Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på date i går. Jeg hadde møtt mannen en gang tidligere på en middag hos en tidligere kollega. Vi fant tonen og jeg kom med en spøk etter 6 glass vin om noe som hørtes litt sexuell ut. Det var litt dirty sagt, og jeg tror nok at det medførte en litt uheldig date.

Han ba meg så med på date og vi møttes på en restaurant. Jeg spurte iherdig om hans fritidsinteresser osv. Han var beskjeden og veldig ålreit... inntil..

Jeg fikk følelsen av at han prøvde å skjenke meg. Han drakk mye gin og begynte å stirre på kroppen min. Han satte seg nærmere og skyldte på at lyset var sterkt der han satt. Han tok meg på nakken og fiklet med kjede mitt. Jeg ble uvel. Så kom komplimentene om at jeg sikkert hadde fått mange blikk fra menn osv. Til slutt, ba han meg med hjem og det var rett før regningen kom. Siden jeg avslo, ble han ivrig på å plutselig dele regningen, til tross for at han drakk 2 glass mer. Jeg gadd ikke diskutere, for ville bare hjem uten ubehag.

Anonymkode: c4990...bc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hva lurer du på? Er du overrasket over at noen menn bare er ute etter sex?

Anonymkode: 4c544...2aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva lurer du på? Er du overrasket over at noen menn bare er ute etter sex?

Anonymkode: 4c544...2aa

Overrasket over mangel på manerer

TS

Anonymkode: c4990...bc3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel kåt av den upassende kommentaren din samtidig som han satt deg i tøm og røm kategorien.

Anonymkode: 41aee...51c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...