Gå til innhold

Noen som har prøvd brunost-ostesmørbrod?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var det godt? Blir det litt prim-aktig? Er fristet til å prøve, og grunnen er at jeg laget ostesmørbrød til frokost i dag, men kom i skade for å få litt brunost oppå. Syntes det smakte helt greit, og tenkte over hvordan det ville blitt om det bare hadde vært brunost.

Anonymkode: aad23...d6c

• Liker 5

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som vet om det stemmer at Ole Gunnar Solskjær var så avhengig av brunost at han fikk tilsendt brunost i spesialforsendelser fra Norge? Dvs. slik at denne reklamen delvis er sann?

• Liker 2
AnonymBruker

Har prøvd, med appelsin og brunost. Det var oppskrift på det i et blad i forbindelse med påsken et år. Smakte litt  merkelig, men ikke fælt. Det ble med den ene gangen :) 

Anonymkode: 06b90...d12

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, visp skrev:

Brunost, skinke og tomat da eller? Det høres deilig ut. Prøv og kom tilbake for anmeldelse.

Nei, først og fremst kun loff og brunost, for å teste ut. Passer vel ikke så godt med kjøtt, tror jeg.

• Liker 1
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, først og fremst kun loff og brunost, for å teste ut. Passer vel ikke så godt med kjøtt, tror jeg.

Jada, håpet bare du gikk på den:)

Elsker brunost, men spiser så mye av det når jeg har, så har sluttet å kjøpe. Er man veldig godtesyk og ikke har noe er det veldig givende å ta en raus skje med prim og slikke på. Det blir jo det samme.

• Liker 1
AnonymBruker
3 timer siden, visp skrev:

Jada, håpet bare du gikk på den:)

Elsker brunost, men spiser så mye av det når jeg har, så har sluttet å kjøpe. Er man veldig godtesyk og ikke har noe er det veldig givende å ta en raus skje med prim og slikke på. Det blir jo det samme.

Jeg tar peanut butter hvis jeg har det, på en  teskje hvis jeg er skikkelig fysen på noe godt og salt. 

Anonymkode: 8a9e9...706

• Liker 1
  • 2 år senere...

Annonse

Brødskive med brunost og smør ee kjempegodt stekt i ovn. Får frem en nydelig smak på osten. Er ferdig når osten bobler. Nesten like godt som brødskive med brunost stekt på bål på tur 🙂

Anonymkode: 9f6c8...85f

• Liker 1
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...