Gå til innhold

Gjorde jeg det rette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på 3 dater med en jeg møtte i januar. Vi chattet litt av og på i februar, så dro han bort og vi hadde minimalt med kontakt i 2 måneder. I mai var vi på chat igjen og vi kunne endelig møtes. Det var han som tok kontakt og det var han som ba meg ut. Han var veldig laid back og spurte typ dagen før om vi skulle treffes første gang. Vi møttes 3 ganger i løpet av mai/juni. Vi har ikke vært veldig intime, kun et kyss på 3. date. Jeg har merket at det var minimalt med kontakt mellom datene, men når han svarer, svarer han lange og velformulerte svar. På 3. date ble jeg betatt.

Jeg tok mot til meg for å spørre om en 4 date. Det tok han nesten 2 dager å si at det ikke passet. Jeg ble skuffet, men skjønte at han hadde litt andre prioriteringer. Jeg forventet naturligvis å høre fra han etter reisen han skulle på( grunnen til at det passet dårlig), men det gjorde jeg ikke. Etter 12  dager uten en lyd fra han, slettet jeg han.

Han virket så snill og reflektert, men jeg merker at psyken min ikke tåler flere useriøse og vinglete menn. Jeg orker ikke spill og den type " spenning". Jeg blir uvel og engstelig av det. Noen dager er greit, men å føle seg som siste valg på listen, den han egentlig ikke er så keen på, men som alltid hopper når han sier hopp, den vil jeg ikke være.

Han sa at han ikke er noe player og at han vil ha noe seriøst. Han sa at det styggeste folk gjorde mot hverandre i våre dager, er å ghoste....

Anonymkode: 91637...a9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er han en veldig opptatt mann med mange jern i ilden? 

Hvis ikke har du gjort det riktige. Ikke bruk tid på en som ikke vil ha deg.

Anonymkode: 0fa02...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var tolv dager etter reisen var det nok riktig å avskrive han. Men vet ikke om du mener at du slettet han som fb-venn? Det virker kanskje litt bittert, men gjort er gjort.

Anonymkode: 734eb...8bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...