Gjest Stella Rose Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hvordan var deres sankthans feiring ? Min bestod i å sitte hjemme å se på VM 😸
TeamWP Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Vi satt hjemme og så på film og spiste lørdagsgodt. Aldri hatt tradisjon for å feire sankthans. Ville kanskje vært gøy hvis det var sol og varmt,men her er det bare kaldt og regn,så best å sitte inne og kose seg😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Kommer fra Oslo øst, og vår familie har aldri hatt tradisjon for å feire St. Hans. Vi hadde en helt vanlig lørdag med tur i parken på dagtid og slappet av hjemme med barna på kvelden. Anonymkode: fcf73...4ad
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Satt hjemme og gjorde ingenting spesielt. Helt greit Anonymkode: a1f39...477
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Da jeg var barn arrangerte velforeningen bål. Alle hadde med egen grillmat. Vi grillet, så var det noen leker for barna, så tente de bålet, og en stund etterpå gikk vi hjem. Da jeg ble eldre (tenåring) dro vi gjerne på hyttetur hele jentegjengen hvis St. Hans var en fredag eller lørdag. Grillet og koste oss. Har aldri feiret St. Hans som voksen. Anonymkode: b152c...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå