AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Når dere dater og er hos hverandre, liker du best at dere er hos deg eller daten? Og hvorfor? Anonymkode: d05a4...090
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Hos han, for da kan jeg stikke når jeg vil og slipper å jage han ut av huset når jeg er lei. Anonymkode: 60fc3...623
TeamWP Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Hos han... for da får jeg servert mat og slipper å rydde,og så har han bedre tv og flere filmer😂
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Er det snakk om en dage jeg er litt usikker på eller kanskje ikke er så opptatt av ville jeg foretrukket å være hos ham. Er det en jeg liker godt og/eller er forelsket i ville jeg foretrukket å være hos meg. Anonymkode: c388f...716
annebanane Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Bor en av oss sammen med andre og den andre alene, så foretrekker jeg å være hos den som bor alene. Ellers kommer det mye an på fasilitetene og hva en har tilgjengelig. Noen menn har overraskende lite av f.eks utstyr til matlaging i sin bolig, og da er det bedre å være hos meg om vi skal lage noe den dagen. Andre har bedre sofa/seng og tv, og da reiser jeg heller til de. Men utrolig greit å reise til andre og bli oppvartet da 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå