Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten av 20-årene og har et veldig rynkete bryst. Dette på grunn sv solskader og det faktum at jeg alltid ligger på siden (gjør det ubevisst). Har prøvd alt av kremer, ingenting funker naturlig nok. Er det noen andre alternativ? Laser? Botox?Dette plager meg utrolig, utrolig mye :(

Anonymkode: c0c45...4ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke ha ligget i solen, nei. Da kan du i hvert fall brukes som advarsel for unge jenter. 

Det er uansett mye penere å være hvit enn brun. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok bruke botox på brystet. Spør hos en klinikk.

Anonymkode: 9e285...19b

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Får vi se bildet? Ikke av brystene, men rynkene. Vil si min ærlige mening. Vanskelig å gi svar på synsing🙂

Anonymkode: 43b57...7ce

• Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i slutten av 20-årene og har et veldig rynkete bryst. Dette på grunn sv solskader og det faktum at jeg alltid ligger på siden (gjør det ubevisst). Har prøvd alt av kremer, ingenting funker naturlig nok. Er det noen andre alternativ? Laser? Botox?Dette plager meg utrolig, utrolig mye :(

Hvis dette plager deg voldsomt, så snakk med en klinikk. Jeg er sikker på at det er mulig å få glattet ut. Ingen grunn til å plages med ting hvis det enkelt kan la seg korrigere. 

Skrevet

Du kan sette fillers der:) juvederm eller restylane. Botox blir satt i rynker som oppstår når musklene brukes (smilerynker, pannerynker når man hever brynene, sinnarynnka osv).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også rynker på brystet. Er 34 år. Har aldri solt meg noe særlig og bruker høy faktor når jeg er i sola. Jeg har imidlertid store pupper og sover alltid på siden, så da blir det sånn.. Jeg har ikke store komplekser, men går ikke med dype utringninger lenger, men det er jo ikke noe stort tap i min alder. Men jeg tenker allikevel som deg at det er mulig at jeg vil vurdere å fikse litt på det etter hvert, hvis/når det blir verre. Så følger med på rådene :)

Anonymkode: 8eda9...c9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan drite i det? :)

det er sikkert ikke så ille som du tror. Dessuten har ALLE et eller annet ille de har komplekser for. Jeg f.eks har store strekkmerker helt ned fra hoftene, rumpa, lårene, knærne og t.o.m leggene. Det plaga meg ENORMT. Men kunne jo ikke gjøre noe med det uansett. Så nå driter jeg rett og slett i det!! Livet blir så mye bedre når man gir litt f. 

Anonymkode: 0efd7...6a0

• Liker 7
Skrevet

Har litt problemer med å forstå hvorfor og hvordan bryst blir rynkete av at en ligger på siden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips alle sammen! Var sikker på at dette var håpløst, men kommer å ta kontakt med en klinikk. Håper de kan hjelpe meg.

Jeg har prøvd å drite i det, men det er virkelig alt jeg ser når jeg ser meg i speilet, på bilder osv. Sammenligner meg med andre og det er som om min hud er laget av noe helt annet enn andre sin 🙈

Til siste kommentaren: vanskelig å forklare, men jeg er tynn, med ganske strekkbar hud... det hørtes rart ut, men ok :) Når jeg ligger på siden rynker brystet seg og man ser tydelig ekstra dype rynker på morgenen. Dette blir litt svakere etter jeg  har våknet og startet dagen, men de er der fortsatt.

Skal se om jeg får lastet opp bilde her.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Har jeg blitt redigert bort? Mens hans kommentar får stå?

Jaja.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bh-er du kan ligge med om natten for å forebygge rynker/linjer dersom du er en side-sover. Jeg har forsøkt et par av disse, men synes de var litt ubehagelige. Eller kanskje det var feil størrelse for meg, jeg vet ikke. Jeg sover nå med en løs sportsbh og et par sammenrullede sokker mellom puppene hver natt og har gjort det en god stund. Virker som det fungerer bra.  

Anonymkode: 96fac...9cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips om bh og sportsbh + sokker. Det skal jeg prøve! Men jeg tror nok en konsultasjon hos en klinikk blir aktuelt i nær fremtid.

Her kommer bildet, ikke vær for hard mot meg, please 🙏 Her har jeg akkurat kommet ut av sengen:

9705B9DF-F9B8-4F49-9D7E-F9B10AA4FB02.thumb.jpeg.b656ce36e7867ea92d647ba13f54288f.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fatte av dette skal være så ille. Komplekser? Bare vent til du blir eldre hvis dette er et stort problem.

Anonymkode: 5b8fc...f9a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips om bh og sportsbh + sokker. Det skal jeg prøve! Men jeg tror nok en konsultasjon hos en klinikk blir aktuelt i nær fremtid.

Her kommer bildet, ikke vær for hard mot meg, please 🙏 Her har jeg akkurat kommet ut av sengen:

9705B9DF-F9B8-4F49-9D7E-F9B10AA4FB02.thumb.jpeg.b656ce36e7867ea92d647ba13f54288f.jpeg

Men kjære deg. Du har jo knapt noe. Jeg har store bryster, ligger alltid på siden og fikk en tidlig solskade når jeg tenåring. De strekene jeg har er mye verre.

Anonymkode: 35349...e16

• Liker 6
Skrevet

Ts, det der er det KUN du som legger merke til. Jeg lover deg:) Jeg har mye mer markante rynker enn deg. Ikke tenk på det! 

Ps, fine pupper 😊❤️

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men de dype rynkene fra kløften og opp? Synes det er helt grusomt, jeg. Andre har så glatt og fin hud :( 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Dype rynker?? De er jo knapt synlige! :)
Jeg har også slike rynker, og jeg har små pupper. Har ikke tenkt så mye over dem egentlig.

Anonymkode: 0efd7...6a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2018 den 22.46, Forundret.. skrev:

Har litt problemer med å forstå hvorfor og hvordan bryst blir rynkete av at en ligger på siden. 

Det er det som ødelegger brystet mest. Puppene blir klemt sammen, og huden blir klemt sammen... 

Anonymkode: 94388...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...