AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 En gang hørte jeg om en mann som hadde blitt anmeldt for promille/fyllekjøring. Vedkommende som fortalte om det sa at det var naboen som hadde sett det. Mannen som kjørte skal ha forsynt seg fra skapet i hjemmet sitt og drukket, og damen som så dette var naboen. (hus, ikke leiligheter). Men for å se slik så må en da ha stirt inn til ham? Dame kommenterer hva en person hadde gjort på et bakrom. Dette rommet har bare et vindu med persienner foran, som alltid er lukket.. hun må da altså ha stått og sett inn og nærmest spionert på vedkommende! Anonymkode: c9f80...97f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Vet ikke. Her trenger jeg ikke å se naboen en gang, da jeg hører det meste av hva han foretar seg dag og natt Anonymkode: 69d11...865
Khloe P.T Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Ja, jeg tror faktisk folk følger med (eller spionerer) mer enn vi aner. Og finner de ikke noe spennende å spionere på bruker de bare fantasien
ekkoet Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 Det kan være flere ting i den bestemte historien som ikke er riktige eller nøyaktig nok. Om han hentet seg en øl fra kjøleskapet og hun har innsikt til kjøkkenet er det ikke usannsynlig at hun kan ha sett det. Satt han se på terrassen eller noe liknende, og drakk denne ølen før han kjørte kan hun og ha observert ham. Biten med at hun så ham hente det i skapet kan ha utviklet seg fra en faktaopplysning om at ølen han drakk kom fra kjøleskapet hans (uten at damen har faktisk har sett ham hente denne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå