AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 jeg synes markedsføring er spennende, og vurderer å ta utdannelse innenfor det. vurderer sterkt årsstudie i markedsføringsledelse, men er ikke sterk på økonomi, eller matematikk biten. ser man feks må ha statistikk. dette er på bi. jeg har ikke økonomi til 3 fulle år, derfor tenker jeg årsstudie. tar gjerne imot tips ang andre steder, eller erfaringer fra andre som har tatt dette på bi☺️ Anonymkode: 03ead...6d6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Du bør øve deg i praksis, så finner du ut om det er noe for deg: https://blogg.synlighet.no/6-ting-laerer-digital-markedsforing-pa-skolen/ Har selv en lang utdannelse innen dette og du trenger det ikke om du ønsker å jobbe innenfor digital markedsføring (mest vanlig i Norge). Vil ikke anbefale yrket for det er mye jobb for lite lønn (må jobbe gratis i begynnelsen for å lære deg hvordan sette kampanjer/reklame osv) og det er stor konkurranse om jobbene. Om du MÅ studere så kan ett årsstudium på BI fungere, men du MÅ øve deg på fritiden og lage en slags portefølje av tidligere arbeid, feks hjelpe kunde med å forsterke sin Facebook profil e.l Anonymkode: 77dd6...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå