Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem velger du til dine Dermalogica produkter?

Jeg gidder ikke bruke SN lenger, det er kjedelig å "kreve tilbake" pengene, selvom det funker.

Fikk helt hakeslipp da hudpleieren ville ha 420 kr for en liten tube Active Moist i dag, og har bestemt meg for aldri å handle produkter i salong lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gidder ikke bruke SN lenger, det er kjedelig å "kreve tilbake" pengene, selvom det funker.

.

Hva mener du?

Skrevet

Jeg er hjemme i permisjon/sykemelding, har ikke tilgang på faks/scanner. Derfor vil jeg denne gangen bruke noen som garantert skriver ned verdien slik at jeg slipper å betale tollen.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg gidder heller ikke bruke så ofte penger fra SN. Nettopp pga det å måtte fakse hit og dit.

Lookfantastic er ofte en sikker utvei.

Skrevet

:o dette viste jeg ikke, og jeg som nettopp har bestilt fra SN. :(

Dette burde det stått noe om her på kvinneguiden som har en avtale med SN. Hvis dette skjer meg er det siste gang jeg handler der.

Gjest Daniella_
Skrevet
:o dette viste jeg ikke, og jeg som nettopp har bestilt fra SN. :(

Dette burde det stått noe om her på kvinneguiden som har en avtale med SN. Hvis dette skjer meg er det siste gang jeg handler der.

Det står jo så og si overalt her inne på KG syns jeg.

De skriver ikke en lavere verdi utenpå pakken, derfor blir den jo stoppet i tollen. Men man får pengene tilbake hvis man fakser over kvittering.

Skrevet

Det står jo så og si overalt her inne på KG syns jeg.

De skriver ikke en lavere verdi utenpå pakken, derfor blir den jo stoppet i tollen. Men man får pengene tilbake hvis man fakser over kvittering.

Jeg har ikke lest alle tråder her inne. Men nå har jeg ikke bestilt verdi for over 200 kroner, så da regner jeg med at det ikke blir noe problem. :wink:

Skrevet

Jeg har akkurat fått min første pakke fra EDS og er strålende fornøyd. Kommer til å fortsette å bruke de ja :) Neste gang blir det øyekrem og fuktighetsmaske på meg tror jeg, og kanskje en nattkrem.

Skrevet

Jeg har også nettopp fått pakke fra EDS. De skriver ned verdien uten at du ber om det. Jeg sparte ca 250 kroner på en tube med krem fra decleor! Selv om det kostet en del i frakt. Kommer ikke til å kjøpe hos hudpleier her i Norge igjen.

Skrevet

Har også nettopp fått pakken minfra EDS. Handlet for CAD 161,- inkl. frakt, og utenpå sto det CAD 20,-. Glimrende! :-)

Dessuten tok det bare 7 dager før pakken kom - det er ikke så verst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...