AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Vet det står limited edition, men om det blir en veldig stor suksess så kan det vel bli permanent? Jeg kjøper 3 stk hver gang jeg er på butikken, bare elsker den! Anonymkode: 079e9...8f3 1
Khloe P.T Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Tror neppe dette blir å vare. Dajm skal smake original dajm. Det finnes mange andre sjokolader med laim eller mint.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 16 minutter siden, Khloe P.T skrev: Tror neppe dette blir å vare. Dajm skal smake original dajm. Det finnes mange andre sjokolader med laim eller mint. Nei! Daim Mint er mye bedre enn originalen! Kanskje får vi Daim Mint Iskake også? Anonymkode: 079e9...8f3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Vet det står limited edition, men om det blir en veldig stor suksess så kan det vel bli permanent? Jeg kjøper 3 stk hver gang jeg er på butikken, bare elsker den! Anonymkode: 079e9...8f3 Hvor ofte handler du i butikken? Anonymkode: d043b...8d5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ofte handler du i butikken? Anonymkode: d043b...8d5 2-3 ganger i uka, hvordan det? Anonymkode: 079e9...8f3
missmcbeal Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Dette er vel en form for allianse mellom to merkevarer? Daim og noe? Det er lite trolig at det vil vare, slike prosjekter er ofte kortvarige ettersom det krever samarbeid mellom to ulike merkenavn og dermed også organisasjoner med en midlertidig kontrakt. Om det blir veldig vellykket kan det jo være at de vil forsette, men i et marked med mange ulike sterke merkevarer har jeg ikke helt tro på at denne kombinasjonen vil bli så vellykket, i tillegg til at det nok avhenger om de er fornøyd med samarbeidet og fordelene man får ut av alliansen. Dessuten som noen nevner, Daim har sin merkevare i den typiske daimsmaken og det kan være at de viktigeste kundene ikke setter pris på dette. Derfor kan det være skadelig for Daim å gjøre dette til et permanent prosjekt, "mormerket" må ikke skades. Har nettopp tatt merkevarestrategi som fag, dette var et forsøk på et teoretisk svar 😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Dette er vel en form for allianse mellom to merkevarer? Daim og noe? Det er lite trolig at det vil vare, slike prosjekter er ofte kortvarige ettersom det krever samarbeid mellom to ulike merkenavn og dermed også organisasjoner med en midlertidig kontrakt. Om det blir veldig vellykket kan det jo være at de vil forsette, men i et marked med mange ulike sterke merkevarer har jeg ikke helt tro på at denne kombinasjonen vil bli så vellykket, i tillegg til at det nok avhenger om de er fornøyd med samarbeidet og fordelene man får ut av alliansen. Dessuten som noen nevner, Daim har sin merkevare i den typiske daimsmaken og det kan være at de viktigeste kundene ikke setter pris på dette. Derfor kan det være skadelig for Daim å gjøre dette til et permanent prosjekt, "mormerket" må ikke skades. Har nettopp tatt merkevarestrategi som fag, dette var et forsøk på et teoretisk svar 😅 To merkevarer? Hva mener du? Anonymkode: 079e9...8f3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 2 timer siden, missmcbeal skrev: Dette er vel en form for allianse mellom to merkevarer? Daim og noe? Det er lite trolig at det vil vare, slike prosjekter er ofte kortvarige ettersom det krever samarbeid mellom to ulike merkenavn og dermed også organisasjoner med en midlertidig kontrakt. Om det blir veldig vellykket kan det jo være at de vil forsette, men i et marked med mange ulike sterke merkevarer har jeg ikke helt tro på at denne kombinasjonen vil bli så vellykket, i tillegg til at det nok avhenger om de er fornøyd med samarbeidet og fordelene man får ut av alliansen. Er jo snakk om å legge til en smak i daimen. Hvorfor trenger du to selskaper? Tine kommer hele tiden med ny smaker for iste, og de skrev noe om grunnen til hvorfor (husker ikke helt grunnen, du kan finne innlegget på FB) de fjernet isten, selv om den var populær, og det hadde ingenting med samarbeid mellom to bedrifter. Og hvis det var samarbeid, så ville jo begge ha navnet sitt på produktet... Anonymkode: 8a609...32e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo snakk om å legge til en smak i daimen. Hvorfor trenger du to selskaper? Tine kommer hele tiden med ny smaker for iste, og de skrev noe om grunnen til hvorfor (husker ikke helt grunnen, du kan finne innlegget på FB) de fjernet isten, selv om den var populær, og det hadde ingenting med samarbeid mellom to bedrifter. Og hvis det var samarbeid, så ville jo begge ha navnet sitt på produktet... Anonymkode: 8a609...32e Ja, jeg tror nok kurset i merkevarestrategi ikke fungerte helt for missmcbeal.. Anonymkode: 079e9...8f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå