AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. Anonymkode: dc56a...6ad 3
Sillyline Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Ok. Da anbefaler jeg deg å heller møte damer fysisk. Gå ut døra og være sosial. Skaff deg en hobby. Så blir du dømt basert på andre ting enn utseende. 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 24. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. Anonymkode: dc56a...6ad Noen andre er også kresne Anonymkode: e5fac...80e 72
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 7 minutter siden, catalula skrev: Kanskje du har dårlige bilder? Hva er dårlige bilder? Har et close smilebilde, 1 bilde i helfigur forfra, et i helfigur bakfra, ingen i bar overkropp, eller prøver å være deilig på Anonymkode: dc56a...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Hvorfor sveiper sveiper du ikke på dan er som også er på gjennomsnittet sånn som deg selv? Anonymkode: 4be39...2c3 41
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Hvis du sveiper på bare de som er over gjennomsnittet, vil jeg si at du er ganske kresen selv. Anonymkode: 93a2a...6e4 17
Gjest catalula Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Dårlige bilder kan være helt åpenbart, men også dårlig vinkel. Altså.. Jeg har spotta en del buser på guttenes close up 😰 fordi de tar bilde mer nedenfra og opp 😬
matrobot Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 Det høres rart ut å ikke få match i hele tatt. Du bør få noen venner/venninner til å se på profilen din og gi deg tips. 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 Men dem som du sveiper ser vel ikke nødvendigvis deg? Man ser ihvertfall at dem som sveiper fra andre steder er xxxx antall km unna, da gidder ikke jeg å sveipe ja iallefall. Anonymkode: 8b814...755 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 Du skriver jo selv, at du er middels, og kun sveiper på de som er over middels. Jeg er selv singel kvinne, og jeg får ikke mach med menn som er mye penere enn meg, får vel oftest mach med de som er mindre pene. Sist mann jeg fikk en date med, var 70 kg overvektig. Jeg anser meg selv som middels utseendemessig, alltid fått høre jeg er pen. Men nå er jeg 20 kg overvektig, og vet at det trekker ned. Anonymkode: ada4d...810 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #12 Skrevet 25. juni 2018 TS her: Vet ikke om det har noe å si, men på innstillinger så har jeg "Kun dem du sveiper til høyre vil se deg". Når jeg da f.eks sveiper først i en by, så for å skifte til neste by, vil dem jeg har sveipet fortsatt kunne se meg ja? Har også kun sveipet på damer som har hatt "nylig aktivitet". Men fortsatt 0 match. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv singel kvinne, og jeg får ikke mach med menn som er mye penere enn meg, får vel oftest mach med de som er mindre pene. Sist mann jeg fikk en date med, var 70 kg overvektig. Jeg anser meg selv som middels utseendemessig, alltid fått høre jeg er pen. Men nå er jeg 20 kg overvektig, og vet at det trekker ned. Du får i det minste match som 20 kg overvektig, jeg er godt trent og får ikke match engang av damer som jeg anser som 6-ere og oppover (6-10). Folk sier jeg er 7 av 10, vil nok selv anse meg som 5 av 10 da vikene kommer krypende og litt porer på nesen som ødelegger. 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sveiper sveiper du ikke på dan er som også er på gjennomsnittet sånn som deg selv? Har sveiet på dem også før, fikk ikke match da heller, det ødela selvfølelsen, så da forsøker jeg å se om de litt mer pene damene er mindre overflatiske. Anonymkode: dc56a...6ad
Gjest Minesveiper Skrevet 25. juni 2018 #13 Skrevet 25. juni 2018 (endret) Har du prøvd å bruke en boost? og du burde endre på innstillingen slik at alle kan se deg. Endret 25. juni 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #14 Skrevet 25. juni 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er dårlige bilder? Har et close smilebilde, 1 bilde i helfigur forfra, et i helfigur bakfra, ingen i bar overkropp, eller prøver å være deilig på Anonymkode: dc56a...6ad Prøv med ett hvor du er i bar overkropp og prøver å se deilig ut? Anonymkode: 99646...170
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #15 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Minesveiper skrev: Har du prøvd å bruke en boost? og du endre på innstillingen slik at alle kan se deg. Problemet er at jeg har ingen interesse av at venner og bekjente skal se at jeg er så desp at jeg må søke kjæreste på tinder:( Men begynner å lure på om den innstillingen med at kun dem jeg sveiper til høyre som kan se meg, ikke fungerer, eller at jeg er langt bak i køen og dem faktisk aldri ser meg? Tar på selvtilliten dette Anonymkode: dc56a...6ad
Gjest Minesveiper Skrevet 25. juni 2018 #16 Skrevet 25. juni 2018 Just now, AnonymBruker said: Problemet er at jeg har ingen interesse av at venner og bekjente skal se at jeg er så desp at jeg må søke kjæreste på tinder:( Men begynner å lure på om den innstillingen med at kun dem jeg sveiper til høyre som kan se meg, ikke fungerer, eller at jeg er langt bak i køen og dem faktisk aldri ser meg? Tar på selvtilliten dette Anonymkode: dc56a...6ad Man vet ikke helt hvordan tinderalgoritmen funker, men det er ikke slik at alle blir vist til alle selv uten at du huket av for at du bare skal bli vil til de du liker. Ville endret på den innstillingen.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #17 Skrevet 25. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. Anonymkode: dc56a...6ad Da hadde jeg sletta kontoen tvert. Får en til tre match i måneden på tinder gull med seks mils omkrets. Det er dårlig, men du kan bare slette kontoen din... Anonymkode: 3d7d4...33d 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #18 Skrevet 25. juni 2018 3 minutter siden, Minesveiper skrev: Man vet ikke helt hvordan tinderalgoritmen funker, men det er ikke slik at alle blir vist til alle selv uten at du huket av for at du bare skal bli vil til de du liker. Ville endret på den innstillingen. Står at kun dem jeg sveiper like på er dem som får meg opp. Er jo slik jeg vil ha det, problemet er jo om dem får sett meg eller ikke. Velger også stort sett kun dem med nylig aktivitet. ….Endrer jeg får alle se meg, noe jeg ikke har noen interesse som nevnt over av! Anonymkode: dc56a...6ad
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #19 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg sletta kontoen tvert. Får en til tre match i måneden på tinder gull med seks mils omkrets. Det er dårlig, men du kan bare slette kontoen din... Hva er forskjellen på gull og plus? Er du også midt på treet utseendemessig? Anonymkode: dc56a...6ad 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #20 Skrevet 25. juni 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt tinder plus i et halvt år, og har forsøkt å få matcher i hele Norge. Dvs jeg kan sveipe så mange jeg vil ubegrenset. Jeg har sveipet kun på damer som er over gjennomsnittet, og ikke fått en eneste treff på sikkert 2000 sveip. Herregud damer er kresne Jeg er midt på treet utseendemessig, slank, høy og mørk. Anonymkode: dc56a...6ad Herregud, det singler i glass her! Anonymkode: d2809...955 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå