AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har prøvd meg på både Tinder, Møteplassen og Sukker, og det er ikke mangel på interesse, men mest føler jeg interessen er der pga mitt utseende, enn selve teksten min. Dvs jeg merker at mange ikke har lest teksten. Meldingene jeg får starter ofte med" Hei, du er nydelig/pen", og så går det kort tid før det vrir seg mot å skulle møtes for å ha sex. Når jeg sier, nei det blir ikke i det hele tatt aktuelt og ikke er jeg interessert i dirtytalk og nakenbilder, så blir det helt stille. Tiltrekker meg alt fra "gutter" i 20-årene til langt oppi 50-årene, men veldig få rundt min egen alder ( 39 ) Jeg er ganske klar på å si i fra med en gang, at jeg ikke er interessert i sånn og hvis de sender uanstendige bilder så vil de bli blokka. Er det så vanskelig å skjønne, at jeg som kvinne finner flørt, intelligens og normal kommunikasjon sexy? Er det alderen min som gjør det vanskelig å finne noen på min egen alder? Finnes det virkelig ingen anstendige menn som vil ha en normal date, og starte med å bli kjent på en normal måte før man begynner å ymte bortpå sex? Føler snart jeg er særdeles prippen..... Dagens frustrasjonsinnlegg!! Anonymkode: dab4e...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Har du for høye krav kanskje? Anonymkode: 75a7a...8ce
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Er 36 slitt veldig med det samme. Hadde vel egentlig gitt opp, da en mld fra en seriøs mann tikket inn. Han viste seg å være fantastisk! Men tok helt seriøst 1,5 år med nettdating å finne ham. Anonymkode: 597c5...45a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er 36 slitt veldig med det samme. Hadde vel egentlig gitt opp, da en mld fra en seriøs mann tikket inn. Han viste seg å være fantastisk! Men tok helt seriøst 1,5 år med nettdating å finne ham. Anonymkode: 597c5...45a Kjempeflott😀 Det å finne den som føles som den rette kan jo ta litt tid da Anonymkode: 75a7a...8ce
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du for høye krav kanskje? Anonymkode: 75a7a...8ce TS her. Hvis høye krav er at man kan ha en normal kommunikasjon uten sexprat, så ja, og det kommer jeg ikke til å rokke ved! Anonymkode: dab4e...8d2 8
Jentadi Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Brukte litt tid jeg og. Jeg var 41 år den gang. Var på alle plassene du nevner, TS. Mange menn som bare vil ha sex. Å finne kjæreste var vanskelig. Drømmemannen dukker opp til slutt. Vi har nå vært sammen i snart ett år. Hold ut, plutselig er han der. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Godt å høre at det er håp, i det minste Hilsen TS Anonymkode: dab4e...8d2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Det er som sagt bare å vente, så dukker han opp.. ikke vits å gjøre noe annet enn det.😫 Anonymkode: 8bee5...096
Michaeldennis Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 On 6/23/2018 at 10:49 PM, AnonymBruker said: Har prøvd meg på både Tinder, Møteplassen og Sukker, og det er ikke mangel på interesse, men mest føler jeg interessen er der pga mitt utseende, enn selve teksten min. Dvs jeg merker at mange ikke har lest teksten. Meldingene jeg får starter ofte med" Hei, du er nydelig/pen", og så går det kort tid før det vrir seg mot å skulle møtes for å ha sex. Når jeg sier, nei det blir ikke i det hele tatt aktuelt og ikke er jeg interessert i dirtytalk og nakenbilder, så blir det helt stille. Tiltrekker meg alt fra "gutter" i 20-årene til langt oppi 50-årene, men veldig få rundt min egen alder ( 39 ) Jeg er ganske klar på å si i fra med en gang, at jeg ikke er interessert i sånn og hvis de sender uanstendige bilder så vil de bli blokka. Er det så vanskelig å skjønne, at jeg som kvinne finner flørt, intelligens og normal kommunikasjon sexy? Er det alderen min som gjør det vanskelig å finne noen på min egen alder? Finnes det virkelig ingen anstendige menn som vil ha en normal date, og starte med å bli kjent på en normal måte før man begynner å ymte bortpå sex? Føler snart jeg er særdeles prippen..... Dagens frustrasjonsinnlegg!! Anonymkode: dab4e...8d2 Jeg er ledig.
Apekatten Skrevet 29. juni 2018 #10 Skrevet 29. juni 2018 (endret) Det positive med at mennene sender slike meldinger til deg er at de viser hvordan de er, og hva de er ute etter, så du får luket de bort med en gang. Endret 29. juni 2018 av Apekatten Skrivefeil, 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #11 Skrevet 30. juni 2018 På 23.6.2018 den 23.14, AnonymBruker skrev: Det er som sagt bare å vente, så dukker han opp.. ikke vits å gjøre noe annet enn det.😫 Anonymkode: 8bee5...096 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? Jeg tror det er bare tull. Man får tips om å ikke være desperat, men bare vente for er det noe som er "meant to be" så vil du møte den rette uansett. Og "når du minst venter det". Det er jo bare tull. Jeg har minst ventet det i et par år jeg nå, fortsatt singel. Anonymkode: 35032...795
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2018 #12 Skrevet 30. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har minst ventet det i et par år jeg nå, fortsatt singel. Har du prøvd å sjekke noen opp selv da? Hvordan ser du ut? Er du overvektig og pløsete? Er mange ting man kan gjøre selv for å bli mer attraktive Anonymkode: 49b6b...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå