Gå til innhold

Tinder plus i et halvt år som mann gav meg 0 match

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, det singler i glass her! :fnise: 

Anonymkode: d2809...955

Gjett om det gjør! Tinder handler ikke bare om bilder. TS, du sier ingenting om hva du skriver i profilen din. Hva står det egentlig der?

Hvis det er noe som bekrefter "middels kjekk mann søker hotte babes", så er det ikke rart i det hele tatt at du ikke får noen matcher. Når de fineste damene allerede kan velge og vrake i de fineste mennene, hvorfor skulle de da velge en gjennomsnittlig fyr?

Hvorfor forventer menn, uansett hvordan de er eller ser ut, å få napp hos de fineste damene?

Kanskje utvide søket litt, og innse at for damer flest handler dating om å finne en kjæreste framfor å knulle rundt.

Anonymkode: a91b6...ba2

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjett om det gjør! Tinder handler ikke bare om bilder. TS, du sier ingenting om hva du skriver i profilen din. Hva står det egentlig der?

Hvis det er noe som bekrefter "middels kjekk mann søker hotte babes", så er det ikke rart i det hele tatt at du ikke får noen matcher. Når de fineste damene allerede kan velge og vrake i de fineste mennene, hvorfor skulle de da velge en gjennomsnittlig fyr?

Hvorfor forventer menn, uansett hvordan de er eller ser ut, å få napp hos de fineste damene?

Kanskje utvide søket litt, og innse at for damer flest handler dating om å finne en kjæreste framfor å knulle rundt.

Jeg er en ordenlig fyr. Er ikke på tider for å knulle rundt, ønsker meg oppriktig en kjæreste. 
Har skrevet at jeg ikke er ute etter ons, at jeg er glad i å lage mat og trene i korte trekk.

Anonymkode: dc56a...6ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man senker jo ikke kravne sine når man leter etter partner. Jeg er kresen og kommer til å fortsette med det😊

Anonymkode: 4bd27...187

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man senker jo ikke kravne sine når man leter etter partner. Jeg er kresen og kommer til å fortsette med det😊

Ingen som krever at du skal gjør det heller :) Men det forteller meg bare at, er man ikke over gjennomsnittet som mann, så får man ingen likes overhode av damer som er over gjennomsnittet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som krever at du skal gjør det heller :) Men det forteller meg bare at, er man ikke over gjennomsnittet som mann, så får man ingen likes overhode av damer som er over gjennomsnittet. 

Nei, hvorfor skal de gidde å sveipe på noen som er gjennomsnittlig hvis de heller kan få noen som er over gjennomsnittet?? Tinder er overfladisk, det er kun en god profil som teller de første sekundene. Jeg tror du burde endre innstilling både her og der. Først i ditt eget hode og så i appen. Tillat alle å sveipe på deg og senk dine egne krav og fordommer så skal du se at alt går så meget bedre.

Anonymkode: 52ce2...f3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skal de gidde å sveipe på noen som er gjennomsnittlig hvis de heller kan få noen som er over gjennomsnittet?? Tinder er overfladisk, det er kun en god profil som teller de første sekundene. Jeg tror du burde endre innstilling både her og der. Først i ditt eget hode og så i appen. Tillat alle å sveipe på deg og senk dine egne krav og fordommer så skal du se at alt går så meget bedre.

Jeg ønsker ikke at alle skal sveipe på meg, ønsker ikke at sjefen, naboen, venner eller hva det skal være skal se at jeg er på tidner. Folk er forskjellige. Er det er for høyt krav å ønske seg en dame som ser pen ut? Mange sier utseende ikke er alt, men det stemmer tydeligvis ikke. Nei jeg er ingen fotomodell, men langt fra stygg. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende at du er kjekk, men at du mangler utstrålingen? 

Jeg ser mange gutter/menn på tinder som er åpenbart kjekke, men likevel tiltrekkes jeg ikke. Jeg vet ikke hva greia er med tinder gull osv. men jeg har vanlig tinder og får mange matcher uten å være over gjennomsnittlig pen. 

Anonymkode: ff716...023

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker ikke at alle skal sveipe på meg, ønsker ikke at sjefen, naboen, venner eller hva det skal være skal se at jeg er på tidner. Folk er forskjellige. Er det er for høyt krav å ønske seg en dame som ser pen ut? Mange sier utseende ikke er alt, men det stemmer tydeligvis ikke. Nei jeg er ingen fotomodell, men langt fra stygg. 

Hvorfor kan du ikke sveipe høyre på jenter som er som deg da; ingen fotomodeller, men langt ifra stygge? Får du ingen matcher så har du rett og slett for høye krav, og som flere har påpekt kaster du voldsomt store steiner i glasshus her... «Alle» er på tinder, og hvis sjefen, naboen eller venner ser at du er på tinder så er det jo fordi de er der selv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle» er på tinder, og hvis sjefen, naboen eller venner ser at du er på tinder så er det jo fordi de er der selv.

"haha han er enda på tinder, får seg ikke dame".... da er det bedre at dem ikke vet at jeg er der

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"haha han er enda på tinder, får seg ikke dame".... da er det bedre at dem ikke vet at jeg er der

Bedre å ikke ta seg selv så høytidelig. Tinder skal bare være gøy. :) Men velger du å bare være synlig for dem som du har sveipet på først så får du færre matcher, sånn er det bare. Og sveiper du kun på jenter som i følge deg selv er heitere enn deg så har du liksom bare deg selv å takke. Du vet hva du må gjøre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sveiper du kun på jenter som i følge deg selv er heitere enn deg så har du liksom bare deg selv å takke. Du vet hva du må gjøre. 

Så når du er på twitter så sveiper du alle damer til venstre, selv dem du ikke finner attraktive? Jeg kan si det at jeg sveiper aldri damer som kun har bilde av ansiktet sitt (fordi dem ofte er overvektig), og dem som har alt mulig av snapchat filter på bildene for å se bedre ut. Tro meg ikke alle jeg sveiper er superpene, som nevnt sveiper jeg damer jeg anser som 6 av 10 og oppover. 

AnonymBruker
Skrevet

Twitter = Tinder mente jeg

AnonymBruker
Skrevet

Altså...Du sikter for høyt. Sveip på noen som er samme sted utseendemessig som deg. Min erfaring er at menn tror de er kjekkere enn de er...så hvorfor skal en 8 sveipe på en 4 når de har sjans på andre 8?

Anonymkode: 4f27f...44a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er lov å være kvalitetsbevisst, men man må tåle at andre også er det uten å bli fornærmet når du tydeligvis sikter altfor høyt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å være kvalitetsbevisst, men man må tåle at andre også er det uten å bli fornærmet når du tydeligvis sikter altfor høyt. 

TS her: Ikke jeg som skrev det. 

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså...Du sikter for høyt. Sveip på noen som er samme sted utseendemessig som deg. Min erfaring er at menn tror de er kjekkere enn de er...så hvorfor skal en 8 sveipe på en 4 når de har sjans på andre 8? 

Tro meg, jeg er overhode ikke en person som sitter å tror jeg er mye penere en jeg er. Jeg mener jeg er 5 av 10. Venninner jeg kjenner og har pratet med både mindre pene og pene, mener jeg er 7 av 10, men det er for høyt. Likevel så får jeg ingen matcher. Jeg må tydeligvis være en 4 eller styggere dog noe 0 match på 2000 sveip tydelig tilsier :( 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok ikke sveipet på en med close smilebilde, 1 bilde i helfigur forfra og et i helfigur bakfra. Slikt gir meg assosiasjoner til når man prøver å selge bilen på Finn.. Helfigur bakfra lyser like mye "opptatt av egen kropp og prøver å selge den til deg" som et barisbilde IMO... 

Anonymkode: ff145...513

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er forøvrig noe litt ...eh... «spesielt» over folk som poengsetter egne og andres utseende. Særlig når måten de formulerer seg på gir uttrykk for at de tror det er en eksakt vitenskap. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De over snittet leter vel ikke på tinder uansett? No offence.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde nok ikke sveipet på en med close smilebilde, 1 bilde i helfigur forfra og et i helfigur bakfra. Slikt gir meg assosiasjoner til når man prøver å selge bilen på Finn.. Helfigur bakfra lyser like mye "opptatt av egen kropp og prøver å selge den til deg" som et barisbilde IMO... 

Da må du fortelle meg hvilke bilder som er lovlig. Bildene bærer overhode ingen preg av å vise kroppen min. Begge passe langt unna og i en naturlig setting. Så et bilde close der man smiler er også no go? Kanskje like greit å ikke ha noe bilde da 🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne :) Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. 

Jeg trodde menn fikk mange match. Aldri gi opp!. Og husk: det er personligheten som teller mest når alt kommer til alt ❤️ .Håper på at det ordner seg for deg. 

Da jeg var på tinder så fikk jeg ganske mange match, men jeg ble en del avvist i virkeligheten når jeg møtte noen av de, husker jeg. 

Endret av Marina234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...