AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Til alle mine kongelige søstere der ute (og da mener jeg selvfølgelig dere jenter som er født i løvens tegn) har dere noen gang hatt et forhold til en skorpion? Funka det bra, eller dårlig, og var noen av dere noen gang utro mot hverandre? Og til dere som ikke tror på astrologi, dere trenger ikke kommentere, da dette bare er til de som tror.😊 Anonymkode: 3d290...39d
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Jeg er løve, og mine beste forhold har vært med vekten og jomfruen. Min nåværende samboer er vekta og mine 3 bestevenner er jomfruen. Kanskje det er dit du skal sikte Anonymkode: 515bc...7ed
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Min eks var skorpion. Jeg var utro med han etter mange år. Min kjære er fisk. I forhold til tegnene skal vi visstnok være en vanskelig match. Jomfruer går jeg dårligst med uansett han eller hunkjønn. Tror det bare er tilfeldig. Anonymkode: 9de95...8a2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Meg og skorpioner er fullstendig katastrofe... min mor er skorpion og vi er som katt og hund. Jeg er 33 og det har ennå ikke gått over. Glad i henne, men vi er så altfor forskjellige. Alle andre skorpioner jeg har møtt har det vært lignende forhold. Vi klarer bare ikke å forstå hverandre. Er sammen med en tvilling på 6.året og mine bestevenner er steinbukk og vannmann😊 Anonymkode: 5523e...f8a
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Mannen min var skorpion (og jeg er løve), vi hadde det helt fantastisk sammen. Ikke utroskap noen vei, men vi hadde ganske løse tøyler på flørt - noe som var viktig for begge. Han var lunefull og sta nok til at jeg beholdt interessen, og jeg lidenskapelig nok til at han ikke gikk lei. Sex’en var fantastisk! En annen god match for meg er en typisk vær... Anonymkode: 2d22e...e8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå