Gå til innhold

Kvinne, 25, jomfru og aldri hatt forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig deppa over det faktum at jeg nå er i en alder hvor det nærmest er latterlig eller ansett som sykt å ikke ha hatt forhold eller særlig sex. Jeg er veldig seksuell av meg (onanerer daglig) og har ingen religiøse grunner eller blitt seksuelt misbrukt som barn. 

Får generelt mye oppmerksomhet fra menn da jeg er høy og blond og har myke og feminine trekk i ansiktet. Får mye mer oppmerksomhet enn mine venninner som allerede har mye erfaring med forhold og sex. Jeg bare evner ikke å få følelser for dem jeg har møtt eller dem som har vist meg interesse. Det skal så ekstremt mye til før jeg føler tiltrekning og når det har skjedd så har andre ting kommet i veien.

Er det noe alvorlig galt med meg som er havnet i denne situasjonen? Finnes det håp for meg om at jeg en eller annen gang får løst dette? Tips?

Anonymkode: a7b52...b84

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan trøste deg TS med at jeg er 39 år og aldri hatt sex eller partner pga jeg er for kresen, så du har lenge igjen før du tar meg igjen

Anonymkode: 9f95e...e44

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg bare evner ikke å få følelser for dem jeg har møtt eller dem som har vist meg interesse

Kanskje du trenger å bruke mer tid på å bli kjent med mennene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og har bare hatt sex med én person, og det er flere år siden. Møter aldri noen jeg liker som liker meg tilbake, og er ikke interessert i ONS. Har flere venninner som er jomfruer av samme grunner som deg (altså ingen spesielle), så du er ikke alene

Anonymkode: cab0f...1af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir 27 i år og har heller ikke hatt forhold eller sex. Jeg opplever akkurat det samme som deg. Jeg faller aldri for noen, og når jeg gjør det så kommer det ting i veien. :( Jeg hadde nesten en kjæreste for 3 år siden, men jeg turte aldri å ta steget, så måtte han flytte pga studier, det kunne fungert, men da var jeg i ferd med å miste følelsene for han likevel, etter og ha likt han i 3 år.
Deretter forelsker jeg meg i en ny mann. Han kommer som servert inn i livet, at endelig skjer det meg, men jeg turte ikke og ta steget der heller, og han har en annen religiøs bakgrunn i tillegg, så jeg vet ikke hvor lett vi kunne fått en fremtid. 
Typisk nok er det alltid en mann som er interessert, nå også, som er fra samme by som jeg. Han bor der fast og har jobb, helt aktuelt sånn situasjonsmessig, men jeg føler ingen tiltrekning. Han er direkte kjedelig og har ingenting som vekker noe i meg.

Så enten forelsker jeg meg i menn som bor langt unna, er usikre på sin fremtid slik som jeg og reiser mye på sin søk etter "hjemme", eller så er det de stabile mennene som blir interessert i meg, men som jeg typisk nok ikke føler dragning til.

Anonymkode: 411e1...5b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke alene om det...jeg er kvinne jomfru og mye eldre enn deg....

Anonymkode: 0b9f6...800

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For 14-15 år siden kunne jeg selv skrevet dette innlegget selv, bortsett fra at jeg sannsynligvis ikke er like pen som deg (men jeg er helt vanlig altså). Men plutselig dukket Han opp, og så var jeg med ett gift med tre barn. 😉 

Anonymkode: e624b...60e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det også på samme måte, jeg var også alt for kresen. Jeg har forøvrig mye sexlyst og er ikke religiøs. Jeg var 22 da jeg møtte mannen min og mistet jomfrudommen. Nå er jeg 32 og vi er fortsatt lykkelig gift. Jeg husker det alltid ble mye styr og spørsmål da folk fikk vite at jeg var jomfru etter jeg var sånn ca.19. Jeg måtte derfor etterhvert lyve/la vær å fortelle sannheten til nye bekjentskaper. Det er egentlig helt idiotisk at det har blitt slik at man er rar hvis man venter med sex og har få sexpartnere. 

Anonymkode: 4b416...66f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har mer respekt for de som ikke har ligget med noen enn de som har ligget med 50-100 personer på alderen din. Jeg syns du bør vente til den rette personen kommer, gjerne skap et vennskap mellom dere først.

Anonymkode: 00bbb...5a8

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for personangrep og svar.

pinar, adm. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig deppa over det faktum at jeg nå er i en alder hvor det nærmest er latterlig eller ansett som sykt å ikke ha hatt forhold eller særlig sex. Jeg er veldig seksuell av meg (onanerer daglig) og har ingen religiøse grunner eller blitt seksuelt misbrukt som barn. 

Får generelt mye oppmerksomhet fra menn da jeg er høy og blond og har myke og feminine trekk i ansiktet. Får mye mer oppmerksomhet enn mine venninner som allerede har mye erfaring med forhold og sex. Jeg bare evner ikke å få følelser for dem jeg har møtt eller dem som har vist meg interesse. Det skal så ekstremt mye til før jeg føler tiltrekning og når det har skjedd så har andre ting kommet i veien.

Er det noe alvorlig galt med meg som er havnet i denne situasjonen? Finnes det håp for meg om at jeg en eller annen gang får løst dette? Tips?

Det er ikke noe galt med deg i det hele tatt... du finner nok en til slutt du og. Og han er heldig som får deg... 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en flott kvinne som 28 år gammel og jomfru. Hun kunne egentlig ha fått nesten hvem hun ville, men hun er veldig kresen. Enten får man senke kravet eller vente til den rette kommer :) 

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan trøste deg TS med at jeg er 39 år og aldri hatt sex eller partner pga jeg er for kresen, så du har lenge igjen før du tar meg igjen

Anonymkode: 9f95e...e44

Ja det var litt av en trøst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også 25 år og jomfru. Har prøvd mange ganger å"få det overstått" men har aldri klart å gjennomføre. Syns det er utrolig flaut og lyver som regel om det. Jeg vil veldig gjerne, men uten følelser for personen føler jeg ingen tiltrekning og blir direkte kvalm når jeg er intim med dem. 

Anonymkode: 01a8f...ed0

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er i hvert fall langt heldigere enn menn i samme situasjon. Alt du trenger å gjøre for å få deg en knagg til pelsen er å sette deg alene i baren. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du vil det nok.( Forhold altså). Det kommer aldri til å passe perfekt. Det finnes ingen perfekte partnere hvis man er kritisk og kresen. Man må bare ta noen sjanser. Prøve og feile litt. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, matrobot skrev:

Jeg kjenner en flott kvinne som 28 år gammel og jomfru. Hun kunne egentlig ha fått nesten hvem hun ville, men hun er veldig kresen. Enten får man senke kravet eller vente til den rette kommer :) 

Det sier seg vel selv at de flotteste og ordentlige (ligger ikke rundt med alle) er mer kresen og kan sette litt krav. Det litt dumme er utvalget blir deretter, eller at den som oppfyller kravene/man får følelser for har noe i veien for å kunne bli sammen.

jeg møtte en jeg, men han var muslim :((((( personlighetsmessig var han fin

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg tror ikke du vil det nok.( Forhold altså). Det kommer aldri til å passe perfekt. Det finnes ingen perfekte partnere hvis man er kritisk og kresen. Man må bare ta noen sjanser. Prøve og feile litt. 

Ser du virkelig noen vits i og tilbringe tid og date en du allerede finner kjedelig? En som ikke evner å si noe interessant

Skrevet (endret)

Det er enklere for kvinner. Når menn er i samme situasjon OG over 30 vil ingen ha dem - ifølge hun sexologen Kirsti Westeng a.k.a. Hun vs han - skravlebøtta

Endret av Gent82
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser du virkelig noen vits i og tilbringe tid og date en du allerede finner kjedelig? En som ikke evner å si noe interessant

Jeg tror man synes folk er mer interessante hvis man har et sterkt ønske om å være i et forhold. 

Det kan ikke være resten av verden som må endre seg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...