AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har et ullpledd som er fullt av kattehår. Jeg har vasket det og hatt det i tørketrommelen på 20 grader for å få av hår, jeg har støvsugd det og brukt klesrulle på det, men det er fortsatt fullt av hår. Jeg orker ikke å bruke det lengre, men kan jeg gi det til Fretex? Kan de bruke et pledd fullt av kattehår til noe? Pleddet er fint, altså. Anonymkode: 67749...54a
TheGirlWhoWaited Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 58 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har et ullpledd som er fullt av kattehår. Jeg har vasket det og hatt det i tørketrommelen på 20 grader for å få av hår, jeg har støvsugd det og brukt klesrulle på det, men det er fortsatt fullt av hår. Jeg orker ikke å bruke det lengre, men kan jeg gi det til Fretex? Kan de bruke et pledd fullt av kattehår til noe? Pleddet er fint, altså. Anonymkode: 67749...54a Hvis et pledd (eller hva som helst annet) er i en slik tilstand at du ikke orker å bruke det lenger, gir du det selvfølgelig IKKE til Fretex eller hvem som helst andre for den saks skyld... Da er det vel strengt tatt søppel?
Slarti Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: Hvis et pledd (eller hva som helst annet) er i en slik tilstand at du ikke orker å bruke det lenger, gir du det selvfølgelig IKKE til Fretex eller hvem som helst andre for den saks skyld... Da er det vel strengt tatt søppel? Man skal levere alle tekstiler til fretex. Også ubrukelige varer. Fretex resirkuler og lager nye produkter av tekstiler som er utslitte, hullete, flekkete etc. Fretex går selv ut med dette 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 5 minutter siden, Slarti said: Man skal levere alle tekstiler til fretex. Også ubrukelige varer. Fretex resirkuler og lager nye produkter av tekstiler som er utslitte, hullete, flekkete etc. Fretex går selv ut med dette Ok, det var jeg ikke klar over - my bad😀
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 6 minutter siden, Slarti skrev: Man skal levere alle tekstiler til fretex. Også ubrukelige varer. Fretex resirkuler og lager nye produkter av tekstiler som er utslitte, hullete, flekkete etc. Fretex går selv ut med dette Takk, da går det i Fretexcontaineren Anonymkode: 67749...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå