Gå til innhold

Tinder plus i et halvt år som mann gav meg 0 match

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 6/29/2018 at 5:56 AM, Katten.2.0 said:

Det er tydeligvis noe galt med bildene og profilteksten din. Det er ikke noe vits å forsvare en gang, da bevisene taler for seg selv.

Nettopp!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil si at folk som er 1-ere og 2-ere er folk som enten har sykdommer som gjør at dem ikke ser ut, eller så overvektig og feit at... ja du skjønner hva jeg mener. 

Så stygg er jeg ikke hehe, men tro meg, har tenkt om jeg burde sette meg ned til 4 av 10, men er folk som er styggere en meg med damer som ser bra ut

Anonymkode: dc56a...6ad

Hehe, ja det var ikke ment seriøst.  :) Du er nok ikke stygg! men greia er jo at kvinner som er 7/10 og over, har nok allerede menn fra alle sjikt (inkludert 7/10 og og gjerne oppover) så da henter de jo ikke fra hylla under, selv om det ikke er noe galt med de under. Det kan godt hende du er 5/10 eller 6/10 men spiller liten rolle om du går for damer som er 7 eller over, da de antakelig velger noen i sitt eget sjikte. Dette er jo på Tinder da, hvor man bare kan velge utifra bilder og profiltekst. I det virkelige liv spiller det mindre roller, og du vil se kvinner og menn som er sammen på kryss og tvers av sjikte. 

Anonymkode: 163b8...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...