AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Tok opp et billån i banken min (gjensidige) det ble utbetalt 23 april. Måtte purre flere ganger før det ble utbetalt etter mye rot med den elektroniske signeringen blant annet. Jeg fikk opp et avdrag i forfallsmappen min 23. mai, som ble betalt. Men ingenting for juni. Jeg får ikke betalt inn noe uten kid-nummer, jeg finner ikke lånet i oversikten min i nettbanken. e-faktura ble opprettet i april. Jeg finner lånet under det godt gjemte "min bil" der det heller ikke står noe om forfall og kid, kun beløp. Jeg finner ikke noen dokumenter i nettbanken eller på min side, og burde ikke lånet dukke opp på kontooversikten min? Det har det gjort hos tidligere banker jeg har vært kunde i, som kontonummer XXXXX saldo -123456 kr.... Den nettbanken deres irriterer meg noe grenseløst, den er håpløs å finne frem i, og med alt dette rotet på lånet er det fristende å bare innfri det. Men det greier jeg jo ikke uten kidnummer, kan ikke fatte hvordan det skal være så vanskelig å finne det ut uten å måtte kontakte dem? Anonymkode: 5c5fa...836
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Du har telefon, har du ikke? Anonymkode: 83a9d...305 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Hva skal vi gjøre? Send Mail til dem eller plukk opp telefonen og ring. Feil kan skje, å da er det teit å løpe rett på kg å klage istedet for å faktisk ta kontakt med dem Anonymkode: 1a828...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Herlighet det er nå bare å ringe dem fremfor å klage her? Anonymkode: 33de4...0ee
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 De er stengt i helgene. Kunne hende andre har samme bank og kan fortelle om det er normalt. Anonymkode: 5c5fa...836
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er stengt i helgene. Kunne hende andre har samme bank og kan fortelle om det er normalt. Anonymkode: 5c5fa...836 DNB har døgnåpent. Gjensidige ville jeg ikke brukt. Forretningsmodellen er ineffektiv. Skryter av at "overskuddet går tilbake til kundene", men overskuddet blir mindre enn det ellers ville blitt, siden de har en slapp holdning etter som det ikke er aksjonærer bak. Litt som at det alltid er dyrere på Coop-butikker enn på Kiwi, selv om det i førstnevnte butikker er slik at overskuddet går tilbake til kundene. Anonymkode: 80bf5...c57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå