AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hei! Jeg prøver å utforske seksualiteten min og hva slags kinky ting jeg liker og har innsett at jeg liker veldig godt tanken på at andre menn og kvinner blir tenkt av å se meg ha sex eller fingre meg selv. Lå og tenkte på hvordan det ville være å ha en type internettside hvor jeg fingret forann kamera uten å vise ansiktet mitt og folk fortalte og viste meg med video hvor tent de ble av å se på meg. Det er en fantasi og jeg tror nok kanskje det føles bedre å tenke på det enn å faktisk gjøre det. Men, jeg har samboer og han kan være litt sjalu så å fortelle han om dette tror jeg ikke er lurt. Synes det er jævlig kjipt å tenke på at jeg har denne fetisjen for det er jo en ganske ego og oppmerksomhetssyk fetisj som jeg synes er flaut å innrømme. Jeg har fortalt han at jeg liker når han runker til at jeg fingrer meg selv, så det gjør vi jo iblandt og sånn sett vet han jo noe. Synes det er en veldig kjip fetisj da den ikke er så veldig spennende for min partner. Andre som har samme fetisj? Har dere noen andre fetisjer i tillegg? Håper liksom at jeg kan finne en annen type fetisj i meg! Anonymkode: 03947...b15
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Jeg har ekshibisjonistiske trekk. Jeg viser fram bilder av meg selv på fetlife, og er naken i naturen.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 48 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg har ekshibisjonistiske trekk. Jeg viser fram bilder av meg selv på fetlife, og er naken i naturen. Har du samboer/kjæreste/ektefelle? Isåfall, hva synes h*n om det? Har du noen forlag til hva en som meg kan gjøre for å få utløp for dette uten å skade forholdet til min noe sjalu mann? Anonymkode: 03947...b15
SlemUlv Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Jeg er expbishonist, og deler også bilder på fetlife. De fleste kun for venner. Kjære syns det er fantastisk, han elsker å vise meg frem på egnede steder.
Gjest HanenIFlokken Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Få med deg typen på det istedenfor å gå bak ryggen på han da? Kanskje han tenner på det samme?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 3 timer siden, HanenIFlokken skrev: Få med deg typen på det istedenfor å gå bak ryggen på han da? Kanskje han tenner på det samme? Har aldri sagt jeg går bak ryggen hans! Jeg har noen tanker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med og jeg er redd for hvordan han skal reagere om/når jeg forteller det. Anonymkode: 03947...b15
Gjest HanenIFlokken Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sagt jeg går bak ryggen hans! Jeg har noen tanker som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med og jeg er redd for hvordan han skal reagere om/når jeg forteller det. Anonymkode: 03947...b15 Har aldri sagt at du går bak ryggen hans heller
Gjest Alterego666 Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du samboer/kjæreste/ektefelle? Isåfall, hva synes h*n om det? Har du noen forlag til hva en som meg kan gjøre for å få utløp for dette uten å skade forholdet til min noe sjalu mann? Anonymkode: 03947...b15 Ja, vi gjør det for det meste sammen og deler bilder av hverandre. Vi har også sex på steder hvor det er mulighet for å bli oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 Jeg elsker at andre ser meg ha sex, så drar innimellom på vip room med elskeren min. Anonymkode: 73e73...d67
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 Jeg tenner på det samme som deg. Eksen min og jeg brukte å pule på cam, uten å vise ansikt, og med nøytral bakgrunn. Det endte som regel med at vi fikk så mange seere at hele greia datt ut 😁 Men deilig å se at andre ble tent. Anonymkode: 1034d...2dc
Påkrevd Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på det samme som deg. Eksen min og jeg brukte å pule på cam, uten å vise ansikt, og med nøytral bakgrunn. Det endte som regel med at vi fikk så mange seere at hele greia datt ut 😁 Men deilig å se at andre ble tent. Anonymkode: 1034d...2dc Jeg har også en greie med at folk ser på. Har hatt sex på åpent cam med ukjent antall seere. Mange var det ihvertfall. Enda bedre er det i virkeligheten. Kattholmen utenfor Strömstad er et ypperlig sted der man kan se og bli sett. Det har blitt noen turer dit. Og swingersklubber. Å ha en flokk nakne mennesker rundt seg som åpenbart synes det er digg å se,mens man ligger der helt blottlagt selv og har sex med partner, det er ubeskrivelig deilig. Se for deg at det er 15 andre nakne folk inne på soverommet ditt neste gang du har sex, som alle har fullt fokus på dere. Snadder😉 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juni 2018 #12 Skrevet 27. juni 2018 (endret) . Endret 27. juni 2018 av Alterego666
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juni 2018 #13 Skrevet 27. juni 2018 12 timer siden, Påkrevd skrev: Jeg har også en greie med at folk ser på. Har hatt sex på åpent cam med ukjent antall seere. Mange var det ihvertfall. Enda bedre er det i virkeligheten. Kattholmen utenfor Strömstad er et ypperlig sted der man kan se og bli sett. Det har blitt noen turer dit. Og swingersklubber. Å ha en flokk nakne mennesker rundt seg som åpenbart synes det er digg å se,mens man ligger der helt blottlagt selv og har sex med partner, det er ubeskrivelig deilig. Se for deg at det er 15 andre nakne folk inne på soverommet ditt neste gang du har sex, som alle har fullt fokus på dere. Snadder😉 Jeg har hørt om Kattholmen, men ikke vært der. Kan du beskrive det litt mer? Hvilkem type mennesker er der, og hva kan man forvente å oppleve/se?
Gjest Alterego666 Skrevet 27. juni 2018 #14 Skrevet 27. juni 2018 Jeg pleier forresten å dra til et badested som ikke er regulert som naturiststrand, men hvor likevel mange dropper tekstilene. Det er svaberg og ikke veldig barnevennlig, så det er bare voksne som er der. Her er det naturlig nok både ekshibisjonister og kikkere, noe som passer meg perfekt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå