Gå til innhold

Tinder plus i et halvt år som mann gav meg 0 match

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke lege ut screenshot av profilen din her? 

Anonymkode: 23c4c...b91

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke lege ut screenshot av profilen din her? 

Kan sende deg pm om du er til å stole på

Anonymkode: dc56a...6ad

Skrevet (endret)

Jeg er til å stole på (selvsagt umulig å bevise, men kommer ikke engang på hva jeg skulle misbruke screenshot av en tinderprofil til uansett og jeg driver ikke med slik ondskap uansett) og kan godt vurdere profilen din om du vil det. Har flere andre jeg har vurdert bilder til her inne tidligere. 

Edit: jeg vil forresten se alle profilbildene for å kunne vurdere pluss profiltekst. Navnet ditt kan du godt blurre hvis du føler for det. 

Endret av Zikkzakk
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Edit: jeg vil forresten se alle profilbildene for å kunne vurdere pluss profiltekst. Navnet ditt kan du godt blurre hvis du føler for det. 

Nei står over dette kjenner jeg

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei står over dette kjenner jeg

OK, like greit for jeg er brutalt ærlig 😂 men tenker at bildene dine bør vise hva du er interessert i. Om du liker å gå på fjelltur bør du ha bilde av dette, fordi bildene sier mer om deg enn det du skriver. Og så bør du være blid på bildene. Var en jeg sveipet på her om dagen der han hadde skrevet i teksten "snill og grei", og jeg tenker bare at det er ikke vits å skrive noe sånt fordi det å være snill er et must, og om noen skriver at de er snill så betyr jo heller ikke det nødvendigvis at det er sant. Det er derfor man går på date, for å finne ut av sånne ting. Om du er glad i friluft er det mer positivt enn å skrive typ at du går på gymmen annenhver dag, fordi førstnevnte er en mer tiltrekkende aktivitet selv om det også er sant at man trener på treningssenter. Altså, man foretrekker noen som skriver "friluftsmann" foran "gymrotte", selv om de fleste som er mye ute i naturen også trener på senter. Og det er IKKE bra å ha selfiebilde i et speil på treningssenter i en tank-top altså, bare sånn at det er sagt. Litt humor i beskrivelsen er heller ikke å forakte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Zikkzakk skrev:

OK, like greit for jeg er brutalt ærlig 😂 men tenker at bildene dine bør vise hva du er interessert i. Om du liker å gå på fjelltur bør du ha bilde av dette, fordi bildene sier mer om deg enn det du skriver. Og så bør du være blid på bildene. Var en jeg sveipet på her om dagen der han hadde skrevet i teksten "snill og grei", og jeg tenker bare at det er ikke vits å skrive noe sånt fordi det å være snill er et must, og om noen skriver at de er snill så betyr jo heller ikke det nødvendigvis at det er sant. Det er derfor man går på date, for å finne ut av sånne ting. Om du er glad i friluft er det mer positivt enn å skrive typ at du går på gymmen annenhver dag, fordi førstnevnte er en mer tiltrekkende aktivitet selv om det også er sant at man trener på treningssenter. Altså, man foretrekker noen som skriver "friluftsmann" foran "gymrotte", selv om de fleste som er mye ute i naturen også trener på senter. Og det er IKKE bra å ha selfiebilde i et speil på treningssenter i en tank-top altså, bare sånn at det er sagt. Litt humor i beskrivelsen er heller ikke å forakte. 

Jeg har lest litt om hvilke bilder man ikke bør ha på tinder, og tro meg kunne ikke falt meg inn å skrive noe skrytende, eller ha bilder jeg jeg tror jeg er den deiligste i verden 😂

Men faktisk så vil jeg si at 70% av damene faktisk ikke har skrevet noe i sin profil. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest litt om hvilke bilder man ikke bør ha på tinder, og tro meg kunne ikke falt meg inn å skrive noe skrytende, eller ha bilder jeg jeg tror jeg er den deiligste i verden 😂

Men faktisk så vil jeg si at 70% av damene faktisk ikke har skrevet noe i sin profil. 

Nå er det ikke snakk om hva som er skrytende eller ikke, men hva som gir et godt inntrykk. 

Det hjelper ikke at de fleste kvinner ikke skriver noe i sin profil når du er mann og det selvsagt er hardere å være mann på Tinder. For å være ærlig høres det ut som du har for høye krav til kvinnene i forhold til hva du har å stille med selv, og om problemet er bildene, teksten eller rett og slett at du ikke er pen nok for de du sveiper på kan jeg ikke svare på. Om du ikke har utdanning er dette også selvsagt negativt. Jeg sveiper venstre på alle som ikke har oppgitt utdanning for eksempel fordi jeg har høy utdanning selv. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Det hjelper ikke at de fleste kvinner ikke skriver noe i sin profil når du er mann og det selvsagt er hardere å være mann på Tinder. For å være ærlig høres det ut som du har for høye krav til kvinnene i forhold til hva du har å stille med selv, og om problemet er bildene, teksten eller rett og slett at du ikke er pen nok for de du sveiper på kan jeg ikke svare på. Om du ikke har utdanning er dette også selvsagt negativt. Jeg sveiper venstre på alle som ikke har oppgitt utdanning for eksempel fordi jeg har høy utdanning selv. 

Tydeligvis at er man midt på treet, så er man stygg

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tydeligvis at er man midt på treet, så er man stygg

Hvem har sagt det? Det er bare at når de pene damene du sveiper på har 100 andre menn å velge mellom den dagen som har likt dem der, så er du tydeligvis ikke den som blir valgt ut. Siden du mener bildene og profilen din er bra, så er det da faktorne utseende og evt utdanning som spiller inn på hvorfor du ikke blir valgt. 

Men nå forstår ikke jeg helt hvorfor man gidder å legge ned så mye energi i en app som kun dømmer etter utseende og ikke etter sjarm, karisma og humor som man dømmer etter i virkeligheten. Da jeg traff min eksmann og jeg skjønte etter ganske kort tid at han likte meg (var vel første eller andre dag vi møttes og det var ikke i form av dating o.l), tenkte jeg at jeg absolutt ikke likte han tilbake fordi jeg dømte han kun etter utseendet siden det er gjerne det man gjør første gang man møtes, men så ble jeg kjent med han og jeg falt pladask, og han ble så flott i mine øyne. Selv i dag når jeg ikke er forelsket i han lengre synes jeg fortsatt han er flott, og skjønner ikke helt hva jeg så den dagen jeg så på han og tenkte at jeg virkelig absolutt ikke likte utseendet hans før vi ble sammen. 

Om jeg var deg og lagt ned så mye energi i å prøve å finne kjæreste, hadde jeg heller blitt med i interesseorganisasjoner der man kan møte noen i virkeligheten. Og så må du også lære deg å gi folk en sjanse selv om du muligens ikke føler deg tiltrukket av dem på en app som Tinder. 

Endret av Zikkzakk
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takker for gode tips zikkzakk, problemet er bare at jeg har en ganske krevende jobb, som gjør at jeg ikke har så mye fritid som jeg hadde før, og på fritiden liker jeg å få trent litt, før man finner sofaen og tv-en på kvelden. Å melde meg inn i interesseorganisasjoner er ikke helt meg heller :( 

Tinder bør jo være en grei plass å møte nye folk på om man ønsker seg en kjæreste, men for meg som ikke får noen match, så er det tegn på at man bør holde seg singel :P

4 minutter siden, Zikkzakk skrev:

Siden du mener bildene og profilen din er bra,

Bra og bra. Jeg har i allefall skrevet noe i profilen min. Bildene er helt greie i form av at jeg holder meg unna tipsene om no go etc. Men at jeg er mann damene i gata ville sprunget etter er jeg overhode ikke

Skrevet
On 6/24/2018 at 9:48 PM, AnonymBruker said:

Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne :) Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. 

hahaha....men hvorfor i all verden prøver du deg som singel mann i Norge? 

Er du klar over hvor mange flere single menn det  finnes i Norge mellom 20 -59år kontra damer? 
Ta og les deg opp noe statistikk...de damene som er gjennomsnittet og oppover har 20-30 menn å velge iblant hver uke.
De kan gifte seg med ihvertfall 5 av dem om de vil neste lørdag. I noen kommuner er det faktisk 300-400 single menn pr 100 single kvinner. 

Gud bedre sier jeg bare ...et halvår ? det blir som å bli fortalt at i Sahara ørkenen finner du vann...og du skjønte liksom ikke spøken før det hadde gått et halvår? :P

Skrevet (endret)
32 minutter siden, Xcase33 said:

hahaha....men hvorfor i all verden prøver du deg som singel mann i Norge? 

Er du klar over hvor mange flere single menn det  finnes i Norge mellom 20 -59år kontra damer? 
Ta og les deg opp noe statistikk...de damene som er gjennomsnittet og oppover har 20-30 menn å velge iblant hver uke.
De kan gifte seg med ihvertfall 5 av dem om de vil neste lørdag. I noen kommuner er det faktisk 300-400 single menn pr 100 single kvinner. 

Gud bedre sier jeg bare ...et halvår ? det blir som å bli fortalt at i Sahara ørkenen finner du vann...og du skjønte liksom ikke spøken før det hadde gått et halvår? :P

Derfor jeg aldri har søkt jobb. Det er flere søkere enn det er ledige stillinger. Jeg endte opp som evig arbeidsledig, men jeg skjønte i hvert fall spøken med  å lete etter vann i Sahara. 

Endret av Judas Iskariot
Skrevet
4 minutter siden, Judas Iskariot said:

Derfor jeg aldri har søkt jobb. Flere søkere enn det er ledige stillinger. Jeg endte opp som evig arbeidsledig, men jeg skjønte i hvert fall spøken med  å lete etter vann i Sahara. 

Hvis det bare fantes vann i Sahara så helt enig ;) men det finnes steder utenfor Sahara hvor det er langt lettere å finne vann var vel poenget mitt med den analogen. Det kan være du forblir evig arbeidsledig om du fortsetter å søke i kun et begrenset område og nekter å utvide horisonten din sånn sett. Det er en grunn til de der geografiske filterene er populære på finn.no ;)

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så når du er på twitter så sveiper du alle damer til venstre, selv dem du ikke finner attraktive? Jeg kan si det at jeg sveiper aldri damer som kun har bilde av ansiktet sitt (fordi dem ofte er overvektig), og dem som har alt mulig av snapchat filter på bildene for å se bedre ut. Tro meg ikke alle jeg sveiper er superpene, som nevnt sveiper jeg damer jeg anser som 6 av 10 og oppover. 

Nei, jeg sveiper bare menn til høyre om jeg finner de attraktive på et eller annet vis. Men forskjellen er at jeg får match med en gang ca. 50% av gangene uten tinder gull, så jeg kan være litt mer kresen enn deg, sånn er det bare. «På et eller annet vis» betyr at det kan hende jeg sveipet høyre om jeg får en god følelse selv om utseendet ikke er på topp. 

Du nekter å ta det til deg, men for siste gang, du  er  for  kresen  . Du klassifiserer deg selv som en 5’er, men går KUN for 6 og oppover!! Hvis du bare tenner på damer som er mer attraktive enn deg så er åpenbart ikke tinder stedet for deg. 

Anonymkode: 52ce2...f3a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du nekter å ta det til deg, men for siste gang, du  er  for  kresen  . Du klassifiserer deg selv som en 5’er, men går KUN for 6 og oppover!! Hvis du bare tenner på damer som er mer attraktive enn deg så er åpenbart ikke tinder stedet for deg. 

Er man for kresen om man sveiper damer som er 6 av 10 og man selv er 5 av 10?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man for kresen om man sveiper damer som er 6 av 10 og man selv er 5 av 10?

Når man ikke har fått en eneste match på 6 mnd. vil jeg påstå det, ja.

Anonymkode: 52ce2...f3a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2018 den 22.39, Zikkzakk skrev:

Haha. Lurer på om du har sett min profil 😄 var en stund siden jeg hadde den linjen da.

"Snill og grei". Har absolutt null verdi for den som leser det. Det var en del av poenget. Så intetsigende som du kan få det. 

Heldigvis var noen jenter med på den. "Jeg er ikke spesielt snill, men jeg er jævlig grei" "Snill OG grei? nå har jeg skutt gullfuglen gitt.."

Anonymkode: 225d6...90a

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Lurer på om du har sett min profil 😄 var en stund siden jeg hadde den linjen da.

"Snill og grei". Har absolutt null verdi for den som leser det. Det var en del av poenget. Så intetsigende som du kan få det. 

Heldigvis var noen jenter med på den. "Jeg er ikke spesielt snill, men jeg er jævlig grei" "Snill OG grei? nå har jeg skutt gullfuglen gitt.."

Anonymkode: 225d6...90a

Haha, det er så sant

AnonymBruker
Skrevet

Nå fikk jeg opp noe jeg aldri har fått før. Kommer opp et orange hjerte med et bilde som er blurret så jeg ikke kan se personen under match. Hva er dette fornoe?

AnonymBruker
Skrevet

Ser slik ut: 

lol torje.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...