AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg føler at sannsynligheten blir mindre og mindre for og treffe en mann jeg virkelig blir forelsket i, tenner på og som er BRA. Jeg leser jo her og det virker som at menn flest bare vil ha det morsomt med flere damer på en gang, men dette er bare lest ikke erfart. Jeg datet en bra mann for 3 år siden, men der mistet vi begge følelsene og han er sammen med ei ny. Jeg skøv vekk han jeg egetlig liker nå, men tiden er gått og jeg føler at interesseperioden for han ikke lenger er gyldig. Men jeg er faktisk snart 27 år, og det virker som mange er etablert allerede, eller i ferd med og bli det. Så da gjenstår det og finne en singel, bra mann som jeg faktisk liker. Ikke bare en tilgeldig mann som viser interesse. 😕 Jeg MÅ ikke ha en kjæreste (nå), men det er nok noe jeg kommer til og savne etter hvert. Anonymkode: 64e16...73e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 En floskel, men han kommer antakelig når du minst venter det. Selv kysset jeg mange frosker og var 33 før jeg traff han jeg visste jeg ønsket å bli gammel med. Det er mange år siden nå, og vi har det fint fortsatt. Anonymkode: 75ba9...b51
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Det ordner seg. Det er bare å slappe av og ta en dag om gangen 😄 Anonymkode: eff6f...b59
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En floskel, men han kommer antakelig når du minst venter det. Selv kysset jeg mange frosker og var 33 før jeg traff han jeg visste jeg ønsket å bli gammel med. Det er mange år siden nå, og vi har det fint fortsatt. Anonymkode: 75ba9...b51 Men jeg kysser ikke når jeg ikke er forelsket. Betyr det at jeg aldri treffer han jeg da, siden jeg ikke er villig til og kysse frosker? Anonymkode: 64e16...73e
Gjest HanenIFlokken Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Spørsmålet er kanskje hva du selv gjør for å nå målet for å finne en mann du kan like Det hender, men som oftest er det ingen som detter i fanget på deg. Tenker at kanskje det har litt med hvilke arenaer en søker også. Har generelt liten tro på Tinder og slike steder Jeg for min del har heller ikke troen på å finne en livspartner kl 2:30 en sein lørdag på byn Mest har jeg troen på å finne noen via felles hobbyer og fritidsinteresser. Og vær frempå fra start om hva en kikker etter så får en kanskje silt ut mesteparten av fuckboysa Kan kravene dine værebfor høye? Eller at du går etter menn som er generelt feil for deg? Ønsker deg masse lykke til 😀 Endret 24. juni 2018 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg kysser ikke når jeg ikke er forelsket. Betyr det at jeg aldri treffer han jeg da, siden jeg ikke er villig til og kysse frosker? Anonymkode: 64e16...73e Du treffer vel noen du liker i mellom og blir litt fascinert av? Mer skal (skulle) det ikke til for at jeg kysset i hvertfall. Der og da var de kjekke og kanskje Mr. Right. Det var først i ettertid de ble kalt frosker ;). Anonymkode: 75ba9...b51
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du treffer vel noen du liker i mellom og blir litt fascinert av? Mer skal (skulle) det ikke til for at jeg kysset i hvertfall. Der og da var de kjekke og kanskje Mr. Right. Det var først i ettertid de ble kalt frosker ;). Anonymkode: 75ba9...b51 Jeg treffer svært sjelden noen jeg liker 😕 Anonymkode: 64e16...73e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 44 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Spørsmålet er kanskje hva du selv gjør for å nå målet for å finne en mann du kan like Det hender, men som oftest er det ingen som detter i fanget på deg. Tenker at kanskje det har litt med hvilke arenaer en søker også. Har generelt liten tro på Tinder og slike steder Jeg for min del har heller ikke troen på å finne en livspartner kl 2:30 en sein lørdag på byn Mest har jeg troen på å finne noen via felles hobbyer og fritidsinteresser. Og vær frempå fra start om hva en kikker etter så får en kanskje silt ut mesteparten av fuckboysa Kan kravene dine værebfor høye? Eller at du går etter menn som er generelt feil for deg? Ønsker deg masse lykke til 😀 Har ikke tro på Tinder, ei heller henger jeg noe særlig på nattklubben. Hvordan i huleste vet man at kravene er for høye? Jeg har ingen spesiell oppskrift. Jeg har tilbragt tid med mange menn som kunne oppfyllt alt av krav, men følelsene blir fraværende. Anonymkode: 64e16...73e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå