Gå til innhold

Allsang på Grensen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 6/26/2018 at 8:12 AM, wintergirl said:

Morsomt å være litt Harry noen ganger da 😉🤗

Nei, det er det virkelig ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
On 6/25/2018 at 3:23 PM, Ullvott said:

Dette er et konsept jeg aldri kommer til å forstå. Det er nåtidens svar på DaCapo som gikk på TV da jeg var tenåring og i 20-årene, og Husker du som gikk da jeg var barn.

Slapp av, jeg vet at TV-en har av-knapp eller andre kanaler, og jeg velger dem så gjerne. Jeg forstår bare ikke at det finnes mange nok som er interessert i det til at det er verdt å produsere, men innser at folk er forskjellige. 

Men DaCapo og Husker du var for pensjonster. I disse allsang-programmene er det masse unge folk bandt publikum. Det er uforståelig. Er det fordi de kommer på tv?

Endret av Sabbat
  • Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Sabbat skrev:

Nei, det er det virkelig ikke.

Kanskje vi syns det. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal disse sangene liksom være det aller beste som norsk musikk har å by på? :erter: 

Anonymkode: d5e51...f82

Skrevet

Mange av sangene som synges, egner seg overhode ikke til allsang! 

• Liker 4
Skrevet

Hva VAR egentlig det "diktet" til Aune Sand i går? Mente de virkelig at det passet seg til publikumet på grensen?

Er for øvrig ikke så imponert over allsangfaktoren på dette programmet. Enten gamle, avdankede 80-tallsstjerner som overhodet ikke kan synge live, eller nye artister som kun er med for å promotere egne sanger som ingen kan fordi de er for nye.
Men, igjen, jeg MÅ ikke se på :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Jeg reagerte også på Aunes opplesning og nei, det egnet seg ikke som underholdning i en familiesituasjon.
Jeg er veldig lei av hans inderlige surklete beskrivelser av kvinnenes grotter! 
Klarer han virkelig ikke noe bedre enn det der? Han hadde sin sambo og to unger på første rad;
holder det ikke å si det direkte til henne - hjemme - hvis han så absolutt må repetere det klissete tullet? 👎🏻

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Aune Sand er en kjernekar av rang! Passer perfekt til dette hyggelige konseptet!

Anonymkode: d7f70...620

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Så dere på i kveld!? Shit! Morten Abel sang Tore Tang! Tidenes allsang-låt, kanskje i hele verden!

• Liker 3
Skrevet

Vil egentlig bare spy!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Mkigjen skrev:

Vil egentlig bare spy!

Er du dårlig?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om noe annet program som er mer platt og harry enn Allsang på grensen. Det er så jovialt og overfladisk, og fyller meg med så stor vemmelse, at jeg nesten ikke orker å tenke på det en gang. Jeg kikket såvidt på det et par ganger tidligere, og det var mer enn nok. Hater allsang, folkemasser og sånn tilgjort hygge. Hvordan orker dere å sitte og se på dette? Er det ingen andre enn meg som reagerer på samme måte? Står det virkelig så dårlig til med det norske folk om dagen, at det er slikt som dette som underholder dere? :overrasket: :klo:

Anonymkode: fb620...bb3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om noe annet program som er mer platt og harry enn Allsang på grensen. Det er så jovialt og overfladisk, og fyller meg med så stor vemmelse, at jeg nesten ikke orker å tenke på det en gang. Jeg kikket såvidt på det et par ganger tidligere, og det var mer enn nok. Hater allsang, folkemasser og sånn tilgjort hygge. Hvordan orker dere å sitte og se på dette? Er det ingen andre enn meg som reagerer på samme måte? Står det virkelig så dårlig til med det norske folk om dagen, at det er slikt som dette som underholder dere? :overrasket: :klo:

Herlighet! Du er jo bare ute etter å sanke «kred»!

Er som å lese «skjønner ikke de som går og spiser på McDonald’s og sånn, har aldri satt foten min der».

Allsang på Grensen er kjempekoselig! Noen svake artister, ja visst, men like fullt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet! Du er jo bare ute etter å sanke «kred»!

Er som å lese «skjønner ikke de som går og spiser på McDonald’s og sånn, har aldri satt foten min der».

Allsang på Grensen er kjempekoselig! Noen svake artister, ja visst, men like fullt!

Ja, det er sikkert "kjempekoselig" for alle dere enkle sjeler der ute, som ikke har evnen til å tenke kritisk. Som følger saueflokken, uten å være i stand til å se overfladiskhetene rundt oss.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sikkert "kjempekoselig" for alle dere enkle sjeler der ute, som ikke har evnen til å tenke kritisk. Som følger saueflokken, uten å være i stand til å se overfladiskhetene rundt oss.

Kredsankeren turer på videre! Det utrolige er nettopp at det er saueflokk-mentalitet å være så innbitt motstander av f.eks et koselig program som Allsang på Grensen.

La meg se:

-Du tar avstand fra Coca Cola og Grandiosa, i tillegg til nevnte McDonald’s 

-Du/dine foreldre foretrakk Programbladet eller TV/Film fremfor Se&Hør på 90-tallet

-Du har verken svart eller grå/sølvgrå bil, og har selvsagt ikke kastet deg på Elbilbølgen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kredsankeren turer på videre! Det utrolige er nettopp at det er saueflokk-mentalitet å være så innbitt motstander av f.eks et koselig program som Allsang på Grensen.

La meg se:

-Du tar avstand fra Coca Cola og Grandiosa, i tillegg til nevnte McDonald’s 

-Du/dine foreldre foretrakk Programbladet eller TV/Film fremfor Se&Hør på 90-tallet

-Du har verken svart eller grå/sølvgrå bil, og har selvsagt ikke kastet deg på Elbilbølgen

Ja, den konklusjonen var det jo mye hold i. Hvor har du dette fra?  Men det er jo ikke annet å vente av en Allsang-fan. 😏

Men ellers har du forsåvidt rett i at jeg tar avstand fra de andre tingene du nevner. Alt du nevner er jo søppel som kun enkle sjeler har interesse av. Ingen med hodet på rett plass, leser Se & Hør med interesse, eller behandler kroppen som en søppelplass ved å dytte den full av Cola, Grandiosa og Mc Donalds-mat. Men det overasker meg ikke det minste, dersom du gjør det.

AnonymBruker
Skrevet
På 27.7.2018 den 16.09, AnonymBruker skrev:

Ja, den konklusjonen var det jo mye hold i. Hvor har du dette fra?  Men det er jo ikke annet å vente av en Allsang-fan. 😏

Men ellers har du forsåvidt rett i at jeg tar avstand fra de andre tingene du nevner. Alt du nevner er jo søppel som kun enkle sjeler har interesse av. Ingen med hodet på rett plass, leser Se & Hør med interesse, eller behandler kroppen som en søppelplass ved å dytte den full av Cola, Grandiosa og Mc Donalds-mat. Men det overasker meg ikke det minste, dersom du gjør det.

Anonymkode: 56ab9...f11

Skrevet
På 27.7.2018 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Du har min fulle støtte. Grøss...

Skrevet
På 27.7.2018 den 16.09, AnonymBruker skrev:

Enkle sjeler går veldig på person også. De er ikke saklige, må bare angripe for de har ikke bedre argumenter. 

For all del, du liker det ikke. Det gjør ikke jeg heller, men må du rakke ned på de som liker det?

Hva liker en special snowflake som deg da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...