AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Jeg setter Teosyal Kiss 0,5 ml hos en «terapeut». Fint og rent sted, og sentralt der jeg bor. Men jeg lurer på om hun ikke gir meg det jeg betaler for, fordi: 1. Ved forrige injeksjon (2 mndr. siden) forteller hun meg at hun føler hun har fylt nok nå med 0,2 ml. Jeg var enig da de så like store ut som forrige gang. Hun sier stopp og legger til at leppene responderte bra da hun første gangen kun trengte i injisere 0,3 ml. Burde jeg ikke betalt litt mindre når hun ikke setter alt/eller kunne hun ikke spart på de 0,2 ml jeg hadde igjen fra forrige gang, og satt de nå? 2. Leppene mistet fort volumet! Hvorfor det? Har sammenlignet med bilder og spurt venninner og kollegaer, det er ikke bare noe jeg ser eller tror. Setter hun ikke det hun sier? Har lest at man må ta flere påfyllinger (2-4) for at det skal sitte, men nå har jeg jo hvertfall tatt to fyllinger.... Denne klinikken + en til gjør det over en tusenlapp billigere enn disse «store klinikkene». Så har begynte å bli skeptisk... Hva er din erfaring med denne typen fillers, og hva betaler du for ml? Har lyst til å fylle på igjen ganske snart og be henne sette hele 0,5 ml uansett hva for å se om det holder. Tanker? Anonymkode: 42d93...aba
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: kunne hun ikke spart på de 0,2 ml jeg hadde igjen fra forrige gang, og satt de nå? Hadde hun fylt opp sprøyten med mer enn hun brukte på deg? Mulig de kaser det da? Eller fyller hun kuj opp sprøyten med mer enn 0,2 ml kun om det trengs? Anonymkode: 67ca8...738
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Hadde hun fylt opp sprøyten med mer enn hun brukte på deg? Mulig de kaster det da? Eller fyller hun kun opp sprøyten med mer enn 0,2 ml kun om det trengs? (Mye skrivefeil). Anonymkode: 67ca8...738
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde hun fylt opp sprøyten med mer enn hun brukte på deg? Mulig de kaster det da? Eller fyller hun kun opp sprøyten med mer enn 0,2 ml kun om det trengs? (Mye skrivefeil). Anonymkode: 67ca8...738 Det var mer igjen i sprøyten ja. Anonymkode: 42d93...aba
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var mer igjen i sprøyten ja. Anonymkode: 42d93...aba Ok. Jeg tviler på at restene kan spares om brukes ettersom innholdet nok er blandet med blod fra deg etter innsprøytningen. Du kan jo be henne om å fylle opp sprøyten med 0,2 neste gang og spørre om hvor mye det koster da? Anonymkode: 67ca8...738
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Sprøytene er jo vanligvis forhåndsfylt når de åpner dem fra pakken, med 0,5 eller 1 ml. Det har hendt at de ikke har brukt alt på meg, men da har jeg kunnet komme tilbake innen en ukes tid hvis jeg ville ta resten. De kan jo ikke bruke en åpnet sprøyte på andre, så at man må betale for hele uansett er ikke så rart. Hvis de ikke bruker alt ville jeg spurt om å komme tilbake for å ta resten, eller bare be de bruke hele som du sier. 0,5 er jo ikke mye uansett. Anonymkode: acdba...4ac
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Mulig de sprøyter inn for lite for å få kundene til å komme oftere? Anonymkode: 67ca8...738 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sprøytene er jo vanligvis forhåndsfylt når de åpner dem fra pakken, med 0,5 eller 1 ml. Det har hendt at de ikke har brukt alt på meg, men da har jeg kunnet komme tilbake innen en ukes tid hvis jeg ville ta resten. De kan jo ikke bruke en åpnet sprøyte på andre, så at man må betale for hele uansett er ikke så rart. Hvis de ikke bruker alt ville jeg spurt om å komme tilbake for å ta resten, eller bare be de bruke hele som du sier. 0,5 er jo ikke mye uansett. Anonymkode: acdba...4ac Det er nettopp slik du får/gjør jeh ønsker hun her kunne praktisert. Uansett føler jeg det er noe rart med hele opplegget, hun har alltid sprøyten billigere på nettstedet, men har adri den billige versjonene inne når jeg kommer... Hvir lenger sitter ditt resultat? Anonymkode: 42d93...aba
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mulig de sprøyter inn for lite for å få kundene til å komme oftere? Anonymkode: 67ca8...738 Begynner å mistenke det... Anonymkode: 42d93...aba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå