Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. 

Anonymkode: b5c5b...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere helsefagarbeidere, hvor jobber dere og hvordan trives dere? Jeg er nyutdannet, jobber på sykehjem, men kunne nok tenkt meg noe annet etterhvert. 

Du kan jo prøve å få en jobb i psykiatrien, da vel.

Endret av Serafin
Skrevet
På 24.6.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber med pykisk utviklingshemmede,i en stor bolig-Jeg jobber kun natt nå men å jobbe dag å kveld  er koselig,en kan finne på ting med brukerne være med i dems liv.veldig fin jobb.er  jo selvsagt forskjellige brukere og behov og det er spennende.

Så bofelleskap som det heter det vel.jeg jobber kun natt nå å trives godt med det -

Ambefaler deg og se helene skjekker inn på nrk nett tv der får du se forskjellige ting i helsevesenet,kanskje noe der kan inspirere !!

AnonymBruker
Skrevet
På 24.6.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev:

Om du er glad i penger, få deg jobb som konsulent innen privat omsorg. Der kan du fint tjene 7-sifret om du har god arbeidsmoral.

Anonymkode: 2f3dc...f93

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i hjemmesykepleien. De fleste jeg kjenner jobbe på sykehjem, pu-boliger eller hjemmesykepleie. Noen jobber på sykehuset, men det er gjerne de som var lærlinger der. Sykehuset her jeg bor kvitter seg mer og mer med helsefagarbeidere.

Anonymkode: c28b8...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...