Gå til innhold

Guttesex, mann-mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har så sinnssykt lyst på en deilig mann nå!  Har aldri prøvd før men jeg fantaserer bare mer og mer om det. Det kan jo være at det kun er fantasien som er tennende og at det blir helt kleint om man skulle sette det ut i praksis da.... 

Og hvis det skulle lekke ut så får man vel stempel som bare det eller?

Litt "skummelt" dette her egentlig. Drøyt?

Mann

Anonymkode: f26cc...026

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er drøyt i det hele tatt 😊

Kos deg!

Anonymkode: bc015...2c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke drøyt i det hele tatt, men vær forsiktig og reis langt bort første gang. Thailand eller Filipinene er fine steder å begynne.

Anonymkode: f5fb6...52d

Skrevet (endret)

😊

Endret av Hottrio
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit...

Anonymkode: 48387...0fc

• Liker 2
Skrevet

Syntes ikke dette er for drøyt. Vil du prøve ut fantasien så gjør det. Du lever bare en gang. Værste som kan skje er at du ikke liker det, men da har du prøvd og er en erfaring rikere. 

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har så sinnssykt lyst på en deilig mann nå!  Har aldri prøvd før men jeg fantaserer bare mer og mer om det. Det kan jo være at det kun er fantasien som er tennende og at det blir helt kleint om man skulle sette det ut i praksis da.... 

Og hvis det skulle lekke ut så får man vel stempel som bare det eller?

Litt "skummelt" dette her egentlig. Drøyt?

Mann

Anonymkode: f26cc...026

Drøyt hvem sier det ?, men for ditt vedkommende må du finne det ut selv

Endret av Gladgutten79
Skrevet

Prøv! Verste som kan skje er at det ikke var så spennende som du trodde.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I 2005 var jeg på seminal og ungdom og sex og der la de fram statistikk på hvem som blir smittet av HIV, og den største gruppen etter narkomane var heterofile menn som har sex med menn, så det er ikke uvanlig å ha sex med mann selv om man er mann selv. 

Det er helt ok å teste ut sex med en av samme kjønn og det kan hende du til og med vil teste flere ganger. Og som jentadi sier: det verste som kan skje er at du finner ut at det ikke var så spennende allikevel. I beste fall kan det bli noe av det beste du gjør. 

Anonymkode: d87a5...8ba

Skrevet

Det er helt naturlig 😸 De fleste dyrearter har sex med samme kjønn. Homofobi finnes kun blant mennesker. Kjør på, følg dine naturlige instinkt og lyster! 😄 

• Liker 1
Gjest LiMaSK
Skrevet

Har du lyst har du lov. Men uansett land eller om det er en bekjent, bruk kondom. 

Skrevet

Nei! Absolutt ikke drøyt! Kjør på og kos deg, men husk beskyttelse! 👨‍❤️‍💋‍👨

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har forsøkt sex med menn. Kjæresten min vet det, og jeg tror hun gjerne skulle vært med og sett en slik sesjon. Hun er heldigvis liberal og lite eiesyk.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke drøyt, bare kjør på! 😊

Anonymkode: eed3d...98a

Skrevet

Det er bare å prøve det hvis du har lyst! 😉

Uansett om du liker det eller ikke så er det verdt å prøve hvis du faktisk tror at du har lyst   

Det vil uansett gi deg en spennende opplevelse

og som alle andre her sier: husk beskyttelse

Skrevet

Jeg syns ikke det er drøyt. Så lenge du er fri og frank og har lyst å prøve så syns jeg du skal unne deg selv å leve ut fantasien. Jeg håper du finner en flott mann som kan gi deg en fin og trygg opplevelse når du er klar for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...