AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #21 Skrevet 24. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke engang kalle en løs relasjon du møter på byen for en DATE. Å snakke om hva man gjør til vanlig, om man har barn osv er da helt normale ting å snakke om? Eller skal man holde kjeft om det og lyve? Anonymkode: 65cf7...2b1 eller, leste litt feil her. Du skrev sjekkemarked ja. Uansett, synes jeg man skal være ærlig tidlig om barn og slikt, utdanning og ikke. Det er faktisk ting som folk anser som viktig å vite. Jeg var alltid tidlig ærlig om dette på tinder da jeg hadde det. Så kunne jeg lettere luke ut de som ikke dater damer med unger. Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #22 Skrevet 24. juni 2018 Han var åpenbart ikke interessert, så det er ikke rart at han oppførte seg merkelig. Anonymkode: 90ceb...b1b 2
Carrot Skrevet 24. juni 2018 #23 Skrevet 24. juni 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke engang kalle en løs relasjon du møter på byen for en DATE. Å snakke om hva man gjør til vanlig, om man har barn osv er da helt normale ting å snakke om? Eller skal man holde kjeft om det og lyve? Anonymkode: 65cf7...2b1 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: eller, leste litt feil her. Du skrev sjekkemarked ja. Uansett, synes jeg man skal være ærlig tidlig om barn og slikt, utdanning og ikke. Det er faktisk ting som folk anser som viktig å vite. Jeg var alltid tidlig ærlig om dette på tinder da jeg hadde det. Så kunne jeg lettere luke ut de som ikke dater damer med unger. Anonymkode: 65cf7...2b1 Man velger selvsagt selv hva man føler for å dele, men det går fint å IKKE dele alt første samtale, eller som på tinger - før man i det hele tatt har hilst.. For meg er det å bli kjent med personen viktigere enn å bli kjent med det livet de har levd.. Du er ikke studiene dine, du er ikke barnet du har fått - det definerer deg ikke, det sier ingenting om hva du syns er viktig, hva som driver deg, hvorfor du er den jeg bør bli bedre kjent med osv osv.. 2
Gjest hind Skrevet 24. juni 2018 #24 Skrevet 24. juni 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Stuck up fyr, men wow, du er ikke tam. Veldig pågående.. Anonymkode: f4fb2...68c Hva var det hun gjorde som var veldig pågående, mener du?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #25 Skrevet 24. juni 2018 Festdrakta? Hadde han bunad? Anonymkode: 6d822...cea
Gjest Kritt Skrevet 24. juni 2018 #26 Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så en kjempesøt fyr på byen og jeg vinket han bort til bordet mitt. Vi snakket sammen, og jeg ga han komplimenter for festdrakta han hadde på seg blant annet. Snakka sammen om jobb/utdanning (jeg er under utdanning, han har ingen enda), jeg har barn og han ikke. Så gikk jeg i baren og kjøpte meg en drink. Så hadde han sagt til venninna mi at han ikke gidder å involvere seg med sånne som meg?! (Min venninne sa til meg hva han hadde sagt). Tidligere hadde jeg adda han på snapchat. Jeg spurte han om jeg hadde sagt noe galt og om han var sint på meg. Han sa nei. Så kyssa han meg, og dro. Litt etterpå hadde han slettet meg på snapchat..?! Så utrolig merkelig oppførsel. Anonymkode: 65cf7...2b1 Jeg fikk ikke tak i hva som var så sykt merkelig her. At han ikke var interessert eller at han kysset deg? Han høres umoden ut, men så er dere vel ikke så gamle heller.
exictence Skrevet 24. juni 2018 #27 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Synes både du, han og venninna di oppførte seg merkelig. Hadde en mann sagt det om min venninne, hadde jeg ikke sagt det det så brutalt til min venninne hva han hadde sagt. Men siden det var en fremmed, hadde min venninne nok ikke brydd seg heller hva han hadde sagt. Fins så mange rare folk. Endret 24. juni 2018 av exictence 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #28 Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke nå mer, liker ikke drittsekker. Anonymkode: 65cf7...2b1 Man er jo ikke drittsekk for at man ikke liker alt som prøver seg. For alt du vet kan venninna di har spilt deg et puss. Anonymkode: 7fb9d...aaa 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #29 Skrevet 24. juni 2018 2 minutter siden, Kritt skrev: Jeg fikk ikke tak i hva som var så sykt merkelig her. At han ikke var interessert eller at han kysset deg? Han høres umoden ut, men så er dere vel ikke så gamle heller. 29 og 30. Så ikke ungdommer akkurat Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #30 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man er jo ikke drittsekk for at man ikke liker alt som prøver seg. For alt du vet kan venninna di har spilt deg et puss. Anonymkode: 7fb9d...aaa Men om han ikke er intressert (åpenbart) Kunne han 1) Forlatt bordet og sagt han måtte gå uten mere om og men. 2) Latt vær å kysse meg og adde meg på snapchat. Og hva mener du med at hun spilte meg et puss..? Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #31 Skrevet 24. juni 2018 Har opplevd rarere ting på byen enn det der, for å si det sånn. Han var vel litt full eller høy på noe eller kanskje bare litt rar, da. Ikke noe å henge seg opp i uansett. Anonymkode: b617a...b1b 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #32 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men om han ikke er intressert (åpenbart) Kunne han 1) Forlatt bordet og sagt han måtte gå uten mere om og men. 2) Latt vær å kysse meg og adde meg på snapchat. Og hva mener du med at hun spilte meg et puss..? Anonymkode: 65cf7...2b1 Han kan jo ha vært interessert for så å miste interessen etterhvert som samtalen og kvelden gikk. Om det er slik at det ikke er lov å ombestemme seg må du sette en skriftelig advarsel i panna. Blir som å kalle jenter drittsekk eller luremus fordi de plutselig skifter mening om følrt/kyssing/sex. Man MÅ ikke gå videre. Anonymkode: 7fb9d...aaa 7
Minitroll Skrevet 24. juni 2018 #33 Skrevet 24. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men om han ikke er intressert (åpenbart) Kunne han 1) Forlatt bordet og sagt han måtte gå uten mere om og men. 2) Latt vær å kysse meg og adde meg på snapchat. Og hva mener du med at hun spilte meg et puss..? Anonymkode: 65cf7...2b1 Hva er det med voksne folk og snap??! Snap er for barn! 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #34 Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, Carrot skrev: Man velger selvsagt selv hva man føler for å dele, men det går fint å IKKE dele alt første samtale, eller som på tinger - før man i det hele tatt har hilst.. For meg er det å bli kjent med personen viktigere enn å bli kjent med det livet de har levd.. Du er ikke studiene dine, du er ikke barnet du har fått - det definerer deg ikke, det sier ingenting om hva du syns er viktig, hva som driver deg, hvorfor du er den jeg bør bli bedre kjent med osv osv.. Det sier faktisk en hel del om folks evner hva de studerer. En som studerer medisin har gode evner til å uttrykke seg skriftlig, til å jobbe for et langsiktig mål, tenker ikke at man må ha god lønn her og nå men planlegger fremover. Å være ung alenemor viser dårlig dømmekraft og impulskontroll/konsekvenstenkning og hadde jeg vært mann hadde jeg løpt fortere enn svint. Anonymkode: d271e...00b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #35 Skrevet 24. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier faktisk en hel del om folks evner hva de studerer. En som studerer medisin har gode evner til å uttrykke seg skriftlig, til å jobbe for et langsiktig mål, tenker ikke at man må ha god lønn her og nå men planlegger fremover. Å være ung alenemor viser dårlig dømmekraft og impulskontroll/konsekvenstenkning og hadde jeg vært mann hadde jeg løpt fortere enn svint. Anonymkode: d271e...00b Å være alenemor betyr ikke dette i dette i det hele tatt. Ikke i alle fall. Galninger finnes i alle aldre, yrkesgrupper og sosial klasse. Kan bare snakke for meg selv, og jeg har ingen av de egenskapene du nevner. Du derimot er svært forutinntatt. Anonymkode: 7fb9d...aaa 6
Gent82 Skrevet 24. juni 2018 #36 Skrevet 24. juni 2018 Han var ingen gentleman. Glem han, og move on. Ikke noe tap 2
Carrot Skrevet 25. juni 2018 #37 Skrevet 25. juni 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det sier faktisk en hel del om folks evner hva de studerer. En som studerer medisin har gode evner til å uttrykke seg skriftlig, til å jobbe for et langsiktig mål, tenker ikke at man må ha god lønn her og nå men planlegger fremover. Å være ung alenemor viser dårlig dømmekraft og impulskontroll/konsekvenstenkning og hadde jeg vært mann hadde jeg løpt fortere enn svint. Anonymkode: d271e...00b Nope - hva man studerer viser overhode ikke hvilke evner man har men kan vise hvilke interessefelt man har - men det trenger ikke bety at man er hverken slik eller sånn som menneske og potensiell partner. Tvert imot er noen av de kuleste menneskene jeg kjenner "kjedelige" ting som prest, politifullmektig og parkeringsvakt mens det desidert kjedeligste mennesket faktisk er advokat innen strafferett, slått på målstereken av en professor som underviser på ett av de beste universitetene vi har.. Så nei, hva man studerer sier overhode ikke noe om deg som person eller ens evner til å utrykke seg. Når jeg studerte jus lærte jeg hvordan man forventer kommunisere, ulikt når jeg studerte til ingeniør som har en annen besvarelsesmetode. Man kan ha like langsiktige mål uansett om man studerer det ene eller det andre, og man kan ha drømmer og planer. Å være ung alemenor er heller ikke noe som definerer en som person. Om man skal stemples for sin dømmekraft basert på at man ender som single forelder så er det jaggu dårlig stilt med brorparten av oss - og jeg kan forsikre om at min dømmekraft og impulskontroll er god.. Men jeg er enig i en ting, du som mann (med dine holdninger) kan løpe, fort - for ditt innlegg vitner om at man har det langt bedre uten deg som partner enn med.. 4
OPIgirl Skrevet 25. juni 2018 #38 Skrevet 25. juni 2018 Mannfolk. Gjør ikke annet enn å sende ut doble signaler.
Gent82 Skrevet 25. juni 2018 #39 Skrevet 25. juni 2018 1 minutt siden, OPIgirl skrev: Mannfolk. Gjør ikke annet enn å sende ut doble signaler. Kvinnfolk. Sender aldri signal
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #40 Skrevet 25. juni 2018 Akkurat nå, Gent82 skrev: Kvinnfolk. Sender aldri signal Kvinnfolk. Sender tydelige signaler som ingen menn evner å se. Anonymkode: 12d9f...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå