AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Så en kjempesøt fyr på byen og jeg vinket han bort til bordet mitt. Vi snakket sammen, og jeg ga han komplimenter for festdrakta han hadde på seg blant annet. Snakka sammen om jobb/utdanning (jeg er under utdanning, han har ingen enda), jeg har barn og han ikke. Så gikk jeg i baren og kjøpte meg en drink. Så hadde han sagt til venninna mi at han ikke gidder å involvere seg med sånne som meg?! (Min venninne sa til meg hva han hadde sagt). Tidligere hadde jeg adda han på snapchat. Jeg spurte han om jeg hadde sagt noe galt og om han var sint på meg. Han sa nei. Så kyssa han meg, og dro. Litt etterpå hadde han slettet meg på snapchat..?! Så utrolig merkelig oppførsel. Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Du virker litt too much.. Du legger litt for mye i det. Kanskje han ikke syntes at dere matchet. Det er mulig han ikke gidder å involvere seg med damer som har barn fra før, og det kan jeg skjønne. For alle vil ikke bli sammen med ei som har barn fra før, men skape sin egen familie uten dine/mine barn. Anonymkode: 82e55...c78 43
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Det var dårlig å si det bak ryggen din. Ha. Burde vært ærlig og sagt at han ikke var interessert fordi du har barn elno... Anonymkode: ad9ac...656 16
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Tror ikke menn liker å bli vinket bort til et bord, for det kommuniserer at du er villig til å vinke random menn til bordet... for han er jo helt random for deg - og da er det vel vanskelig for han å se høyt på deg. Endret 24. juni 2018 av bluen9 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Jeg forstår han. Jeg gidder ikke å involvere meg med en fyr som har unger. Jeg er ikke interessert i slikt, og man blir ikke prioritert hvis man dater/er i et forhold med noen som har unger. Det er kjipt. Jeg skjønner han jævlig godt. Det var smart gjort. Anonymkode: 40826...eb4 14
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Så en kjempesøt fyr på byen og jeg vinket han bort til bordet mitt. Vi snakket sammen, og jeg ga han komplimenter for festdrakta han hadde på seg blant annet. Snakka sammen om jobb/utdanning (jeg er under utdanning, han har ingen enda), jeg har barn og han ikke. Så gikk jeg i baren og kjøpte meg en drink. Så hadde han sagt til venninna mi at han ikke gidder å involvere seg med sånne som meg?! (Min venninne sa til meg hva han hadde sagt). Tidligere hadde jeg adda han på snapchat. Jeg spurte han om jeg hadde sagt noe galt og om han var sint på meg. Han sa nei. Så kyssa han meg, og dro. Litt etterpå hadde han slettet meg på snapchat..?! Så utrolig merkelig oppførsel. Anonymkode: 65cf7...2b1 Jeg hadde ikke gidde å adde noen på Snapchat etter casual takk på byen. Det er helt lov å si at en ikke gidder å involvere med en som allerede har barn fra før, selv om jeg mener at det høres litt for fordomsfull holdning å ha, men alle er forskjellig. For en dust å si det høyt hva han mener om settingen og så kysse deg? Ja tror du får bare ha den erfaring til gode til neste gang lykke til Anonymkode: 90864...3c2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Stuck up fyr, men wow, du er ikke tam. Veldig pågående.. Anonymkode: f4fb2...68c 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 7 minutter siden, Svigermor skrev: Hvorfor hadde han på seg festdrakt? fordi han hadde vært i et bryllup. Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #11 Skrevet 24. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stuck up fyr, men wow, du er ikke tam. Veldig pågående.. Anonymkode: f4fb2...68c Hva mener du? Han kunne jo bare gått fra bordet om han ikke ville prate. Han hadde heller ikke trengt kysse meg ETTER han tydelugvis hadde fortalt venninnen min at han ikke vil involvere seg i sånne som meg. Helt fair at folk synes unger er dealbreaker, ser den godt. Anonymkode: 65cf7...2b1 6
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #12 Skrevet 24. juni 2018 Du virker jo veldig på da... Anonymkode: 7fb9d...aaa 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #13 Skrevet 24. juni 2018 Han var ekkel, som kysset deg etter at han hadde sagt han ikke ville involvere seg. Tørk av deg det kysset, om du ikke har gjort det. Anonymkode: 10b64...b54 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #14 Skrevet 24. juni 2018 21 minutter siden, bluen9 skrev: Tror ikke menn liker å bli vinket bort til et bord, for det kommuniserer at du er villig til å vinke random menn til bordet... for han er jo helt random for deg - og da er det vel vanskelig for han å se høyt på deg. I min by er det helt vanlig å prate med vilt fremmede eller sette seg ned med folk man ikke kjenner. Derfor er det faktisk gøy gå på byen, man blir kjent med nye folk. Vinker jo ikke hvemsomhelst til bordet da, men klart. Han kunne ikke vite det. Men hvordan ellers skulle jeg fått kontakt med han da? Anonymkode: 65cf7...2b1 7
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #15 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du virker jo veldig på da... Anonymkode: 7fb9d...aaa Ikke nå mer, liker ikke drittsekker. Anonymkode: 65cf7...2b1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #16 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du virker jo veldig på da... Anonymkode: 7fb9d...aaa LItt av noen holdninger her, at ikke en dame skal kunne signalisere at hun vil komme i kontakt... Anonymkode: 10b64...b54 24
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #17 Skrevet 24. juni 2018 Om jeg ser noen jeg kunne tenke meg å sjekke opp på byen, så GJØR jeg det. Har faktisk møtt to av mine tidligere kjærester på byen og sjekket de opp først. Så det så. Så om jeg ikke er "tam" eller er for "på" får være deres meninger. Drar dog ikke hjem med noen fremmede fra byen. Anonymkode: 65cf7...2b1 8
Carrot Skrevet 24. juni 2018 #18 Skrevet 24. juni 2018 Jeg får litt sånn gåsehud over dagens sjekkemarked der man er "all in" fra første øyeblikk.. Hva skjedde med å bli kjent, ta ting rolig - må man buse ut med livshistorien som aleneforelder og null utdanning, snapchat og hele greien for så å bli såret over at noen tenker "too much" og setter strek? Eller er det en tankevekker som kan føre til at man er litt mer tilbakeholden og reservert i forhold til nye bekjentskaper og på den måten beholder spenningen litt lengre enn til ONS liksom? 12
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #19 Skrevet 24. juni 2018 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min by er det helt vanlig å prate med vilt fremmede eller sette seg ned med folk man ikke kjenner. Derfor er det faktisk gøy gå på byen, man blir kjent med nye folk. Vinker jo ikke hvemsomhelst til bordet da, men klart. Han kunne ikke vite det. Men hvordan ellers skulle jeg fått kontakt med han da? Anonymkode: 65cf7...2b1 Tja.. hvis jeg så en kjekk fyr mens jeg satt ved et bord, hadde jeg kanskje gått fra bordet og fått kontakt med han sånn direkte istedet for å vinke ham inn. Da tenker han ihvertfall ikke at jeg bare sitter og venter på en catch, det hadde vært litt mer personlig. Men generelt, bør menn ta kontakten, tenker jeg. Når vi har blitt sammen, da kan jeg begynne å løpe litt etter han og plage han litt Endret 24. juni 2018 av bluen9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #20 Skrevet 24. juni 2018 3 minutter siden, Carrot skrev: Jeg får litt sånn gåsehud over dagens sjekkemarked der man er "all in" fra første øyeblikk.. Hva skjedde med å bli kjent, ta ting rolig - må man buse ut med livshistorien som aleneforelder og null utdanning, snapchat og hele greien for så å bli såret over at noen tenker "too much" og setter strek? Eller er det en tankevekker som kan føre til at man er litt mer tilbakeholden og reservert i forhold til nye bekjentskaper og på den måten beholder spenningen litt lengre enn til ONS liksom? Du kan ikke engang kalle en løs relasjon du møter på byen for en DATE. Å snakke om hva man gjør til vanlig, om man har barn osv er da helt normale ting å snakke om? Eller skal man holde kjeft om det og lyve? Anonymkode: 65cf7...2b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå