Gå til innhold

Noen som har prøvd brunost-ostesmørbrod?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Var det godt? Blir det litt prim-aktig? Er fristet til å prøve, og grunnen er at jeg laget ostesmørbrød til frokost i dag, men kom i skade for å få litt brunost oppå. Syntes det smakte helt greit, og tenkte over hvordan det ville blitt om det bare hadde vært brunost.

Anonymkode: aad23...d6c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som vet om det stemmer at Ole Gunnar Solskjær var så avhengig av brunost at han fikk tilsendt brunost i spesialforsendelser fra Norge? Dvs. slik at denne reklamen delvis er sann?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunost, skinke og tomat da eller? Det høres deilig ut. Prøv og kom tilbake for anmeldelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant en gammel tråd om Solskjær og brunost! Han får gjennomgå skikkelig der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har prøvd, med appelsin og brunost. Det var oppskrift på det i et blad i forbindelse med påsken et år. Smakte litt  merkelig, men ikke fælt. Det ble med den ene gangen :) 

Anonymkode: 06b90...d12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Solskjær lokket folk til å kjøpe brunost gjennom å love dem tur til Manchester for å møte dem!

solostsak.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, visp skrev:

Brunost, skinke og tomat da eller? Det høres deilig ut. Prøv og kom tilbake for anmeldelse.

Nei, først og fremst kun loff og brunost, for å teste ut. Passer vel ikke så godt med kjøtt, tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, først og fremst kun loff og brunost, for å teste ut. Passer vel ikke så godt med kjøtt, tror jeg.

Jada, håpet bare du gikk på den:)

Elsker brunost, men spiser så mye av det når jeg har, så har sluttet å kjøpe. Er man veldig godtesyk og ikke har noe er det veldig givende å ta en raus skje med prim og slikke på. Det blir jo det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen her digger det. Laer det om han kmmer sent hjem og om det ikke er igjen noe middag. Vi andre har aldri prøvd og det frister heller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, visp skrev:

Jada, håpet bare du gikk på den:)

Elsker brunost, men spiser så mye av det når jeg har, så har sluttet å kjøpe. Er man veldig godtesyk og ikke har noe er det veldig givende å ta en raus skje med prim og slikke på. Det blir jo det samme.

Jeg tar peanut butter hvis jeg har det, på en  teskje hvis jeg er skikkelig fysen på noe godt og salt. 

Anonymkode: 8a9e9...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar peanut butter hvis jeg har det, på en  teskje hvis jeg er skikkelig fysen på noe godt og salt. 

Anonymkode: 8a9e9...706

Nam.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kjempegodt!

Pleier også å grille brødskiver med brunost på bål! 

Anonymkode: 65618...b07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Det er noen år siden sist, men kun brunost mellom to brødskiver inn i toastjernet funker fint det 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødskive med brunost og smør ee kjempegodt stekt i ovn. Får frem en nydelig smak på osten. Er ferdig når osten bobler. Nesten like godt som brødskive med brunost stekt på bål på tur 🙂

Anonymkode: 9f6c8...85f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender jeg har brunost på en skive, og kjører det i mikroen til osten er smeltet. Blir litt karamellisert . Ganske godt.

Anonymkode: 1bcf0...44e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er godt. Har ikke prøvd selv, men har brunost på ristet brød (både loff og grovbrød) er jo kjempegodt, så det må jo være noe av det samme :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ikke norske kjæreste laget ostesmørbrød med brunost og tomat til meg en gang. Ost er ost sa han. Det var rart, men ikke vondt. 

Anonymkode: 09980...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier en sjelden gang å riste grovbrød og ha på litt honning og brunost på med en gang. Syntes det er skikkelig godt! 

Anonymkode: 45b97...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.png.5f6ac02445cb3e6855e8481f2eb3cd2d.png

Syns denne så god ut, men prøvde den aldri fordi jeg er skeptisk til Jafs. Vurderer en hjemmelaget variant.

Anonymkode: 695bd...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...