hverdag, med mindre de er idioter som skulle gått barneskolen OG ungdomsskolen på ny.

Anonymkode: 93e52...9fe

«Lol ass» (tøffing). Du kan holde deg for god til å rakke ned på andre 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, man vil gjerne ha sex med den man er forelsket i. Det betyr ikke at det er kun sex.

Anonymkode: 19242...330

Om dere er forelsket, er jo mensen en helt vanlig ting i livet. Er du i form til å date, selv om du har mensen, trenger du jo ikke si noe på forhånd. Men det kan jo så klart komme opp i løpet av kvelden i samtalen. Kanskje han har lyst på sex selv om du har mensen, kanskje dere bare koser, han fingrer deg, du utfører BJ. Sex trenger jo ikke bare være samleie. 

Treffes dere bare for sex, ville jeg avlyst daten med begrunnelse i mensen.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hvis du "advarer" ham om at du har mensen før et møte vil han sannsynligvis tenke at du møter ham kun for sex, vil jeg tro. Så hvis dette ikke stemmer, ville jeg definitivt latt være å si noe. Du er jo ikke forplikta til å ha sex med ham hver gang dere møtes?

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke si det i forkant. Hvis han ikke vil være med deg for det du har mensen, så er han vel ikke noen du vil ha likevel?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd, men skulle ønske jeg hadde sagt fra i forveien haha, ble litt teit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...