Gå til innhold

Ta med snus til Singapore

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Reiser til Singapore snart, og både jeg og reisefølget mitt snuser. Flere har sagt at det er ulovlig med snus i Singapore, andre sier at vi må fortolle det på flyplassen i Singapore. Andre igjen sier at vi må søke på forhånd for å ta snus med inn i landet. 

Noen som vet hva som er sant? 

Anonymkode: c908f...2ab

AnonymBruker
Skrevet

En venninne og kompis var der nylig, og snus er absolutt ikke mulig å ta med. De var hardcore-snusere, mange år på boksen, og måtte slutte et par måneder før de reiste.

Anonymkode: f9b45...ac3

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker de virkelig vesken din når du ankommer? Hva skjer om du blir tatt med snus?

Anonymkode: f99d0...0b1

Skrevet
På 26.6.2018 den 0.03, AnonymBruker skrev:

Sjekker de virkelig vesken din når du ankommer? Hva skjer om du blir tatt med snus?

Klart de kan gjøre det. Det kan de gjøre på alle flyplasser mtp smugling..... er en ting ulovlig i et land så er det ulovlig, uansett hvor teit det måtte være

AnonymBruker
Skrevet

Tobakk som i snus er noe helt annet enn tobakk som i røyk i mange land. Så ville ikke satsa på det mtp bøtenivået dems!

Anonymkode: ec1c0...bbd

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snus ble helt ulovlig høsten 2016. Tro meg, jeg har prøvd. Måtte kaste en stokk jeg prøvde å fortolle inn. Og Singapore har noen latterlige straffer, de er ekstremt strenge: https://www.nrk.no/urix/nordmann-domt-til-stokkeslag-i-singapore-1.14055871

Anonymkode: 53d97...37f

Passende straff for å ha befølt en bevisstløs dame! 

Anonymkode: 83a98...15f

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snus ble helt ulovlig høsten 2016. Tro meg, jeg har prøvd. Måtte kaste en stokk jeg prøvde å fortolle inn. Og Singapore har noen latterlige straffer, de er ekstremt strenge: https://www.nrk.no/urix/nordmann-domt-til-stokkeslag-i-singapore-1.14055871

Dersom formålet ditt er vise hvor strenge straffer man kan få der valgte du feil eksempel. Denne manne slapp billig unna. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at reglene er så strenge der, var i Malaysia nå forrige uke - ingen problemer med snus inn dit, enda det er naboland. Du får heller reise via Kuala Lumpur, der er snus greit :)

Anonymkode: 1271f...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Hva med nikotintyggis i ferien? Man risikerer vel nesten pisken og 3 år i fengsel hvis man viser seg i det landet med snus.

Anonymkode: 6194e...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med nikotintyggis i ferien? Man risikerer vel nesten pisken og 3 år i fengsel hvis man viser seg i det landet med snus.

Anonymkode: 6194e...738

Tyggis er forbudt i Singapore.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.6.2018 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Du bør absolutt IKKE prøve å kødde med tollen (eller politiet) i Singapore. Det er ikke verdt det. Aner ikke om snus er lov eller ikke, men er det ulovlig - ikke prøv deg. 

Anonymkode: 9d2b3...be7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...