AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg er en introvert mann. Jeg liker best å være sosial hjemme. Gjerne lese eller hvile foran TV. Av og til går jeg på fest, men da får jeg nok etter 4-5 timer og vil helst hjem og lade opp sosialbatteriet mitt i et par uker før jeg går ut igjen. Jeg har stort sett bare hatt kjærester som er utavendt og det fungerte ikke så bra. Det funker alltid bra i starten hvor vi var forelsket i hverandre, men etterhvert følte jeg at jeg står i veien for kjæresten. Kjæresten ville ut, mens jeg ville være hjemme. Etterhvert ble det slik at hun er ute og fester mens jeg er hjemme. Da vokset vi automatisk fra hverandre. Ja, jeg tenker at det er kanskje best for meg å finne en introvert kvinne som liker å være hjemme. Men ettersom vi introverter er alltid hjemme og aldri ute på fest, så hvordan kan vi finne hverandre? Anonymkode: 9a147...f0a 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Nei si det ikke så lett å finne noen om dagen Kanskje dating sider ? Jeg selv har ikke noe tro på det da tror det er mange som ikke er helt ærlige med intensjonene sine der ute Anonymkode: b1f85...289
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Jeg snakker ikke veldig mye, og hvis jeg skal komme til en fest, må det være hos noen jeg har kjent veldig lenge, ellers nei takk. Ja, jeg er litt av en introvert, men da er spørsmålet, hvor kan jeg bli funnet? Hmm... Vel, når jeg tenker meg om, er jeg enten (1) hjemme (2) i butikken (3) rundt omkring med nære venner (4) once in a while så tar jeg en tur rundt parken som er nær boligen... og... (5) klasserommet, helt til forrige året da jeg ble ferdig med VG, nå er det bare friår Ikke veldig hjelpsomt, men det er vel de stedene der de fleste av oss finnes 😄 Endret 24. juni 2018 av bluen9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 De fleste som henger på nettet, er introverter. Så det er ikke vanskelig å finne introverter. Sjekk datingsider, tinder, forum osv. Anonymkode: adfe5...9d4 5
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Introverte finnes også på forum, sånn som her inne.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Man kan jo påpeke i teksten på datingsider at man er introvert og gjerne vil treffe andre som er introvert. Jeg hadde ropt hurra! Anonymkode: db8e9...6aa 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Er selv en blanding av introvert og ekstrovert, liker å være sosial men ikke for lenge om gangen og må "lade opp" en stund etterpå 😛 Kunne aldri tenke meg å bo i kollektiv for eksempel. Liker å være sosial på skolen og jobben, men da må jeg få være alene/med en annen introvert når jeg kommer hjem. Håper å finne meg en på universitetet da jeg skal gå et studie der jeg tror det er en del likesinnede. Hvis det ikke går heller så blir det datingside sikkert... Anonymkode: 93b8f...069 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 TS her: Bør man skrive at man er introvert i Tinder? Øker det sjansen å finne introverte jenter? Anonymkode: 9a147...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: TS her: Bør man skrive at man er introvert i Tinder? Øker det sjansen å finne introverte jenter? Anonymkode: 9a147...f0a Lurer på det samme, fullblods ekstrovert blir slitsomt i lengden. Anonymkode: 48ce3...83f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: TS her: Bør man skrive at man er introvert i Tinder? Øker det sjansen å finne introverte jenter? Anonymkode: 9a147...f0a Jeg har rett og slett skrevet på tinder (da jeg var der, har funnet en meget søt introvert fyr nå) at jeg var "litt nerd". Alle de introverte, litt nerdete guttene tok den med en gang, uten at jeg måtte skrive "introvert" i klartekst. Anonymkode: f93b9...81c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 På 24.6.2018 den 15.46, AnonymBruker skrev: Jeg er en introvert mann. Jeg liker best å være sosial hjemme. Gjerne lese eller hvile foran TV. Av og til går jeg på fest, men da får jeg nok etter 4-5 timer og vil helst hjem og lade opp sosialbatteriet mitt i et par uker før jeg går ut igjen. Jeg har stort sett bare hatt kjærester som er utavendt og det fungerte ikke så bra. Det funker alltid bra i starten hvor vi var forelsket i hverandre, men etterhvert følte jeg at jeg står i veien for kjæresten. Kjæresten ville ut, mens jeg ville være hjemme. Etterhvert ble det slik at hun er ute og fester mens jeg er hjemme. Da vokset vi automatisk fra hverandre. Ja, jeg tenker at det er kanskje best for meg å finne en introvert kvinne som liker å være hjemme. Men ettersom vi introverter er alltid hjemme og aldri ute på fest, så hvordan kan vi finne hverandre? Anonymkode: 9a147...f0a Om jeg kjenner meg igjen der!! K26år. De fleste sjønner ikke dette, alltid «hva planer har du i helgen da?» jeg bare .... var nå sosial i helga som var, så ingenting... da får du jo bare de blikkene... Måten å finne «nærsinnede» må nesten være på internett. Som du sier «vi sitter alle hjemme å venter på at noen skal banke på» (min mor prøver å fortelle meg at Prince Charming ikke kommer bankende på døren min, men jeg har enda litt håp 🤞🏻). Anonymkode: a3229...4b8 1
Gjest Overrasket Skrevet 28. juni 2018 #12 Skrevet 28. juni 2018 Jeg tror det lønner seg å starte en slik tråd under eget brukernavn så folk kan nå deg på direktemelding. Så kanskje legg ut brukernavnet ditt?
heipådegsann Skrevet 28. juni 2018 #13 Skrevet 28. juni 2018 Jeg fant min introverte samboer på internett. Selv er jeg nok også litt introvert. Er på fest en gang i blant, men da er jeg ikke den som raver rundt eller jobber hardt for å bli kjent med alle. Jeg finner meg gjerne en person eller to å snakke med, også sitter vi å prater om ting jeg synes er interessant ved et bord i bakgrunnen av alle de andre partyløvene. På universitetet og jobb er jeg selvfølgelig. Ikke der heller er jeg den mest høylytte. Oppholder meg vanligvis med den samme vennegjengen hele tiden og gjør ikke en kjempestor innsats for å utvide vennekretsen. Så du har nok rett i at vi alle sitter hjemme og har vanskelig for å finne hverandre.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #14 Skrevet 28. juni 2018 Jeg har en ekstrovert kjæreste som er veldig hjemmekjær. Han liker å lade opp batteriene og gjøre de samme sofagris-tingene som deg. Tror ikke det finnes noen perfekt oppskrift på om man sånn eller slik. Går vel på om man faktisk aksepterer hverandres behov og tenker over hva den andre blir lykkelig av. Jeg har behov for mer sosialt og action enn han, tiltross for at vi begge er ekstroverte. Anonymkode: ab581...f34 1
Raven.Writingdesk Skrevet 28. juni 2018 #15 Skrevet 28. juni 2018 Ikke for å kjøre tråden på sidespor, men dette med at mennesker kan deles inn i enten intro eller ekstrovert, synes jeg er en forenkling av virkeligheten.. jada, noen er mer sosial enn andre, men likevel.. Har du ingen hobby? Sitter du mye hjemme, hva gjør du isåfall da? Ser film? Lytter til musikk? Leser ? Gamer? I steden for å skrive «introvert» i tinderbioen går det ann å skrive «hjemmekjær»..? Og trekke frem hobbyene dine. Du bør heller satse på noen med samme interesser, enn at de skal være introvert. Du kan finne en introvert, men har dere fullstendig ulike interesser (hun vil gå i fjellet, driver med aktiv riding eller noe) og dette er fullstendig uaktuelt for deg, hjelper det lite at dere begge er introvert.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #17 Skrevet 28. juni 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Jeg tror det lønner seg å starte en slik tråd under eget brukernavn så folk kan nå deg på direktemelding. Så kanskje legg ut brukernavnet ditt? Utfra hva jeg har forstått, er det ikke lov å ha en kontaktannonse her på KG. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har rett og slett skrevet på tinder (da jeg var der, har funnet en meget søt introvert fyr nå) at jeg var "litt nerd". Alle de introverte, litt nerdete guttene tok den med en gang, uten at jeg måtte skrive "introvert" i klartekst. 1 time siden, veggteppe skrev: Har du ingen hobby? Sitter du mye hjemme, hva gjør du isåfall da? Ser film? Lytter til musikk? Leser ? Gamer? I steden for å skrive «introvert» i tinderbioen går det ann å skrive «hjemmekjær»..? Og trekke frem hobbyene dine. Du bør heller satse på noen med samme interesser, enn at de skal være introvert. Du kan finne en introvert, men har dere fullstendig ulike interesser (hun vil gå i fjellet, driver med aktiv riding eller noe) Ok, takk for tips! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Måten å finne «nærsinnede» må nesten være på internett. Som du sier «vi sitter alle hjemme å venter på at noen skal banke på» (min mor prøver å fortelle meg at Prince Charming ikke kommer bankende på døren min, men jeg har enda litt håp 🤞🏻) Hehe, tviler på at noen introverte kommer til å banke på døren Anonymkode: 9a147...f0a
Gjest Overrasket Skrevet 28. juni 2018 #18 Skrevet 28. juni 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Utfra hva jeg har forstått, er det ikke lov å ha en kontaktannonse her på KG. Anonymkode: 9a147...f0a Altså, dersom du hadde startet denne tråden under eget brukernavn tror jeg ikke du hadde brutt reglene. Men det er klart at å lage en tråd som sier "Jeg er 37 år, veldig spennende og klar for å møte damer -> send meg melding!", det er nok litt for direkte. Endret 28. juni 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #19 Skrevet 28. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfra hva jeg har forstått, er det ikke lov å ha en kontaktannonse her på KG. Ok, takk for tips! Hehe, tviler på at noen introverte kommer til å banke på døren Anonymkode: 9a147...f0a Var et lite forsøk på humor som kanskje ikke akkurat er min beste og sterkeste side 😆 men kan hende de banker på min virtuelle dør 👍🏻 Anonymkode: a3229...4b8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #20 Skrevet 28. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var et lite forsøk på humor som kanskje ikke akkurat er min beste og sterkeste side 😆 men kan hende de banker på min virtuelle dør 👍🏻 Anonymkode: a3229...4b8 ikke når du er anonym 😅 Anonymkode: 6726e...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå