AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 For noen uker parkerte jeg på sykkelfelt i Oslo i hele 1minutt. Det var for å slippe av en venn, låse opp en dør for noen som hadde glemt nøkkel og kjøre videre. Dette fikk jeg en bot på, klagde, men måtte pent betalt 900kr. Greit nok, forbud er forbud, tenkte jeg. Visste ikke på forhånd det var forbudt, fint lite sykkelfelt her jeg bor. Leser nå en sak på vg om at sommerturnebilen til samferdselsministeren ble parkert på sykkelfelt mens den ble pakket. Kanskje lenger enn et minutt. De beklager og saken er grei og ute av verden, med dronning Lan Marie av Miljølandet Norge som sier «er nok bare en glippe. Ønsker ham fin tur bak bilrattet og sykkelen». Dobbeltmoralsk much?? Min parkering som var dokumentert av vakten på hele 1 minutt kunne slettes selv om jeg også beklaget og la meg flat med sannheten, mens her er det helt Ok? Hvorfor forskjellsbehandling på folket? Er man mer verdt som politiker?! Anonymkode: ff64f...06c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Det er selvfølgelig stor forskjell på Kong Salono, og Jørgen Hattemaker... Anonymkode: cda96...a49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå