AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Noen som har tips/kjerringråd om hvordan man får bort solkrem fra hvite klær? Altså, klær som er blitt gule? Har prøvd klor, det gjorde bare ting ti ganger verre. Vanish og alle disse flekkfjernerene funker heller ikke... Anonymkode: 0a531...350
Lumos Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Har du prøvd Gallesåpe? Evt sitronsåpe? Fås kjøpt i såpestykker til en billig penge på helsekost. Har fjernet mye rare flekker med gallesåpen min Kanskje kan Zalo være redningen om det ikke funker.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Lumos skrev: Har du prøvd Gallesåpe? Evt sitronsåpe? Fås kjøpt i såpestykker til en billig penge på helsekost. Har fjernet mye rare flekker med gallesåpen min Kanskje kan Zalo være redningen om det ikke funker. Følger innlegget, da jeg har lurt på det samme. Jeg har forsøkt både sitronsåpe, gallesåpe, Zalo, Vanish og Biotex-flekkespray- jeg har fortsatt ikke funnet noen ting som fjerner de fæle solkremflekkene... Anonymkode: 9eb2d...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå