AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #61 Skrevet 27. juni 2018 Klikk på den, så sier den at du må abonnere Tinder Gull. Jeg har fått 3 sånne, men aner ikke om disse er bra eller bare "bløff". Anonymkode: be33f...053
matrobot Skrevet 27. juni 2018 #62 Skrevet 27. juni 2018 På 26.6.2018 den 8.30, Xcase33 skrev: I noen kommuner er det faktisk 300-400 single menn pr 100 single kvinner. Uhm, med tanken på at det er omtrent like mange kvinner som menn i Norge, så hvordan er dette regnskapet mulig? Mange kjekke menn som har flere kvinner på gang? eller finnes det mange single kvinner i en hemmelig kommune?
Xcase33 Skrevet 27. juni 2018 #63 Skrevet 27. juni 2018 2 minutter siden, matrobot said: Uhm, med tanken på at det er omtrent like mange kvinner som menn i Norge, så hvordan er dette regnskapet mulig? Mange kjekke menn som har flere kvinner på gang? eller finnes det mange single kvinner i en hemmelig kommune? hehe, dette tolket du i overkant enkelt skjønner ikke helt hvorfor men let me clue you in. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts Singel i stan I byer og sentrale strøk er det vanligere å bo alene enn i mindre sentrale strøk, dette gjelder både for kvinner og menn. I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner. Det finnes ganske mange inngående artikler fra SSB om dette du. Så hva slags konklusjon trekker du nå da?
matrobot Skrevet 27. juni 2018 #64 Skrevet 27. juni 2018 32 minutter siden, Xcase33 skrev: hehe, dette tolket du i overkant enkelt skjønner ikke helt hvorfor men let me clue you in. Ja, jeg vet at virkeligheten er mer komplisert enn en enkel matte. Tanken min var bare at hvis en landsby har 1000 innbyggere, 500 kvinner og 500 menn. 500 av kvinner har kjærester, da må 500 av dem være menn. Men det finnes selvsagt homofile, men det er noenlunde samme antall på begge sider. Derfor stusset jeg litt på hvordan det blir 300-400 single menn per 100 single kvinner. Derfor tenkte jeg at det må være et mørke tall et eller annet sted 33 minutter siden, Xcase33 skrev: Det finnes ganske mange inngående artikler fra SSB om dette du. Så hva slags konklusjon trekker du nå da? Jeg trekker ingen konklusjon. Jeg bare undret og er for lat til å gå gjennom statistikker 1
Xcase33 Skrevet 27. juni 2018 #65 Skrevet 27. juni 2018 2 hours ago, matrobot said: Ja, jeg vet at virkeligheten er mer komplisert enn en enkel matte. Tanken min var bare at hvis en landsby har 1000 innbyggere, 500 kvinner og 500 menn. 500 av kvinner har kjærester, da må 500 av dem være menn. Men det finnes selvsagt homofile, men det er noenlunde samme antall på begge sider. Derfor stusset jeg litt på hvordan det blir 300-400 single menn per 100 single kvinner. Derfor tenkte jeg at det må være et mørke tall et eller annet sted Jeg trekker ingen konklusjon. Jeg bare undret og er for lat til å gå gjennom statistikker Vel forhåpentligvis skjønte du det nå da? ....så var det ikke et befolkningsantall på totalt 500 man tok utgangspunkt i heller her. Så jeg ser jo mellom linjene at du ikke helt har klart å forstå det jeg skrev. Eller vil forstå ..men jeg har gitt deg statistikken så får du ta den som den er eller lage din egen versjon av det. Virkeligheten endrer seg ikke av den grunn Det skal kunne forventes at du klarer å trekke din egen konklusjon utfra det jeg gav deg ....men likevel så trekker du ikke noen konklusjon ..så jeg forstår ikke helt hva det er i denne tråden som interesserer deg?
Gjest Minesveiper Skrevet 27. juni 2018 #66 Skrevet 27. juni 2018 (endret) 14 hours ago, AnonymBruker said: Ser slik ut: Anonymkode: dc56a...6ad Hvis du fjerner den innstillingen jeg sier du skal fjerne, så vil du få flere likes. Algoritmen til tinder virker slik at du ikke blir vist til alle. Dvs kvinner som du kanskje hadde likt får du ikke opp i "likes" fordi du har ikke likt dem. De kommer ikke opp i køen din pga av algoritmen til tinder, og siden du har huket av på den funksjonen i innstillinger blir ikke du vist til dem siden du må like dem først. Du skyter bare deg selv i foten med å bruke den funksjonen. Fjerner du den, og bruker en boost fre, lør eller søndag mellom 19-22 så burde du få flere likes. Mellom 8-16 hvis du bor i en mellomstor by. Hvis ikke du får så mange likes er profilen din dårlig, og da må du ta nye bilder. Endret 27. juni 2018 av Minesveiper
Ramona Skrevet 28. juni 2018 #67 Skrevet 28. juni 2018 På 27.6.2018 den 9.04, Xcase33 skrev: hehe, dette tolket du i overkant enkelt skjønner ikke helt hvorfor men let me clue you in. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts Singel i stan I byer og sentrale strøk er det vanligere å bo alene enn i mindre sentrale strøk, dette gjelder både for kvinner og menn. I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner. Det finnes ganske mange inngående artikler fra SSB om dette du. Så hva slags konklusjon trekker du nå da? Hvorfor må du nevne dette i hver bidige tråd om singelliv/dating? Har du Asperger? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #68 Skrevet 28. juni 2018 On 6/25/2018 at 6:32 PM, AnonymBruker said: Jeg er en ordenlig fyr. Er ikke på tider for å knulle rundt, ønsker meg oppriktig en kjæreste. Har skrevet at jeg ikke er ute etter ons, at jeg er glad i å lage mat og trene i korte trekk. Anonymkode: dc56a...6ad On 6/25/2018 at 6:52 PM, AnonymBruker said: Jeg ønsker ikke at alle skal sveipe på meg, ønsker ikke at sjefen, naboen, venner eller hva det skal være skal se at jeg er på tidner. Folk er forskjellige. Er det er for høyt krav å ønske seg en dame som ser pen ut? Mange sier utseende ikke er alt, men det stemmer tydeligvis ikke. Nei jeg er ingen fotomodell, men langt fra stygg. Anonymkode: dc56a...6ad Hei igjen, det var meg du svarte med det første innlegget jeg har sitert her. Godt å høre at du er en mann som ønsker noe seriøst, men altså...ta en titt på det jeg har markert i det andre innlegget her. Det du faktisk gjør, er å legitimere ditt ønske om en pen dame, mens du forventer at ditt eget utseende ikke skal ha samme betydning for damer! Ser du ikke at dette blir selvmotsigende? Når du går etter noen med et bra utseende, må du nemlig regne med at andre gjør det samme - og da blir de gjennomsnittlige og under gjennomsnittlige valgt bort. Hvorfor skal en pen dame velge en gjennomsnittlig utseende mann, som stiller høyere krav til hennes utseende enn han selv kan stille opp med? For å gjenta det flere andre skriver: Ja, du er så veldig kresen; kravstor er du også. Og du er langt fra den eneste som er dét. On 6/27/2018 at 9:04 AM, Xcase33 said: hehe, dette tolket du i overkant enkelt skjønner ikke helt hvorfor men let me clue you in. https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/39398?_ts Singel i stan I byer og sentrale strøk er det vanligere å bo alene enn i mindre sentrale strøk, dette gjelder både for kvinner og menn. I de mest sentrale kommunene bor 27 prosent av menn 20-59 år alene, mens tilsvarende andel for kvinner i samme kommuner er 17 prosent. I de mindre sentrale kommunene er det et noe større overskudd av enslige menn i aldersgruppen 20-59 år. Her bor to av ti menn alene, mens det samme gjelder kun én av ti kvinner. Det finnes ganske mange inngående artikler fra SSB om dette du. Så hva slags konklusjon trekker du nå da? Du er vel klar over at mange kvinner(langt flere enn menn) bor alene med barn, og at husholdningen da naturlig nok teller flere enn en person? Anonymkode: a91b6...ba2 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #69 Skrevet 28. juni 2018 På 27.6.2018 den 0.26, AnonymBruker skrev: Ser slik ut: Anonymkode: dc56a...6ad Det betyr i hvert fall at du har blitt vist til noen du ikke har sveipet til høyre enda. Så innstillingen din er endret. Jeg har samme som deg, Tinder plus, hvor jeg også stiller inn at bare de jeg har sveipet til høyre kan se meg. Men husker tidligere at det kunne være et problem at den svitsjet seg av, og jeg ble vist til alle noen ganger. Men nå funker den som den skal. Anonymkode: b55cf...1a9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #70 Skrevet 28. juni 2018 Synes det høres veldig rart ut at du ikke får noen match hvis du har et normalt utseende. Kan du legge ut et bilde her av en random gutt som du ligner på? Hvor gammel er du forresten? Det virker jo som du er flink til å følg tips om hva du ikke skal ha på profilen. Men kan det være at bildene dine virker kjedelige? At du er alvorlig, oppstilt, at det ikke er noen aktivitet... Det bør være en viss sjarm. Anonymkode: b55cf...1a9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #71 Skrevet 28. juni 2018 Tillat meg å konkludere: "Alle" menn vil ha fine damer. Svært mange menn vil ha de aller fineste damene. Dette forsvares gjerne med feilaktige påstander om at kun menn er "visuelt orienterte", mens kvinner ikke er dét. Feil! Kvinner bryr seg virkelig om fysisk attrativitet hos en potensiell partner; hva kvinner tiltrekkes av er ikke nødvendigis det menn tror de tiltrekkes av. Eksempel: Jeg kjenner INGEN kvinner som synes Brad Pitt er det heiteste som fins, men jeg kjenner flere menn som tror at kvinner synes det. M.a.o.: Det er menn som synes at Brad Pitt er heit. Så vil jeg legge til at alle de menn som vil ha de fineste damene, er svært, svært MANGE: Det er menn i alle aldre og av alle kategorier hva attraktivitet angår. De fineste damene - dvs. unge damer med modellutseende - er faktisk ikke like mange! For hver fin dame som fins, er det nemlig en horde av menn som er interessert(de ordinære eller mindre fine damene opplever ikke den samme pågangen). Likevel virker det å være fullstendig ubegripelig for alle de mennene som velges bort av de fineste damene. Menn forventer med den største selvfølge å få det de vil ha, og blir som oftest sure på "de kravstore kvinnene" som ikke velger akkurat ham. Samtidig er mange menn ganske blinde for de mer gjennomsnittlige damene(bortsett fra desperate ONS). Det er som om de tror at fine damer finnes i overflod, drøssevis av dem til hver eneste mann...Newsflash: Tenk, det gjør ikke dét! Stikk fingeren i jorda, gutter; og ha en riktig god bedring. Anonymkode: a91b6...ba2 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #72 Skrevet 28. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det virker jo som du er flink til å følg tips om hva du ikke skal ha på profilen. Men kan det være at bildene dine virker kjedelige? At du er alvorlig, oppstilt, at det ikke er noen aktivitet... Det bør være en viss sjarm. TS her: jeg hadde et profilbilde der jeg hadde veldig close bilde av meg, og et der jeg var i aktivitet, der du så hele meg var jeg på tur å si. Når jeg slettet close up bilde i går, så har jeg plutselig 7 stk på den orange hjerte lista :P seff ingen jeg har sveipet til høyre tydeligvis, men tydelig at ansiktet mitt er turnoff close … bare å hive seg under kniven skjønner jeg :P Anonymkode: dc56a...6ad
Xcase33 Skrevet 29. juni 2018 #74 Skrevet 29. juni 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Hei igjen, det var meg du svarte med det første innlegget jeg har sitert her. Godt å høre at du er en mann som ønsker noe seriøst, men altså...ta en titt på det jeg har markert i det andre innlegget her. Det du faktisk gjør, er å legitimere ditt ønske om en pen dame, mens du forventer at ditt eget utseende ikke skal ha samme betydning for damer! Ser du ikke at dette blir selvmotsigende? Når du går etter noen med et bra utseende, må du nemlig regne med at andre gjør det samme - og da blir de gjennomsnittlige og under gjennomsnittlige valgt bort. Hvorfor skal en pen dame velge en gjennomsnittlig utseende mann, som stiller høyere krav til hennes utseende enn han selv kan stille opp med? For å gjenta det flere andre skriver: Ja, du er så veldig kresen; kravstor er du også. Og du er langt fra den eneste som er dét. Du er vel klar over at mange kvinner(langt flere enn menn) bor alene med barn, og at husholdningen da naturlig nok teller flere enn en person? Anonymkode: a91b6...ba2 Dette gjelder forhold hvor mann og kvinne bor sammen..ikke antall personer pr husholdning. Er det unger med i bildet går det under familiestatistikken.
Katten.2.0 Skrevet 29. juni 2018 #75 Skrevet 29. juni 2018 Det er tydeligvis noe galt med bildene og profilteksten din. Det er ikke noe vits å forsvare en gang, da bevisene taler for seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #76 Skrevet 29. juni 2018 På 25.06.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev: TS her: Vet ikke om det har noe å si, men på innstillinger så har jeg "Kun dem du sveiper til høyre vil se deg". Når jeg da f.eks sveiper først i en by, så for å skifte til neste by, vil dem jeg har sveipet fortsatt kunne se meg ja? Har også kun sveipet på damer som har hatt "nylig aktivitet". Men fortsatt 0 match. nonymkode: dc56a...6ad Hvorfor i all verden har du på den innstillingen? Du får jo kun match om dere begge sveiper høyre uansett, så de "mindre pene" kan jo ikke ta kontakt og plage deg på noen måte. Er et år siden jeg brukte Tinder i en kort periode, men er det plus som lar deg se hvem som har sveipet deg til høyre før du selv sveiper? Vil anbefale å bruke den funksjonen, da selvtilliten din nok vil få et boost av å se at damer har sveipet deg til høyre, selv om de kanskje ikke er de superpene. Og det er rart med det, når noen har vist interesse så kikker man kanskje litt ekstra på profilen, og finner kanskje noe som får deg interssert likevel... Husk at utstråling ikke vises på bilder, man kan bli posotivt overrasket når man møtes ansikt til ansikt. Du må også huske at de fleste søker kjærester i nærområdet, så mange du sveiper på i andre deler av landet vil aldri få opp deg. Jeg tror også at det er noe rart med profilteksten din eller bildene som drar ned om du ikke får et eneste sveip. Eller du har satt helt feil aldersgruppe eller noe. Anonymkode: 7a501...951
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #77 Skrevet 30. juni 2018 På 24.6.2018 den 21.48, AnonymBruker skrev: Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. Anonymkode: dc56a...6ad Kanskje du egentlig er i sjiktet 1/10 eller 2/10 og sikter for høyt? 😉 Anonymkode: 163b8...b36
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #78 Skrevet 30. juni 2018 På 28.6.2018 den 18.46, AnonymBruker skrev: Tillat meg å konkludere: "Alle" menn vil ha fine damer. Svært mange menn vil ha de aller fineste damene. Dette forsvares gjerne med feilaktige påstander om at kun menn er "visuelt orienterte", mens kvinner ikke er dét. Feil! Kvinner bryr seg virkelig om fysisk attrativitet hos en potensiell partner; hva kvinner tiltrekkes av er ikke nødvendigis det menn tror de tiltrekkes av. Eksempel: Jeg kjenner INGEN kvinner som synes Brad Pitt er det heiteste som fins, men jeg kjenner flere menn som tror at kvinner synes det. M.a.o.: Det er menn som synes at Brad Pitt er heit. Så vil jeg legge til at alle de menn som vil ha de fineste damene, er svært, svært MANGE: Det er menn i alle aldre og av alle kategorier hva attraktivitet angår. De fineste damene - dvs. unge damer med modellutseende - er faktisk ikke like mange! For hver fin dame som fins, er det nemlig en horde av menn som er interessert(de ordinære eller mindre fine damene opplever ikke den samme pågangen). Likevel virker det å være fullstendig ubegripelig for alle de mennene som velges bort av de fineste damene. Menn forventer med den største selvfølge å få det de vil ha, og blir som oftest sure på "de kravstore kvinnene" som ikke velger akkurat ham. Samtidig er mange menn ganske blinde for de mer gjennomsnittlige damene(bortsett fra desperate ONS). Det er som om de tror at fine damer finnes i overflod, drøssevis av dem til hver eneste mann...Newsflash: Tenk, det gjør ikke dét! Stikk fingeren i jorda, gutter; og ha en riktig god bedring. Anonymkode: a91b6...ba2 100% dette. Anonymkode: 163b8...b36
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #79 Skrevet 30. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du egentlig er i sjiktet 1/10 eller 2/10 og sikter for høyt? 😉 Jeg vil si at folk som er 1-ere og 2-ere er folk som enten har sykdommer som gjør at dem ikke ser ut, eller så overvektig og feit at... ja du skjønner hva jeg mener. Så stygg er jeg ikke hehe, men tro meg, har tenkt om jeg burde sette meg ned til 4 av 10, men er folk som er styggere en meg med damer som ser bra ut Anonymkode: dc56a...6ad
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #80 Skrevet 30. juni 2018 Jeg tror du bør sveipe på alt som er, jeg. Så ser du hvor på treet damene du får match med er. Da får du et mer realistisk bilde av hvilke jenter du har sjans på. Anonymkode: 47b16...df7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå