nallemaja Skrevet 3. mars 2005 #1 Skrevet 3. mars 2005 noen her som leser en eller flere av disse seriene? arvesynd havets datter lassjenta sara vakker vaterlandsjenta
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #2 Skrevet 3. mars 2005 Nei ikke jeg, men naboen min leser havets datter, hun er visst hekta
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 Leser Havets Datter. Koselig og lettlest underholdningsserie, med flust av logiske brister og klisjèer.. (Og det at jeg leser denne serien, betyr ikke at jeg ikke leser fag og "dypere" skjønnlitteratur...)
Flo* Skrevet 5. mars 2005 #4 Skrevet 5. mars 2005 Av de du nevner leser jeg Havets datter og Lassjenta. I tillegg leser jeg Storgårdsfolk, Hannah, Nordlysets døtre og Ingebjørg Olavsdatter. Innimellom leser jeg Slektsarven i reprise. Glad i å lese? Hvem, jeg? At jeg mye heller burde lese Finans, mikroøkonomi, Strategi, Offentlig økonomi, Finansiering og investering og Økonomistyring er en helt annen sak :oops:
Trill Skrevet 6. mars 2005 #5 Skrevet 6. mars 2005 Eg lese Havets Datter og skal til på Arvesynd (har alle 25 bøkene liggande ) I tillegg lese eg Hannah (litt kjedelig- men det går..), Inga Svartdal og Storgårdsfolk! Havets datter og Inga Svartdal e hittil favoritt- trur eg... Kiosklitteratur e supert!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #6 Skrevet 6. mars 2005 Jeg har lest Arvesynd. Veldig bra, hvis man liker den typen bøker. Leser Kongsdøtrene nå (igjen) og er akkurat ferdig med Kystfolket. Bekjenner gjerne at jeg liker sånne serier, jeg.....
*tine* Skrevet 6. mars 2005 #7 Skrevet 6. mars 2005 Jeg leser også Havets Datter, og er helt hekta Lettlest og underholdende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå