AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. Anonymkode: b5c5b...e5d
Serafin Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. Anonymkode: b5c5b...e5d Du kan jo prøve å få en jobb i psykiatrien, da vel. Endret 25. juni 2018 av Serafin
Shinee Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev: Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. Anonymkode: b5c5b...e5d Jeg jobber med pykisk utviklingshemmede,i en stor bolig-Jeg jobber kun natt nå men å jobbe dag å kveld er koselig,en kan finne på ting med brukerne være med i dems liv.veldig fin jobb.er jo selvsagt forskjellige brukere og behov og det er spennende. Så bofelleskap som det heter det vel.jeg jobber kun natt nå å trives godt med det - Ambefaler deg og se helene skjekker inn på nrk nett tv der får du se forskjellige ting i helsevesenet,kanskje noe der kan inspirere !!
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 På 24.6.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev: Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. Anonymkode: b5c5b...e5d Om du er glad i penger, få deg jobb som konsulent innen privat omsorg. Der kan du fint tjene 7-sifret om du har god arbeidsmoral. Anonymkode: 2f3dc...f93
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Jobber i hjemmesykepleien. De fleste jeg kjenner jobbe på sykehjem, pu-boliger eller hjemmesykepleie. Noen jobber på sykehuset, men det er gjerne de som var lærlinger der. Sykehuset her jeg bor kvitter seg mer og mer med helsefagarbeidere. Anonymkode: c28b8...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå