Gent82 Skrevet 25. juni 2018 #41 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinnfolk. Sender tydelige signaler som ingen menn evner å se. Anonymkode: 12d9f...c55 HAH!ahaha Good one 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #42 Skrevet 25. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Men om han ikke er intressert (åpenbart) Kunne han 1) Forlatt bordet og sagt han måtte gå uten mere om og men. 2) Latt vær å kysse meg og adde meg på snapchat. Og hva mener du med at hun spilte meg et puss..? Anonymkode: 65cf7...2b1 Ut ifra det du beskriver fremstår du jo ganske dominerende. Det er du som tar kontakt, det er du som leder an samtalen, var det du også som ville legge han til på Snapchat? Det kan være han knapt fikk tenkt seg om, og godtok Snapchat request for å være hyggelig, også backer han unna når han begynner å forholde seg til sine egne følelser i situasjonen. Du drukner jo mannen. Anonymkode: 7fc34...c88 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #43 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ut ifra det du beskriver fremstår du jo ganske dominerende. Det er du som tar kontakt, det er du som leder an samtalen, var det du også som ville legge han til på Snapchat? Det kan være han knapt fikk tenkt seg om, og godtok Snapchat request for å være hyggelig, også backer han unna når han begynner å forholde seg til sine egne følelser i situasjonen. Du drukner jo mannen. Anonymkode: 7fc34...c88 Jeg tenkte nøyaktig det samme. Hvis det i tillegg har vært meg-meg-meg-snakk så er det kjedelig å høre på over lang tid. Jobb og utdannning er også begrenset hvor spennende det er å høre om. Synes det tyder på at du ikke er så god til å lese mennesker rundt deg. Anonymkode: 3566d...d36 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #44 Skrevet 25. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte nøyaktig det samme. Hvis det i tillegg har vært meg-meg-meg-snakk så er det kjedelig å høre på over lang tid. Jobb og utdannning er også begrenset hvor spennende det er å høre om. Synes det tyder på at du ikke er så god til å lese mennesker rundt deg. Anonymkode: 3566d...d36 Jeg vet ikke om TS er god eller dårlig på å lese mennesker, så det skal jeg ikke utale meg om. Jeg må også presisere at jeg synes det er flott med damer som tørr å sjekke menn. Synes absolutt ikke feilen ligger i at TS er dame og tørr å sjekke. Tvert imot kan det være sexy. Men, som kvinne selv, ville jeg ikke nødvendigvis funnet det særlig appellerende med en fremmed fyr på byen som vinker meg bort til bordet sitt (jeg er ikke en hund. Det er langt mer hyggelig om noen kommer til meg og snakker litt, for så å invitere meg til bordet) - legger meg til på Snapchat (blir litt vel intimt alt for fort) og samtidig egentlig ikke er en aktuell kandidat for meg (har barn, om jeg selv var barnløs) Noe av spenningen er jo i «jakten» og flørten. Der gjelder både for menn og kvinner. TS høres jo ut aom at hun er klar til å ta brullypskjolen på, og mannen er bare en rekvisitta som får se til å møte opp når det passer. Det blir rett og slett «to much». Anonymkode: 7fc34...c88 3
Kontorotta Skrevet 25. juni 2018 #45 Skrevet 25. juni 2018 Jeg har ei venninne som er utrolig vakker. Hun er den menn snur seg etter og kjærestene deres hater. Har mange ganger sett kjærester sparke mannen i leggen når mannen titter litt for lenge på venninna mi. Hun sprudler og elsker å danse når vi er ute. "Alle" vil danse med henne, spandere drinker på henne, få oppmerksomheten hennes, flørte med henne.... og derfor vil "ingen" ha henne med seg hjem, hvert fall ikke om de er ute etter noe mer alvorlig. Danse, kysse, klasse på er topp der og da, men ikke noe for fremtiden. Som en hun hadde flørtet med sa til meg; "Jeg ville ikke tatt i henne med ildtang ei gang, om det var snakk om noe mer." Kanskje noe av utstrålingen din er noe ala hennes. Kjekk å prate med, flørte med, kysse, men noe i måten du henvendte deg på til ham, pluss at du har barn, kan være nok til at du bare ble en han prata med på byen. Og kyssa litt. Har da selv også flørtet og danset med menn på byen, som jeg aldri i verden ville tatt med hjem, eller har tanker om noe fremtid med.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #46 Skrevet 25. juni 2018 4 timer siden, Carrot skrev: Nope - hva man studerer viser overhode ikke hvilke evner man har men kan vise hvilke interessefelt man har - men det trenger ikke bety at man er hverken slik eller sånn som menneske og potensiell partner. Tvert imot er noen av de kuleste menneskene jeg kjenner "kjedelige" ting som prest, politifullmektig og parkeringsvakt mens det desidert kjedeligste mennesket faktisk er advokat innen strafferett, slått på målstereken av en professor som underviser på ett av de beste universitetene vi har.. Så nei, hva man studerer sier overhode ikke noe om deg som person eller ens evner til å utrykke seg. Når jeg studerte jus lærte jeg hvordan man forventer kommunisere, ulikt når jeg studerte til ingeniør som har en annen besvarelsesmetode. Man kan ha like langsiktige mål uansett om man studerer det ene eller det andre, og man kan ha drømmer og planer. Å være ung alemenor er heller ikke noe som definerer en som person. Om man skal stemples for sin dømmekraft basert på at man ender som single forelder så er det jaggu dårlig stilt med brorparten av oss - og jeg kan forsikre om at min dømmekraft og impulskontroll er god.. Men jeg er enig i en ting, du som mann (med dine holdninger) kan løpe, fort - for ditt innlegg vitner om at man har det langt bedre uten deg som partner enn med.. Oftest må ingeniører ha gode karakterer fra VGS inkl norsk. Man bør ha lært å uttrykke seg skriftlig før universitetet. Selvsagt definerer det en person at man får barn før man har skaffet seg jobb eller en utdannelse som igjen gjør mulighetene barnet får i oppveksten dårlige. Ung mor på nav er jo blitt klisje og av de jeg har sett på "unge mødre" finnes det jo ikke en eneste en som virker intelligent eller utstyrt med noen som helst form for konsekvenstenkning. Å nave går i arv. At man ikke venter med å få barn til man har ting på stell og velger en mann man holder sammen med i mange år viser dårlig dømmekraft, enkelt og greit. Og hvorfor i alle dager skal vi andre skattes hardt for å betale for unge mødre som ikke tar ansvar for eget liv? Hvorfor skulle en mann ønske å betale mesteparten for en så billig person og fø på en annen manns barn? Kun menn uten selvrespekt ønsker å bli lommebok for slike kvinner. Anonymkode: d271e...00b
SunnivaOslo Skrevet 25. juni 2018 #47 Skrevet 25. juni 2018 21 timer siden, bluen9 skrev: Tror ikke menn liker å bli vinket bort til et bord, for det kommuniserer at du er villig til å vinke random menn til bordet... for han er jo helt random for deg - og da er det vel vanskelig for han å se høyt på deg. "Kvinner tar ALDRI iniativ! Det er bare menn som prøver seg!!!!" -Frustrerte sinte menn som også mener at kvinner som tar iniativ er villige til både det ene og det andre...🙄🤨 1
Carrot Skrevet 25. juni 2018 #48 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oftest må ingeniører ha gode karakterer fra VGS inkl norsk. Man bør ha lært å uttrykke seg skriftlig før universitetet. Selvsagt definerer det en person at man får barn før man har skaffet seg jobb eller en utdannelse som igjen gjør mulighetene barnet får i oppveksten dårlige. Ung mor på nav er jo blitt klisje og av de jeg har sett på "unge mødre" finnes det jo ikke en eneste en som virker intelligent eller utstyrt med noen som helst form for konsekvenstenkning. Å nave går i arv. At man ikke venter med å få barn til man har ting på stell og velger en mann man holder sammen med i mange år viser dårlig dømmekraft, enkelt og greit. Og hvorfor i alle dager skal vi andre skattes hardt for å betale for unge mødre som ikke tar ansvar for eget liv? Hvorfor skulle en mann ønske å betale mesteparten for en så billig person og fø på en annen manns barn? Kun menn uten selvrespekt ønsker å bli lommebok for slike kvinner. Anonymkode: d271e...00b Hmm, du er veldig bastant. Jeg ble mor som 18 åring, og har likevel god utdannelse og forsørget meg selv og barnet uten hjelp fra NAV og jeg tror det er langt flere som meg enn de du tror. Å leve i den villfarelse at "unge mødre" er fasiten er ganske begrensende og basert på det alene innser jeg at en videre diskusjon er nytteløst. I dag har mitt første barn en høy utdannelse selv også, samboer med god utdannlese og resten av ungene er også godt på vei Endret 25. juni 2018 av Carrot 4
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #49 Skrevet 25. juni 2018 Å vinke en fremmed bort til bordet, uansett kjønn, er neinei i min bok hvertfall. Anonymkode: f84ac...a67 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #50 Skrevet 25. juni 2018 Litt av en fyr. Var kysset en slags maktgreie? Good riddens. For en dust Anonymkode: d3399...eaf 1
Isambard Skrevet 25. juni 2018 #51 Skrevet 25. juni 2018 På 24.6.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev: Så en kjempesøt fyr på byen og jeg vinket han bort til bordet mitt. Vi snakket sammen, og jeg ga han komplimenter for festdrakta han hadde på seg blant annet. Snakka sammen om jobb/utdanning (jeg er under utdanning, han har ingen enda), jeg har barn og han ikke. Så gikk jeg i baren og kjøpte meg en drink. Så hadde han sagt til venninna mi at han ikke gidder å involvere seg med sånne som meg?! (Min venninne sa til meg hva han hadde sagt). Tidligere hadde jeg adda han på snapchat. Jeg spurte han om jeg hadde sagt noe galt og om han var sint på meg. Han sa nei. Så kyssa han meg, og dro. Litt etterpå hadde han slettet meg på snapchat..?! Så utrolig merkelig oppførsel. Anonymkode: 65cf7...2b1 Det var nok fordi du har barn. Ikke for å forsvare ham, men det virker mest logisk siden han likte deg.
Gjest bluen9 Skrevet 25. juni 2018 #52 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 7 timer siden, SunnivaOslo skrev: "Kvinner tar ALDRI iniativ! Det er bare menn som prøver seg!!!!" -Frustrerte sinte menn som også mener at kvinner som tar iniativ er villige til både det ene og det andre...🙄🤨 De mennene som vil at kvinnene skal ta initiativ og sutrer over dette, er ut ifra min erfaring, ofte beta males. Så ved å ikke ta initiativ, øker jeg sjansen min for å møte menn som har mer maskulinitet. Det er derfor jeg velger det 😄 Det er da kvinner som liker passive og mindre maskuline typer, og det er helt greit, men bare ikke noe for meg Endret 25. juni 2018 av bluen9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #53 Skrevet 25. juni 2018 3 timer siden, bluen9 skrev: De mennene som vil at kvinnene skal ta initiativ og sutrer over dette, er ut ifra min erfaring, ofte beta males. Så ved å ikke ta initiativ, øker jeg sjansen min for å møte menn som har mer maskulinitet. Det er derfor jeg velger det 😄 Det er da kvinner som liker passive og mindre maskuline typer, og det er helt greit, men bare ikke noe for meg Snakk om å forenkle verdensbildet. Det finnes da men som er maskuline, som synes det er spennende når dama sjekker opp. Men for all del. Sitt på laurbærbladene til pynt og vent. Ikke klag om x-antall år fordi du ikke har slått deg til ro med drømmemannen enda da. Anonymkode: 7fc34...c88 1
Gjest bluen9 Skrevet 26. juni 2018 #54 Skrevet 26. juni 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å forenkle verdensbildet. Det finnes da men som er maskuline, som synes det er spennende når dama sjekker opp. Men for all del. Sitt på laurbærbladene til pynt og vent. Ikke klag om x-antall år fordi du ikke har slått deg til ro med drømmemannen enda da. Anonymkode: 7fc34...c88 Ja, det finnes sikkert unntak, men det hadde vært meningsløst å lete etter unntaket. Vil heller være ledig en periode enn å løpe fra fyr til fyr hele tiden. Er 19 så er ikke veldig bekymret. By the way, hva mener du med "pynt"? Så alle som ikke går fra forhold til forhold har ikke skjønt livet? Man skal kunne vente hvis man vil uten å bli sett på som en raring. Endret 26. juni 2018 av bluen9
SunnivaOslo Skrevet 26. juni 2018 #55 Skrevet 26. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å forenkle verdensbildet. Det finnes da men som er maskuline, som synes det er spennende når dama sjekker opp. Men for all del. Sitt på laurbærbladene til pynt og vent. Ikke klag om x-antall år fordi du ikke har slått deg til ro med drømmemannen enda da. Anonymkode: 7fc34...c88 Men HVIS vi sjekker dere opp får dere et dårlig inntrykk av at man er en som "går etter alle menn"...sorry,men det du sier og sannheten kommer ikke overens.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #56 Skrevet 26. juni 2018 Du vet jo ingenting om han fortalte sannheten om seg selv eller ikke. Også syns jeg det høres ut som om du ikke er vant til å bli avvist. Anonymkode: 58b19...b4c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #57 Skrevet 26. juni 2018 14 timer siden, bluen9 skrev: Ja, det finnes sikkert unntak, men det hadde vært meningsløst å lete etter unntaket. Vil heller være ledig en periode enn å løpe fra fyr til fyr hele tiden. Er 19 så er ikke veldig bekymret. By the way, hva mener du med "pynt"? Så alle som ikke går fra forhold til forhold har ikke skjønt livet? Man skal kunne vente hvis man vil uten å bli sett på som en raring. Ingen som har snakket om å gå fra forhold til forhold. Hva har det med saken å gjøre? Det du sier er jo at om du blir forrelsket eller interessert i en fyr skal du sitte passivt å krysse fingrer og håpe på at han skal legge ann på deg. Jeg på min side mener jo damer heller bør gjøre en innsats og selv ta ansvar slik at de får seg den kjæresten de vil ha. Det kan jo være den kjæresten man har store deler eller for resten av livet. Setter du virkelig likhetstegn mellom kvinner som «går fra forhold til forhold» og kvinner som tørr å sjekke opp en mann..? Høres jo bare ut som en enda mer forutinntatt og forenklet virkelighetsoppfatning det da! Anonymkode: 7fc34...c88
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #58 Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev: Så en kjempesøt fyr på byen og jeg vinket han bort til bordet mitt. Vi snakket sammen, og jeg ga han komplimenter for festdrakta han hadde på seg blant annet. Snakka sammen om jobb/utdanning (jeg er under utdanning, han har ingen enda), jeg har barn og han ikke. Så gikk jeg i baren og kjøpte meg en drink. Så hadde han sagt til venninna mi at han ikke gidder å involvere seg med sånne som meg?! (Min venninne sa til meg hva han hadde sagt). Tidligere hadde jeg adda han på snapchat. Jeg spurte han om jeg hadde sagt noe galt og om han var sint på meg. Han sa nei. Så kyssa han meg, og dro. Litt etterpå hadde han slettet meg på snapchat..?! Så utrolig merkelig oppførsel. Anonymkode: 65cf7...2b1 Du dveler ikke ved ting. Rett på sak. Liker det. Anonymkode: 0dbda...ac7
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #59 Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 16.46, Carrot skrev: Man velger selvsagt selv hva man føler for å dele, men det går fint å IKKE dele alt første samtale, eller som på tinger - før man i det hele tatt har hilst.. For meg er det å bli kjent med personen viktigere enn å bli kjent med det livet de har levd.. Du er ikke studiene dine, du er ikke barnet du har fått - det definerer deg ikke, det sier ingenting om hva du syns er viktig, hva som driver deg, hvorfor du er den jeg bør bli bedre kjent med osv osv.. Eh. Barn definerer. Definitivt. Det er sånn man forteller om, for ikke å lure noen. I samme gruppa som positiv HIV status, millioner i kredittgjeld, og har kutta strengen. Og at man fortsatt er gift. Anonymkode: 2e088...7bf 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #60 Skrevet 26. juni 2018 På 25.6.2018 den 8.35, Carrot skrev: Nope - hva man studerer viser overhode ikke hvilke evner man har men kan vise hvilke interessefelt man har - men det trenger ikke bety at man er hverken slik eller sånn som menneske og potensiell partner. Tvert imot er noen av de kuleste menneskene jeg kjenner "kjedelige" ting som prest, politifullmektig og parkeringsvakt mens det desidert kjedeligste mennesket faktisk er advokat innen strafferett, slått på målstereken av en professor som underviser på ett av de beste universitetene vi har.. Så nei, hva man studerer sier overhode ikke noe om deg som person eller ens evner til å utrykke seg. Når jeg studerte jus lærte jeg hvordan man forventer kommunisere, ulikt når jeg studerte til ingeniør som har en annen besvarelsesmetode. Man kan ha like langsiktige mål uansett om man studerer det ene eller det andre, og man kan ha drømmer og planer. Å være ung alemenor er heller ikke noe som definerer en som person. Om man skal stemples for sin dømmekraft basert på at man ender som single forelder så er det jaggu dårlig stilt med brorparten av oss - og jeg kan forsikre om at min dømmekraft og impulskontroll er god.. Men jeg er enig i en ting, du som mann (med dine holdninger) kan løpe, fort - for ditt innlegg vitner om at man har det langt bedre uten deg som partner enn med.. Av nysgjerrighet. Siden det er ish 8 universiteter i Norge. Hvem er "et av de beste" - og hvor mange av universitetene regner du blant de beste? Anonymkode: 2e088...7bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå