AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Endelig begynner det igjen! Nesten et år siden sist! Så trivelig program, og i år blir det mange bra gjester! Morten Abel kommer, tror du han drar Tore Tang som han skrev på vgs i sin tid? Noen her som har vært til stede blant publikum? Vanskelig å få tak i billetter? Anonymkode: d7f70...620 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 Da er programmet fra første dag kommet! Vises torsdag kl. 21.45. Ronan Keating! D.D.E.! Carola! Og – hold dere fast – Kristian Valen skal være gjesteprogramleder! Dette blir helt kånnge! Anonymkode: d7f70...620 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Kan ikke TV-kanalene heller finne på noe nytt og originalt, isteden for å dra opp igjen noe som har blitt sendt mange ganger tidligere?? Anonymkode: d5e51...f82 5
Wonders Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5324c...a2c Enig, , dette er en egen kategori for enkelte mennesker føler jeg. Gleder meg over at de gleder seg. 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 19 minutter siden, Wonders skrev: Enig, , dette er en egen kategori for enkelte mennesker føler jeg. Gleder meg over at de gleder seg. Hva? Skjønte ikke denne. Egen kategori for enkelte mennesker? Hva er det som er det? Anonymkode: d7f70...620 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke TV-kanalene heller finne på noe nytt og originalt, isteden for å dra opp igjen noe som har blitt sendt mange ganger tidligere?? Anonymkode: d5e51...f82 Mener du de skal slutte med alt som fenger mange seere bare fordi det har vært sendt mange ganger? Som f.eks. -Fotball-VM -Melodi Grand Prix -Nyheter -Værmelding -Talkshows -Realityserier Allsang på Grensen hører sommeren til. Veldig koselig program. Savner Frithjof Wilborn, som var gjesteprogramleder i fjor, han bør tilbake på permanent basis snart, vært ute i kulden i over ti år! Anonymkode: d7f70...620 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Litt Sverige kopi vel? Anonymkode: afd47...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #9 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke TV-kanalene heller finne på noe nytt og originalt, isteden for å dra opp igjen noe som har blitt sendt mange ganger tidligere?? Anonymkode: d5e51...f82 Tåpelig svar. Jeg ser heller ikke på dette med mindre det er en artist jeg liker veldig godt som er med.....men ikke skjedd på mange år. Skrur av eller switcher kanal....det kan du også gjøre. Anonymkode: 511dc...c1c 1
A_nanas Skrevet 25. juni 2018 #10 Skrevet 25. juni 2018 Vurderer å dra på Allsang en av dagene, altså være med på programmet. Noen som kan dele erfaringer fra dette? Skal ha med barn i skolealder.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #11 Skrevet 25. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt Sverige kopi vel? Anonymkode: afd47...8e4 Og så? Mange TV-konsepter som har sitt opphav i utlandet. Anonymkode: d7f70...620 3
Ullvott Skrevet 25. juni 2018 #12 Skrevet 25. juni 2018 Dette er et konsept jeg aldri kommer til å forstå. Det er nåtidens svar på DaCapo som gikk på TV da jeg var tenåring og i 20-årene, og Husker du som gikk da jeg var barn. Slapp av, jeg vet at TV-en har av-knapp eller andre kanaler, og jeg velger dem så gjerne. Jeg forstår bare ikke at det finnes mange nok som er interessert i det til at det er verdt å produsere, men innser at folk er forskjellige. 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #13 Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og så? Mange TV-konsepter som har sitt opphav i utlandet. Anonymkode: d7f70...620 Har ikke heller sagt at det er noe galt med det. Men det er jo åpenbart hvor de har sin inspirasjon fra, Har ikke Svenskene et lignende program som kalles for Allsang på skansen? Anonymkode: afd47...8e4
wintergirl Skrevet 25. juni 2018 #14 Skrevet 25. juni 2018 Aldri vært der, men hørt av de som har, at odet er mye iscenesatt omtrent alt som ses på skjermen. De filmer publikum og tar endel opptak til de er fornøyd. Viktig å juble og klappe masse kan du si 😊 Men jeg skal ikke si sikkert. Det er jo mange der hvert år. Sjekk med nettsiden deres angående billetter. Håper du får flere svar av dem som har vært der. Og skulle du ditt selv, kos deg masse 😊 Håper du får en fin opplevelse 😉 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #15 Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, Ullvott skrev: Dette er et konsept jeg aldri kommer til å forstå. Det er nåtidens svar på DaCapo som gikk på TV da jeg var tenåring og i 20-årene, og Husker du som gikk da jeg var barn. Slapp av, jeg vet at TV-en har av-knapp eller andre kanaler, og jeg velger dem så gjerne. Jeg forstår bare ikke at det finnes mange nok som er interessert i det til at det er verdt å produsere, men innser at folk er forskjellige. Hva du liker å se på, da? Anonymkode: d7f70...620 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #16 Skrevet 25. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke heller sagt at det er noe galt med det. Men det er jo åpenbart hvor de har sin inspirasjon fra, Har ikke Svenskene et lignende program som kalles for Allsang på skansen? Anonymkode: afd47...8e4 Ja? Som sagt, mange konsepter kommer fra andre land. Farmen er også et svensk konsept. Anonymkode: d7f70...620 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #17 Skrevet 25. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Tåpelig svar. Jeg ser heller ikke på dette med mindre det er en artist jeg liker veldig godt som er med.....men ikke skjedd på mange år. Skrur av eller switcher kanal....det kan du også gjøre. Anonymkode: 511dc...c1c TV-kanalene driver heftig egen-reklame, i håp om at flest mulig skal se flere av programmene deres. Selv om jeg bare er interessert i ett enkelt TV-program, så får jeg tmmelig mange klipp fra andre ting slengt i trynet som jeg overhodet ikker er intressert i. Anonymkode: d5e51...f82 1
A_nanas Skrevet 25. juni 2018 #18 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 5 timer siden, wintergirl skrev: Aldri vært der, men hørt av de som har, at odet er mye iscenesatt omtrent alt som ses på skjermen. De filmer publikum og tar endel opptak til de er fornøyd. Viktig å juble og klappe masse kan du si 😊 Men jeg skal ikke si sikkert. Det er jo mange der hvert år. Sjekk med nettsiden deres angående billetter. Håper du får flere svar av dem som har vært der. Og skulle du ditt selv, kos deg masse 😊 Håper du får en fin opplevelse 😉 Tusen takk for svar ☺️ Jeg kan tenke meg mye er staga ja, har hørt det er mye venting. Takk for gode tips, er noe vi vurderer 😅 synes egentlig konseptet er litt harry men det er liksom litt kos og 😂 Endret 25. juni 2018 av A_nanas
A_nanas Skrevet 25. juni 2018 #19 Skrevet 25. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TV-kanalene driver heftig egen-reklame, i håp om at flest mulig skal se flere av programmene deres. Selv om jeg bare er interessert i ett enkelt TV-program, så får jeg tmmelig mange klipp fra andre ting slengt i trynet som jeg overhodet ikker er intressert i. Anonymkode: d5e51...f82 Null stress, kjøp Sumo. Vi har bare TV på apper, gidder ikke se direkte TV lenger. Bare spoler gjennom det kjedelige og unngår reklamer. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #20 Skrevet 26. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja? Som sagt, mange konsepter kommer fra andre land. Farmen er også et svensk konsept. Anonymkode: d7f70...620 Niks, Farmen hadde sin debut norske debut i 2001 Men det kom ikke på skjermen i Sverige før i 2003. Så Farmen er nok heller et norsk konsept tror jeg vi kan si. Anonymkode: afd47...8e4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå