AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har kuttet ut søskenbarnet mitt, som var min beste venninne. Jeg orket ikke oppførselen hennes lenger. Vi er begge i slutten av tyveårene, og jeg hadde bedre ting å forholde meg til enn drama, synsing og mer drama. Jeg har truffet henne 3-4 ganger de siste 3 årene. Hun unnskyldte aldri det hun gjorde mot meg, men likevel bestemte jeg meg for å sakte men sikkert svare på de ti tusen meldingene hun sendte meg daglig - helt til hun virkelig gikk over streken og det endte med at jeg slettet henne fra facebook og alt som er. Nå har det seg slik at for noen dager siden la hun til kjæresten min på facebook, igjen (jeg ba han slette henne når jeg gjorde det). De har møtt hverandre 2 ganger, og vi har vært sammen i 3 år. Hun la han til første gang på facebook FØR de møttes. Aldri snakket særlig sammen, kun de gangene de møttes i familieselskap. Hun har ikke forsøkt å legge meg til igjen. Noen som klarer å gjette seg til hva hun tenker/pønsker på? Anonymkode: 5cb7f...5c0
Gent82 Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 For noen dager så la hun til kjæresten din på facebook? Nå er det noen år siden jeg var på fjasboka, men det er vel fortsatt sånn at man må sende venneforespørsel, og den andre må avvise eller akseptere? 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Ja, venneforespørsel er sendt. Verken akseptert eller avvist. Anonymkode: 5cb7f...5c0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Det er selvfølgelig upassende av henne, men hun har jo oppført seg rart før, så det er det vel ikke grunn til å bli så overrasket, og ikke vits i å spekulere. Men synes jo det er rart hvis kjæresten din godtar hennes forespørsel. Anonymkode: f7090...d00
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Det høres ut som det er du som er drama Anonymkode: 671fa...795 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 Nei, han godtok ikke - han har ikke gjort noe med det. Han kjenner henne ikke så han skjønner heller ikke noe. Jeg er ikke drama, tvert imot. Hun sendte meldinger til meg og ringte hele dagen og fortalte meg om hvor dum jeg var, at foreldrene mine var skuffet over meg, at jeg var en forferdelig venn osv. Jeg ønsket ikke høre på alt det sårende hun hadde å si. Grunnen hennes for å si dette vet jeg ikke, men det begynte da jeg og exen valgte å gå fra hverandre, og jeg ønsket ikke å bo i nærheten av henne lenger (hatet bygda jeg bodde i). Anonymkode: 5cb7f...5c0
Khloe P.T Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Dersom du kan skrive litt om hva hun har gjort mot deg blir det lettere å komme med innspill.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #8 Skrevet 25. juni 2018 Vel, hun skrev stygge ting til meg. Ble sint om jeg ikke sa alt om livet mitt til henne. Dette inkluderer sexliv, sykdom og andre personlige ting. Med sint mener jeg «spammet» meg med meldinger og telefoner hvor hun sa at jeg var en dårlig venninne som ikke fortalte henne alt. Hun blandet seg inn i sykdomshistorien min og begynte å foreslå medisiner som ville fungere bedre for meg (jeg var nyoperert, hun er IKKE helsepersonell). Hun kontaktet eksen min daglig for å høre hvordan det gikk med han etter at vi gikk fra hverandre, noe han synes var plagsomt og meget merkelig. Når jeg ikke gadd å svare på meldingene hennes påstod hun at jeg var gravid, og nektet å tro meg når jeg sa at det ikke stemte. Hun fortalte dette til tilfeldige personer på høyskolen. Dette er litt av hva hun drev på med. Jeg er veldig rolig av meg som person og liker ikke å snakke mye om meg selv, og sånn har jeg alltid vært. Anonymkode: 5cb7f...5c0
Majott Skrevet 26. juni 2018 #9 Skrevet 26. juni 2018 (endret) På 25.6.2018 den 22.04, AnonymBruker skrev: Vel, hun skrev stygge ting til meg. Ble sint om jeg ikke sa alt om livet mitt til henne. Dette inkluderer sexliv, sykdom og andre personlige ting. Med sint mener jeg «spammet» meg med meldinger og telefoner hvor hun sa at jeg var en dårlig venninne som ikke fortalte henne alt. Hun blandet seg inn i sykdomshistorien min og begynte å foreslå medisiner som ville fungere bedre for meg (jeg var nyoperert, hun er IKKE helsepersonell). Hun kontaktet eksen min daglig for å høre hvordan det gikk med han etter at vi gikk fra hverandre, noe han synes var plagsomt og meget merkelig. Når jeg ikke gadd å svare på meldingene hennes påstod hun at jeg var gravid, og nektet å tro meg når jeg sa at det ikke stemte. Hun fortalte dette til tilfeldige personer på høyskolen. Dette er litt av hva hun drev på med. Jeg er veldig rolig av meg som person og liker ikke å snakke mye om meg selv, og sånn har jeg alltid vært. Anonymkode: 5cb7f...5c0 Kjenner igjen mye av slik oppførsel fra søsteren min, og henne har jeg ikke kunnet eller villet hatt kontakt med på 17 år. Det var mye beskyldninger, som ikke hadde rot i virkeligheten. Og mange av beskyldningene kom da hun var full. Til slutt flyttet jeg langt unna, mye for å komme bort fra å ha henne i hverdagen min. Endret 27. juni 2018 av Majott
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #10 Skrevet 26. juni 2018 TS her. Har hun alltid oppført seg sånn eller dukket oppførselen plutselig opp? Søskenbarnet mitt hadde aldri oppført seg sånn før jeg slo opp med eksen. Anonymkode: 5cb7f...5c0
Majott Skrevet 26. juni 2018 #11 Skrevet 26. juni 2018 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har hun alltid oppført seg sånn eller dukket oppførselen plutselig opp? Søskenbarnet mitt hadde aldri oppført seg sånn før jeg slo opp med eksen. Anonymkode: 5cb7f...5c0 . Endret 27. juni 2018 av Majott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå