AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg snuser på ettermiddagen og kveldene, men jeg trener også for og holde kroppen i form. Det jeg lurer på er om trening egentlig er bortkastet så lenge man bruker snus? Anonymkode: 08a6f...e2f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Nei det er det ikke. Jeg snuser over en halv boks om dagen og har merket store resultater i treningen selv om jeg snuser. Anonymkode: a347d...898
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snuser på ettermiddagen og kveldene, men jeg trener også for og holde kroppen i form. Det jeg lurer på er om trening egentlig er bortkastet så lenge man bruker snus? Anonymkode: 08a6f...e2f Nei, jeg snuser like mye so mhu over her jeg og, aldri engang tenkt på at snus kan ødelegge trening. Det har aldri ødelagt for meg, jeg snuser hver dag, mye og gjort det i stnart 10 år Anonymkode: 19078...aa3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Snus har da ingenting å gjøre med trening. Det er kanskje ikke så bra for kroppen sånn generelt, men jeg tror ikke det påvirker kondisjon, oksygenopptak, muskelbygging osv. Anonymkode: c7406...b09 1
Inwe Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Jørgine (funkygine) snuser, så vidt jeg har skjønt ganske mye (når hun ikke er gravid) og jeg vil påstå at treningen hennes gir resultater. Selv gikk jeg ned 60 kg med kosthold og trening mens jeg snuste. Nå har jeg sluttet, ikke merket bedre effekt på treningen.
OPIgirl Skrevet 26. juni 2018 #6 Skrevet 26. juni 2018 På 23.6.2018 den 23.29, AnonymBruker skrev: Jeg snuser på ettermiddagen og kveldene, men jeg trener også for og holde kroppen i form. Det jeg lurer på er om trening egentlig er bortkastet så lenge man bruker snus? Anonymkode: 08a6f...e2f Nei, det er absolutt ikke bortkastet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå