Gå til innhold

Hvordan finne en introvert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ikke når du er anonym 😅

Anonymkode: 6726e...53b

Haha, ikke sant. Er ikke 100% klar for noen ny fyr enda (så forblir anonym) blei dumpa ganske hardt i desember, plukker enna opp bitene 😬 nå er planene å nyte sommeren som singel, få spilt litt dataspill som har stått litt på vent, og bare nyte livet uten å ha noen å tenke på. 

Anonymkode: a3229...4b8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ikke sant. Er ikke 100% klar for noen ny fyr enda (så forblir anonym) blei dumpa ganske hardt i desember, plukker enna opp bitene 😬 nå er planene å nyte sommeren som singel, få spilt litt dataspill som har stått litt på vent, og bare nyte livet uten å ha noen å tenke på. 

Deilig er ensomheten 😄 
Kos deg med spill 😆

Anonymkode: 6726e...53b

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her:
Jeg ble også dumpet hardt (det var september ifjor). For å være ærlig, er jeg usikker om jeg er egentlig klar for et forhold. Jeg vil gjerne prøve å finne noen, men samtidig usikker om jeg er klar for et forhold. Jeg tenker derfor at en forsiktig introvert kvinne som tar det sakte er kanskje noe for meg. Eller bør man heller vente til man er "100% klar"?

Men jeg må innrømme at du fikk meg til å tenke på å kanskje forbli singel inntil videre. Etter sommer er det jo høst og masse gode dataspill kommer 😄 

Anonymkode: 9a147...f0a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her:
Jeg ble også dumpet hardt (det var september ifjor). For å være ærlig, er jeg usikker om jeg er egentlig klar for et forhold. Jeg vil gjerne prøve å finne noen, men samtidig usikker om jeg er klar for et forhold. Jeg tenker derfor at en forsiktig introvert kvinne som tar det sakte er kanskje noe for meg. Eller bør man heller vente til man er "100% klar"?

Men jeg må innrømme at du fikk meg til å tenke på å kanskje forbli singel inntil videre. Etter sommer er det jo høst og masse gode dataspill kommer 😄 

Anonymkode: 9a147...f0a

For min del vet jeg at jeg enda ikke er klar, for påminnelser her og der kan enda få tårene til å presse på. Har slutta å grine grine, men kan enda kjenne det stikket i hjerte over småting. Slike minner vil jo forsåvidt være en del av «bagasjen» man samler opp gjennom livet, men jeg må kunne komme til et punkt hvor de minnene blir litt mindre såre og bare en del av fortiden. Det blir ikke helt rettferdig mot en ny fyr om jeg enda tenker på exen. Jeg prøvde 2 dater med en fantastisk fyr, 100% riktig på papiret, men når jeg ender opp med å grine i bilen på vei hjem og sammenligne og tenke over alt som er «feil» med han... da blir det ikke rettferdig. Så ikke vits å utsette noen ny mann for noe før jeg klarer å komme over exen helt 100% så plukker enda opp bitene. Kan hende det må en ny forelskelse til for å skyve de aller siste såre følelsene helt ut av bildet. Men jeg har gledet meg for mye til 3 uker med ferie fult av spill og moro til at jeg ønsker å komplisere det med kjærlighet og følelser for noen ny mann. 

Vet ikke om dette hjalp deg noe mer med tankene dine over alt, men dette er det som farer gjennom mitt hode :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...