AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Er så drittlei alle trådene om ghosting. Har det slått dere at det er dere selv det er noe galt med? Litt for opptatt av å finne "noe" å være sammen med? Litt for på? Når folk skygger banen uansett relasjon så er det som regel fordi de finner dere ubehagelige. Anonymkode: f95fa...4bb 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Så enig med deg!! K 22 Anonymkode: 54c57...91c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Enig. Skjønner at folk har fått et sykelig bekreftelsesbehov. Lei av kvinner som er forelsket etter 1 eller 2 dates hvor de ikke kjenner vedkommende fra før, som mest sannsynlig bare blir interessert fordi han ikke virker interessert. Er nok mange som kommer til og bli sure nå og kjefte på oss, fordi vi tydeligvis mener de fortjener dirttbehandlingen og setter seg max i offerrollen med "jeg blir alltid igjen såret" "han velger alltid ei annen" "jeg blir aldri valgt" Anonymkode: 7f038...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Og så mener de jo selvfølgelig at de er veldig attraktive og kostbare. Noe de mest sannsynlig ikke er. Mest sannsynlig er de oversminket, spiller et kilsjeaktig spill som det er lett og gjennomskue. Anonymkode: 7f038...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Ghosting er bare noe feige reddharer gjør. Seriøst, føler du at ting ikke går rett vei, eller bare ikke generelt liker noen (et eller annet som ikke stemmer), så må en virkelig kunne være voksen nok til å si i fra, gi et lite «hade» ikke bare la en person gå rundt i uvitenheten og ikke vite om h*n lengre er i et forhold eller ikke. Uavhengig av grunn, ikke pen nok, for pågående, for lite interessert... hva enn grunn, gi et lite vink før en går videte i livet. Har heldigsvis aldri opplevd ghosting selv (bank i bordet), men det er en skikkelig feig måte å avslutte noe på. Hadde aldri selv kunnet gjort det mot noen. Anonymkode: d2dba...4c6 17
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har truffet flere menn jeg ikke likte av ulike grunner. Jeg har ikke ghostet en eneste person i hele mitt liv av den grunn. Jeg klarer å avvise noen hyggelig eller be dem dra til helvete om de har litt tungt for å ta til seg klar tale. Å ghoste folk er stygt gjort og utrolig feigt. Anonymkode: 8ddcc...65a 20
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har ghostet, og såklart er ikke vedkommende «søppel». Det er nok heller jeg som er litt feig. Anonymkode: 5e8e0...13a 18
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Jeg er kvinne, jeg har ghostet jævlig mange av en enkel grunn. Jeg mister interessen hvis vi har sex før vi blir kjent. Hvis jeg ikke har følelser eller liker en fyr jævlig godt, fader de fort. Men hvis en fyr bruker tid og gidder å bli kjent med meg, og drøyer med å ha sex blir jeg mer interessert. Så jævla enkelt er det. Anonymkode: 4f9a3...0ab 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, jeg har ghostet jævlig mange av en enkel grunn. Jeg mister interessen hvis vi har sex før vi blir kjent. Hvis jeg ikke har følelser eller liker en fyr jævlig godt, fader de fort. Men hvis en fyr bruker tid og gidder å bli kjent med meg, og drøyer med å ha sex blir jeg mer interessert. Så jævla enkelt er det. Anonymkode: 4f9a3...0ab Det er jo bare å si det da, at det ikke føles rett for deg, istedenfor å la være å svare på meldinger. Er så utrolig barnslig oppførsel. Anonymkode: 9e128...41f 8
Gjest Mass Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 Ghosting kan jo være så mangt. Det er jo sikkert det som er så irriterende med ghosting. Man er ikke søppel fordi at man blir ghostet. Det var en stygg måte å formidle noe ut på.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #11 Skrevet 24. juni 2018 De fleste av dere som har skrevet og plusset på disse innleggene er nok ikke aktiv på datingfronten, og en stor andel av dere er nok menn... Anonymkode: 9e128...41f 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #12 Skrevet 24. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste av dere som har skrevet og plusset på disse innleggene er nok ikke aktiv på datingfronten, og en stor andel av dere er nok menn... Anonymkode: 9e128...41f Disse innleggene siktet jeg til: 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så drittlei alle trådene om ghosting. Har det slått dere at det er dere selv det er noe galt med? Litt for opptatt av å finne "noe" å være sammen med? Litt for på? Når folk skygger banen uansett relasjon så er det som regel fordi de finner dere ubehagelige. Anonymkode: f95fa...4bb 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Skjønner at folk har fått et sykelig bekreftelsesbehov. Lei av kvinner som er forelsket etter 1 eller 2 dates hvor de ikke kjenner vedkommende fra før, som mest sannsynlig bare blir interessert fordi han ikke virker interessert. Er nok mange som kommer til og bli sure nå og kjefte på oss, fordi vi tydeligvis mener de fortjener dirttbehandlingen og setter seg max i offerrollen med "jeg blir alltid igjen såret" "han velger alltid ei annen" "jeg blir aldri valgt" Anonymkode: 7f038...bdb 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så mener de jo selvfølgelig at de er veldig attraktive og kostbare. Noe de mest sannsynlig ikke er. Mest sannsynlig er de oversminket, spiller et kilsjeaktig spill som det er lett og gjennomskue. Anonymkode: 7f038...bdb Anonymkode: 9e128...41f 1
Ottar Skrevet 24. juni 2018 #13 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Ganske drøyt å si TS Endret 24. juni 2018 av Ottar 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #14 Skrevet 24. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å si det da, at det ikke føles rett for deg, istedenfor å la være å svare på meldinger. Er så utrolig barnslig oppførsel. Anonymkode: 9e128...41f Look! De fleste tar ikke nei, for et nei. Og forstår ikke at ikke interessert faktisk betyr, at man ikke er interessert. Da må man ghoste for å bli kvitt dem. Sad, but fucking true! Anonymkode: 4f9a3...0ab
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #15 Skrevet 24. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Look! De fleste tar ikke nei, for et nei. Og forstår ikke at ikke interessert faktisk betyr, at man ikke er interessert. Da må man ghoste for å bli kvitt dem. Sad, but fucking true! Anonymkode: 4f9a3...0ab Du må da først si fra om at du ikke er interessert. Så kan du overse dem etter det. Da er det ikke ghosting. Anonymkode: 9e128...41f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #16 Skrevet 24. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse innleggene siktet jeg til: Anonymkode: 9e128...41f er kvinne. Har aldri blitt ghostet Anonymkode: 7f038...bdb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #17 Skrevet 24. juni 2018 15 minutter siden, Ottar skrev: Ganske drøyt å si TS Nei det er ikke det. Det er drøyt av dere å skylde på andre. Anonymkode: f95fa...4bb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #18 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke det. Det er drøyt av dere å skylde på andre. Anonymkode: f95fa...4bb Hvorfor sparke dem som ligger nede? Du er kvinne som aldri har opplevd ghostet. Bør du ikke heller ha sympati, enn å være nedlatende overfor andre kvinner som har vært mer uheldig enn deg. Jeg har heller aldri blitt ghostet. Men jeg synes ghosting er utrolig umodent, og jeg har all sympati med folk som blir ghostet. Anonymkode: 9e128...41f 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #19 Skrevet 24. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sparke dem som ligger nede? Du er kvinne som aldri har opplevd ghostet. Bør du ikke heller ha sympati, enn å være nedlatende overfor andre kvinner som har vært mer uheldig enn deg. Jeg har heller aldri blitt ghostet. Men jeg synes ghosting er utrolig umodent, og jeg har all sympati med folk som blir ghostet. Anonymkode: 9e128...41f Så vi skal heller sparke de som flykter? Jeg har ikke sympati for folk som presser seg på andre. Folk som behandler folk som hunder. Om du får panikk eller blir avskremt så går du ikke tilbake og forklarer hvorfor. Når ble det slutt på å se på seg selv og sitt eget handlingsmønster? Da jeg vokste opp måtte vi se på oss selv og da fant vi mange feil. I dag roper vi bare "GHOSTING"- Anonymkode: f95fa...4bb
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #20 Skrevet 24. juni 2018 Her var det mye fordommer gitt! Jeg har hørt gutter (egentlig menn, men oppfører seg som gutter) skryte av at de later som at de ønsker et forhold med jenter, ligger med de max 3 ganger og deretter blokkerer de fra alt. Var ingenting galt med jenta, men de var "lei", eller det var noe lite de ikke likte. De kalte også jentene for horer. Betyr dette at jentene er søppel? Vær litt forsiktige med hva dere lirer av dere på internett. Å bli ghostet på en sånn måte må være vondt, og det kam ødelegge en person sitt selvbilde, og hvordan de relaterer seg til det motsatte kjønn for alltid. Anonymkode: 251e2...a45 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå