AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Heisann! Jeg vet dette er et veldig individuelt og således vanskelig spørsmål å besvare, men jeg lurer på hvilken nattkrem jeg burde veldge? Jeg er på nattkremjakt, og synes skogen av ulike merker og typer av kremer er nærmest umulig å navigere seg frem i Jeg er derfor interessert i høre meningene fra dere som kan litt om hudpleieprodukter og som har prøvd en del forskjellig:) Om huden min: 25 år, litt sensitiv (svir av mye parfyme), fet i t-sonen, blir lett tørr i kinnene, får en og annen kviser av og til, porer rundt nesa Hva jeg ønsker av nattkremen: Bekjemper aldringstegn (finnes det i det hele tatt noen reseptfire kremer som gjør det?), gir fukt og glød, ikke tetter igjen porer. Jeg har tidligere brukt en prøve på Clarins Multi-active nuit. Likte den veldig godt, så vurderer å kjøpe den, men tenkte jeg ville prøve å gjøre litt mer research først. Noen som har erfaring med denne kremen? Tusen takk for innspill! Anonymkode: fcac9...d4f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Jeg elsker Skin Regimen Night detox. Anonymkode: 87d77...a08 1
Mii Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Å bekjempe aldringstegn blir veldig vanskelig, det beste våpenet for det er jo solkrem som man ikke akuratt trenger om natta. Du KAN prøve et bra c-vitamin serum, men det beste er jo et a-vitamin (Retinol/retinoid). Jeg tror Ren har noen Retinol produkter du kan prøve, også tror jeg og exuviance har et. Men man bør jo IKKE prøve det nå om sommeren, men heller ut mot høsten. Men jeg kan anbefale kaldpresset rosehip oil. Bland det feks i nattkremen!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 Det finnes flere gode nattkremer, jeg har prøvd mange, men her er mine favoritter: Matis response Delicate, egentlig ikke en nattkrem, men kan brukes som det. Super hvis huden er sensitiv og rød. Passer perfekt som nattkrem for min sensitive kombinerte hud. Estee Lauder Night wear plus, denne gir godt med fukt, bekjemper aldring og føles så utrolig deilig på huden. Denne bruker jeg akkurat nå. Decleor aroma white c brightening Night cream er nok den beste nattkremen jeg har prøvd. Gir godt med fukt og jeg våkner opp med glødende hud. Motvirker pigmentering. Men minuset er at den er vanskelig å få tak i. Emergin c scientific Organics Phytocell cream kan brukes både som dag og nattkrem, en stor favorittt her. Fin for de som har lett for å få urenheter. Emergin c protocell cream er en anti age cream som også er super som både dag og nattkrem. Bekjemper aldring. Bruker ofte denne som dagkrem om vinter, og nattkrem året rundt. Decleor sine nattbalmer er supre, men ikke noe jeg orker å bruke hver natt. Det finnes også utrolig gode nattmaske, som skal brukes 2-3 netter pr uke. Mine favoritter er Origins drink up intense overnight treatment og Erborian waterlock mask. Da er huden gjennomfuktet og glødende når du våkner. Anonymkode: 2380d...f3a 1
Nesly Skrevet 1. juli 2018 #6 Skrevet 1. juli 2018 Decleor sin night balm!😍 Ønsker du et rimeligere alternaltiv har rituals en nattbalm som er veldig god
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har også sensitiv kombinasjonshud, og synes huden min er blitt SÅ mye bedre etter at jeg begynte med Purito Centella Recovery Cream! Mindre fet i T-sonen, mindre tørr i kinn og panne, og ikke minst mindre sensitiv (trodde ikke det var mulig, jeg blir jo egentlig rød av alt). Billig er den også👍 Anonymkode: 36a12...2f0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 Tusen takk for tipsene!:D Det ble Clarins på meg denne gangen også, siden jeg visste jeg tålte denne bra og var ganske fornøyd. Kommer til å teste litt andre alternativer neste gang, for å være sikker på å finne min favoritt. Det er jo så uendelig mye der ute! A-vitaminsyre har jeg også veldig lyst til å teste. Men det får bli til høsten/vinteren:) Anonymkode: fcac9...d4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå