AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg har sett mobbing skje X antall ganger her, og folk oppfører seg på en måte de Aldri ville gjort ute i samfunnet. Så det jeg tenker er, går noen aktivt inn for å ødelegge kvinneguiden? Kvinneguiden er det forumet man burde gå til hvis du er ute etter å bli fortest mulig lei deg eller irritert.. Hvorfor kaster ikke kvinneguiden ut alle troll, de er ute etter det samme uansett: Skape dårlig stemning. Anonymkode: a0c88...a4f 7
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Enig. Selv når ts spør om helt vanlige praktiske tips/råd blir han/hun høvlet ned! Ofte svært negativ stemning i trådene. Anonymkode: ddeeb...2d3 10
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Det er et diskusjonsforum og alle er ikke enig med alle.. Har ikke sett noe særlig av det dere beskriver, har dere noen eksempler? Anonymkode: 928b7...cfa 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et diskusjonsforum og alle er ikke enig med alle.. Har ikke sett noe særlig av det dere beskriver, har dere noen eksempler? Anonymkode: 928b7...cfa da har du ikke vært her særlig lenge? .. jeg har vært her i mange år nå og det er et skikkelig mobbeforum... TS skal taes uansett Anonymkode: 5bbd5...d98 7
kikkana Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sett mobbing skje X antall ganger her, og folk oppfører seg på en måte de Aldri ville gjort ute i samfunnet. Så det jeg tenker er, går noen aktivt inn for å ødelegge kvinneguiden? Kvinneguiden er det forumet man burde gå til hvis du er ute etter å bli fortest mulig lei deg eller irritert.. Hvorfor kaster ikke kvinneguiden ut alle troll, de er ute etter det samme uansett: Skape dårlig stemning. Anonymkode: a0c88...a4f Er enig. Men så er det dette med hvor går grensen for hva som er trolling\ mobbing og tough love f eks. Eller at man er uenig i ting. Det er vel ikke lov å kalle noen dum eller si stygge ting direkte til andre brukere her? For der er saken ganske klingende. 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Det er ofte høy temperatur på Barn og Familie og Vennskap eller hva den heter. Man er alltid dårlig forelder og en crappy venninne. Anonymkode: ddeeb...2d3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ofte høy temperatur på Barn og Familie og Vennskap eller hva den heter. Man er alltid dårlig forelder og en crappy venninne. Anonymkode: ddeeb...2d3 Og så er man en naiv kvinne som forelsker seg og bare et hull man skal tømme seg i. Anonymkode: a800c...8cc
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 Dessverre er det de som avsporer tråden og skal være frekke og ta ut sin bitterhet som blir de mest aktive i en tråd. Jeg har vist kvinneguiden til en venn, og han ville aldri blitt medlem her eller gå inn her fordi "det er noe man gjør hvis man vil bli deprimert" 😛 han er kanskje fornuftig.. Anonymkode: a800c...8cc 2
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 Eneste mobbingen jeg ser blir gjort under AB-funksjonen, vi andre klarer å ta ting på PM hvis vi har et problem med en annen bruker.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så er man en naiv kvinne som forelsker seg og bare et hull man skal tømme seg i. Anonymkode: a800c...8cc Det er pga tinder og fuckboys. Tinder er gratis prostitusjon. Menn elsker ikke lengre, de bare ligger rundt og kvinnen blir såret. Anonymkode: ba1ff...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #11 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Eneste mobbingen jeg ser blir gjort under AB-funksjonen, vi andre klarer å ta ting på PM hvis vi har et problem med en annen bruker. Ehm.... *host* Anonymkode: 92e42...c80 2
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2018 #12 Skrevet 23. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehm.... *host* Anonymkode: 92e42...c80 Ja?
Gent82 Skrevet 23. juni 2018 #13 Skrevet 23. juni 2018 Flest anonymbrukere som er tøffe i trynet ja. 2
kikkana Skrevet 23. juni 2018 #14 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, Gent82 skrev: Flest anonymbrukere som er tøffe i trynet ja. Tar du bort anonymitet blir nok dette temaet ganske kjapt ett ikke tema. Tipper jeg i hvert fall. 1
Gjest Axl Skrevet 23. juni 2018 #15 Skrevet 23. juni 2018 10 minutter siden, O.G. skrev: Eneste mobbingen jeg ser blir gjort under AB-funksjonen, vi andre klarer å ta ting på PM hvis vi har et problem med en annen bruker. Enig. Bort med AB funksjonen, men det skjer nok aldri.
Gent82 Skrevet 23. juni 2018 #16 Skrevet 23. juni 2018 1 minutt siden, kikkana skrev: Tar du bort anonymitet blir nok dette temaet ganske kjapt ett ikke tema. Tipper jeg i hvert fall. Ja. Tråden ble tilogmed startet av en anonymbruker... Hva sier det at så mange voksne folk ikke tør å poste under nick, og gjemmer seg bak anonymbruker? Hva er det VOKSNE folk er så redd for??? Blir de litt tøffere og modigere når de gjemmer seg kanskje? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #17 Skrevet 23. juni 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er pga tinder og fuckboys. Tinder er gratis prostitusjon. Menn elsker ikke lengre, de bare ligger rundt og kvinnen blir såret. Anonymkode: ba1ff...fb9 Igjen får kvinnen skylden for at hun blir såret.. Hvem er den prostituerte? Anonymkode: a800c...8cc
Gjest O.G. Skrevet 23. juni 2018 #18 Skrevet 23. juni 2018 18 minutter siden, Axl skrev: Enig. Bort med AB funksjonen, men det skjer nok aldri. Jeg vil ikke fjerne AB-funksjonen, men bare la den skje i noen underfora.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #19 Skrevet 23. juni 2018 4 minutter siden, O.G. skrev: Jeg vil ikke fjerne AB-funksjonen, men bare la den skje i noen underfora. Det er jo slik det allerede er. Det virker ikke på ris ros, øving, rampelys og personlig melding.. Hvilke andre føler du burde vært fritatt for AB? Og hvorfor? Anonymkode: d3831...3af 1
Gent82 Skrevet 23. juni 2018 #20 Skrevet 23. juni 2018 Kanskje man blir nødt til å stjele den gamle enigma maskinen ,børste støv og få den oppe og gå igjen for å få en oversikt over dere anonymbrukere...det må sitte tusenvis av troll bak de kodene 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå