AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 opplevde at en slektning prøvde å kvele meg nylig. Personen er alltid aggressiv i fylla, og pleier å finne unnskyldninger for å angripe meg. Jeg unngår denne personen ved å bo langt unna og vanligvis ikke være med ut. Kom til å tenke på det litt sent, men håpet det ville gå greit siden det var flere folk tilstede som man liksom kjente. Men det ble altså så jævlig at personen bestemte at den ville kvele meg når vi var alene. Ble helt kaotisk, og jeg hadde prøvd å gå før personen angrep meg, da jeg så hvor aggressiv personen var. Blir ikke å anmelde eller noe slikt, men kommer ikke til å være med denne personen igjen, selv uten alkohol da jeg ikke takler å være med noen man blir redd for. Generelt er familien full av voldelige bulker, så andre i familien har ikke tatt det så seriøst heler, burde blitt hjulpet til lege etter hendelsen. Har blåmerker over hele kroppen etter angrepet og ser ikke bra ut i øynene som omtrent er helt røde. Gikk til lege når jeg kom meg hjem (langt unna kaoset der personen bor). Så... lurer litt på hvordan andre forholder seg til slektninger ute av stand til å kontrollere seg selv og som sprer løgner etter hendelser for å fremstå "bedre" og som prøver å få deg til å virke sprø om dere henger. Selv om jeg ikke drikker med personen, og personen sipper øl eller cider, blir personen aggressiv. Flyktet en gang mitt eget hjem grunnen slik oppførsel. Har siden ikke ønsket at personen skulle komme til meg på besøk, men ble påtvunget besøk av andre familie en senere anledning da personen bevist ignorerte at jeg sa nei, og sannsynligvis pratet om "de har sagt ja". Skal i samtale om familievold, men har sånn ugen følelse i hele kroppen. Klarer ikke være rolig, er så...jeg holder masken og prøver å ha det gøy med ting jeg har sett frem til hele året, men vet ikke helt. Har ikke lyst å skrive med brukeren min da det er fult mulig noen av de andre kan ha bruker her. Er det noe jeg kan gjøre? Prøver å huske å puste, men har helt angst. Sliter psykisk generelt, så er redd for å få helt panikk, eller tilbakefall til den verste siden av depresjon igjen. 😭 Har heler ikke hatt matlyst så har tvunget meg selv til å spise litt, men føles som jeg har stein i magen. Håper noen har råd om hva man burde gjøre om slikt skjer jeg vet ikke. Har liksom ingen å prate om dette med heler, så føler litt jeg bare må få det ut Det føles så ufattelig tungt Anonymkode: af011...65c
Gjest BearMama Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Man anmelder og får besøksforbud og deltar aldri igjen på et arrangement det vedkommende er. Om han er så voldelig mot deg så er han eller kan være det mot andre. Om han skader eller dreper et at menneske så er det viktig at politiet vet at vedkommende har et rulleblad som viser at han er voldelig.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #3 Skrevet 25. juni 2018 På 24.06.2018 den 18.48, BearMama skrev: Man anmelder og får besøksforbud og deltar aldri igjen på et arrangement det vedkommende er. Om han er så voldelig mot deg så er han eller kan være det mot andre. Om han skader eller dreper et at menneske så er det viktig at politiet vet at vedkommende har et rulleblad som viser at han er voldelig. Jeg skriver ikke "han", og er kun i fylla. Har ikke et behov for å anmelde personen, og har ingen planer om å se denne personen igjen generelt. Er kun ved familie sammenkomst man ser denne personen, og jeg hadde uansett tenkt å slutte å dra på de, da jeg ikke ønsker å møte noen av de voldelige menneskene i min familie. Anonymkode: af011...65c
Gjest BearMama Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skriver ikke "han", og er kun i fylla. Har ikke et behov for å anmelde personen, og har ingen planer om å se denne personen igjen generelt. Er kun ved familie sammenkomst man ser denne personen, og jeg hadde uansett tenkt å slutte å dra på de, da jeg ikke ønsker å møte noen av de voldelige menneskene i min familie. Anonymkode: af011...65c Hva vil du med innlegget? Enten isolerer du deg fra vedkommende eller så gjør du noe med det. Endret 25. juni 2018 av BearMama
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Har de krisesenter i nærheten av deg? Ta en tlf dit, spørr om en dagsamtale - jeg lover deg at du kommer til å bli møtt av mennesker med stor kunnskap, medmenneskelighet og forståelse som bare kan være der og lytte, være en støttespiller for at DU skal få et trygt og godt liv, og råd om du behøver det. Anonymkode: 35313...2e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå