AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hvilken irritende måte har du fått en serie spoilet på? (Advarer, en spoiler for den som ikke er ferdig med 2. sesongen av breaking bad) Jeg har begynt å se på Breaking Bad og har kommet fram til sesong to. I en episode så vi Hank kaste noe i havet, jeg ble veldig nysgjerrig på hvorfor han kastet dette glasset i havet og måtte google, og da jeg skulle google Hank så kom det opp flere forslag, og flere av forslagene handlet om hvorfor Hank måtte dø, hvordan han døde, osv. Utrolig irriterende og unødvendig, og Hank som er yndlingskarakteren min hittil. Anonymkode: 10bec...6ca 2
TeamWP Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Alle de gangene jeg har fått spoila en serie er det fordi jeg har googla noe om den.. om det er noe jeg ikke forsto som skjedde,eller om det bare har vært så enkelt som at jeg har lurt på når neste sesong kommer... så har helt slutta å google serier jeg følger med på. Det er bare kjeedelig og irriterende.
Gjest hind Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Det plager meg overhodet ikke om jeg vet litt om hva som skal skje. Jeg ser filmer som er basert på bøker jeg har lest også, og har stor glede av det. Det ville vært langt mer irriterende å få avslørt vinneren før finalen i Farmen, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Jeg googler meg alltid frem til spoilere. Hater å vente på å vite hva som skal skje Anonymkode: d7527...f3d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, TeamWP skrev: Alle de gangene jeg har fått spoila en serie er det fordi jeg har googla noe om den.. om det er noe jeg ikke forsto som skjedde,eller om det bare har vært så enkelt som at jeg har lurt på når neste sesong kommer... så har helt slutta å google serier jeg følger med på. Det er bare kjeedelig og irriterende. Første gangen det har skjedd meg, men har lært leksen min og kommer aldri til å gjøre det igjen. Å få en slik viktig ting spoilet ødelegger veldig mye. Fikk forresten "red wedding" (fra GOT) spoilet, og dét ødela mye. Scenen da Ned Stark ble drept, er den mest overraskende og vonde scenen jeg har sett, forventet det ikke i det hele tatt og ble skikkelig satt ut. Hadde jeg ikke fått red wedding spoilet, hadde jeg blitt veldig preget (jeg ble jo det, men ikke på samme måte om jeg ikke hadde forventet det). Anonymkode: 10bec...6ca 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, hind skrev: Det plager meg overhodet ikke om jeg vet litt om hva som skal skje. Jeg ser filmer som er basert på bøker jeg har lest også, og har stor glede av det. Det ville vært langt mer irriterende å få avslørt vinneren før finalen i Farmen, for å si det sånn. Det blir jo annerledes dersom du har lest bøkene som serien er basert på. Jeg liker dette overraskelsesmomentet og syns det ødelegger mye av spenningen å vite hva som kommer til å skje. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg googler meg alltid frem til spoilere. Hater å vente på å vite hva som skal skje Anonymkode: d7527...f3d Du minner meg om ei venninne av meg er veldig utålmodig og takler ikke å ikke vite Men skal nevnes at jeg var desperat på å vite om Jon Snow fra GoT virkelig døde og googlet og prøvde å finne svar på det, men det er et unnta! Anonymkode: 10bec...6ca
merennok2007 Skrevet 2. juli 2018 #7 Skrevet 2. juli 2018 Jeg var så dum at jeg leste kommentarer under traileren på en film jeg gledet meg til, og der var det noen som røpet handlingen. Gjør ikke det der mere.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #8 Skrevet 2. juli 2018 På 24.6.2018 den 19.36, AnonymBruker skrev: Hvilken irritende måte har du fått en serie spoilet på? (Advarer, en spoiler for den som ikke er ferdig med 2. sesongen av breaking bad) Jeg har begynt å se på Breaking Bad og har kommet fram til sesong to. I en episode så vi Hank kaste noe i havet, jeg ble veldig nysgjerrig på hvorfor han kastet dette glasset i havet og måtte google, og da jeg skulle google Hank så kom det opp flere forslag, og flere av forslagene handlet om hvorfor Hank måtte dø, hvordan han døde, osv. Utrolig irriterende og unødvendig, og Hank som er yndlingskarakteren min hittil. Anonymkode: 10bec...6ca Finnes det måter å spoile på som ikke er irriterende...? Anonymkode: a2639...81a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2018 #9 Skrevet 2. juli 2018 På 24.6.2018 den 19.52, AnonymBruker skrev: Første gangen det har skjedd meg, men har lært leksen min og kommer aldri til å gjøre det igjen. Å få en slik viktig ting spoilet ødelegger veldig mye. Fikk forresten "red wedding" (fra GOT) spoilet, og dét ødela mye. Scenen da Ned Stark ble drept, er den mest overraskende og vonde scenen jeg har sett, forventet det ikke i det hele tatt og ble skikkelig satt ut. Hadde jeg ikke fått red wedding spoilet, hadde jeg blitt veldig preget (jeg ble jo det, men ikke på samme måte om jeg ikke hadde forventet det). Anonymkode: 10bec...6ca Om du blir "veldig preget" av fantasyserier, burde du kanskje ikke se de i det hele tatt? Anonymkode: a2639...81a
Polly Ester Skrevet 2. juli 2018 #10 Skrevet 2. juli 2018 Jeg har aldri blitt irriterende spoilet. Hvis det har vært noe spoiler på gang så er det fordi jeg har oppsøkt det selv. Jeg googler aldri en serie som er flere sesonger før jeg kommer til nyeste episoder dersom jeg ikke vil ha noen spoilere, men googler (eller sjekker om det er tråd om det på KG) hvis det er en serie det ikke er så farlig med.
Gjest Sisti Skrevet 2. juli 2018 #11 Skrevet 2. juli 2018 Jeg følger hbo på Facebook. Ikke lurt, siden jeg ikke ser episodene av for eksempel Handmaid's tale med en gang. Veldig irriterende at hbo spoiler sånn!
Gjest Gretagarbo Skrevet 2. juli 2018 #12 Skrevet 2. juli 2018 (endret) Jeg pleide å lese litt inne på et Pretty little liars-forum mens serien fortsatt gikk. Der var det en bruker som påstod at hun jobbet med serien, og skrev en langt besrkivelse på hvordan siste episode av sesong 5 ville utspille seg. Dette var lenge før 5. sesong var over, og medførte dermed store spoilere. Litt morsomt at alt viste seg å stemme da det, forståelig nok, var få som trodde henne i utgangspunktet. Endret 2. juli 2018 av Gretagarbo skrivefeil
altflyter Skrevet 2. juli 2018 #13 Skrevet 2. juli 2018 Vi hadde en lærer på vgs som hadde sin egen form for "hevn" hvis folk ikke hadde forberedt seg til prøver eller gjort lekser.... Han spoilet serier han visste den personen så på. Størrelsen på spoileren var blant annet avhengig av om det at man ikke hadde gjort leksene også gikk ut over andre eller ei :p Likte den læreren. Urolig hvor dedikerte selv de største slaurene ble av dette Jeg fikk spoilet OTH den gang da det var veldig kult å se Da var det en venninne som trodde jeg hadde sett den (den gang) nyeste episoden og klaget over hvor trist det var at Dan drepte Keith. Ikke det største krisen nå når jeg er voksen, men som tenåring da jeg var hektet på den serien, var det ganske irriterende.
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 2. juli 2018 #14 Skrevet 2. juli 2018 På 24.6.2018 den 19.36, AnonymBruker skrev: Hvilken irritende måte har du fått en serie spoilet på? (Advarer, en spoiler for den som ikke er ferdig med 2. sesongen av breaking bad) Jeg har begynt å se på Breaking Bad og har kommet fram til sesong to. I en episode så vi Hank kaste noe i havet, jeg ble veldig nysgjerrig på hvorfor han kastet dette glasset i havet og måtte google, og da jeg skulle google Hank så kom det opp flere forslag, og flere av forslagene handlet om hvorfor Hank måtte dø, hvordan han døde, osv. Utrolig irriterende og unødvendig, og Hank som er yndlingskarakteren min hittil. Anonymkode: 10bec...6ca Har ikke fått spoilet en serie, men en bok. Jeg leste en spansk bok, og søkte et ord opp på Google translate hvor det kom opp at hovedpersonen døde på slutten av boka. Jeg hadde vel lest 100-200 av 1300 sider... Skikkelig gøy. Det var tydelig et ord som var utelukkende brukt i denne type litteratur, noe som gjorde at avslutningen ble røpet
Scherbatsky Skrevet 2. juli 2018 #15 Skrevet 2. juli 2018 En blogger spoilet i ett blogginnlegg når noen døde i Broen. Med navn og alt. Husker det var jævlig irriterende fordi det var så unødvendig. Til og med når det er gått en stund, prøver jeg å ikke være for avslørende ang store ting i serier. Kun hvis noen spesifikt spør om det eller det er en noenlunde privat samtale. Det er jo egentlig så uviktig (er jo "bare" en serie), men dermed er det også så lite vanskelig å ta bittelitt hensyn til at folk faktisk gleder seg til å følge slike ting uten spoilers.
Gjest LiMaSK Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 Trykte uheldigvis på feil episode og så det der man ser hva som skjedde i forrige episode......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå