AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Jeg er avhengig av snop Tror jeg kan kalle det avhengig, i rett forstand også. Spiser minst en skjokkis om dagen, pluss en liten brus. Etter jobb kjøper jeg nesten alltid en liten pringles pakke. Kjøper ostepop eller annen potetgull ca 3-4 dager i uka. Lørdager tar jeg helt av og kjøper potegull, is, smågodter + +. Sprinkler gjerne på med kjeks i uken og nugatti. Har gjort dette siden jeg var 16 år sikkert. Er nå snart 40. Har ikke blitt tjukk enda, men merker at jeg blir daff av denne maten. Hvordan slutter man med snop? Har klart opphold da dama var gravid, var vel ett halvår. Da kjørte jeg nazi linje med bare sunn kost, var mye mer opplagt og pigg da. Problemet er bursdager og jobb. Alltid noen som frister med ditt og datt. Anonymkode: 335b0...4b1
Rumle Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Det eneste som funker for meg er å ligge relativt lavt på karbo uten det er jeg ca. alltid helt vanvittig søtsyk. De fleste er sånn at de mister lysten på søtt etter noen uker uten sukker *skeptisk*.. Vel, det har aldri funket for meg. Har du prøvd å kutte ned på karbo?
visp Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Utrolig heldig som ikke legger på deg da. Nei, jeg klarer ikke å la det være; derfor kjøper jeg heller ikke. Hadde jeg ikke lagt på meg hadde jeg nok gått berserk!
Brimi Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 Nope, kjøper som regel ikke mer enn det jeg "bør" spise. I går og i dag har jeg nesten spist opp en 250g(!) sjokoladeplate (fikk plata). Kanskje ikke så veldig mye for andre, men for meg som er stillesittende mesteparten av tiden så blir det alt for mye sjokolade på kort tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå