Gå til innhold

Singel og feit: forskjell på kjønnene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det enklere for en veldig overvektig kvinne og få seg en date enn det er for en veldig overvektig mann? For på meg virker det slik.

(Med veldig overvektig så mener jeg BMI over 35). Virker bare som at alle kvinner generelt sett har bedre muligheter enn menn. Stusser litt siden jeg ser alle menn her inne har overvekt som dealbreaker, mens når jeg ser folk på date ute, så ser jeg at alle uavhengig av størrelse, er på date unntatt jeg da, selvsagt 😋.

Anonymkode: d747d...799

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere for feite damer en feite menn ja.

Anonymkode: f5f75...f23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt lettere for tjukke kvinner, siden feite kvinner som regel er friskere enn feite menn. Kjipt å date noen som kan få hjerteinfarkt av å måke snø liksom. 

Anonymkode: ccdf4...8bc

• Liker 1
Skrevet

Problemet er ikke å ha noen kg ekstra. Problemet er den ødelagte selvtilliten dette medfører for mange, som påvirker alt fra kommunikasjon til energinivå. 

Enten kan man være feit og leve godt med det og forholde seg til det på en god måte, eller så kan man slanke seg. Det er faktisk lettere å slanke seg enn å klage over egen fedme hvis det plager en.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Over 35 kan det ikke være lett. Men det er så utrolig rart at megastore damer ofte er sammen med strekmenn. Det er ikke noe galt i det, men man legger jo merke til det når kontrasten er så stor.

Anonymkode: 01fd2...b81

Skrevet

Det finnes jo flere feite menn og de er nesten alltid i forhold. 

Skrevet

Kommer vell an på hva en mener med "date". Jeg tror det er veldig mye lettere for en overvektig kvinne å få tilbud og bli sjekket opp, noe som kan resultere i en middagsdate osv. men jeg tror ikke det er noe lettere for disse å oppnå et forhold. Kanskje tvert imot da en del menn vil se på disse som gode nok for sex, men uinteressante for forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lettest for en feit mann om han har sosial status og penger. 

Anonymkode: 67bf5...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...