AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Vel, som trådtittel sier, har jeg tenkt mer fornuft og moral, foran egne behov... Det er nok ikke så vanskelig og skjønne at jeg har brydd meg veldig om hva andre tenker. Vi snakker nå å velge partner etter fornuft, og da tenker jeg at en du får følelser for vil alltid være feil. Men er litt kjedelig å ha sex med tørr fitte da... Jeg har latt være å si ting i samtaler fordi jeg er redd for å si noe galt. Jeg har savnet veldig å bli sett, snakket om, være mer interessant, men har alltid følt at jeg blir straffet eller mobber andre dersom jeg er frempå?! Men alle vennene mine har blitt snakket om for ett eller annet! Til og med tatt valg som av mange er dumme! Men de bryr seg ikke. De er venner likevel. Så sitter jeg igjen og bare føler meg kjedelig, fordi eg er for redd for å skille meg ut. Og når jeg tenker etter, så er mamma akuratt likedan. hun er nemlig LIVREDD for å få noe på seg som aldri glemmes. Hun er ikke på scenen i det hele tatt, lager aldri noe morsomt ut av ting. alvorsprat, saklighet, alvor... 😕 mulig å bli kvit dette? Anonymkode: b3f27...b90
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Forstår meg nok ikke helt på slike mennesker selv... Men når du selv ønsker å være annerledes, er det vel bare å bli det? Anonymkode: 76e5e...1e7
Carrot Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Hva med å endre dette ved ta ett valg om gangen og starte ved det neste som dukker opp?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 29 minutter siden, Carrot skrev: Hva med å endre dette ved ta ett valg om gangen og starte ved det neste som dukker opp? ta et valg om gangen????? Anonymkode: b3f27...b90
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår meg nok ikke helt på slike mennesker selv... Men når du selv ønsker å være annerledes, er det vel bare å bli det? Anonymkode: 76e5e...1e7 hvem er det du ikke forstår deg på? Anonymkode: b3f27...b90
Carrot Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: ta et valg om gangen????? Anonymkode: b3f27...b90 Neste gang det dukker opp en "skal jeg slik eller sånn" så vær bevisst på å ikke velge som du alltid har gjort men som du ønsker gjøre - ett valg om gangen, sakte men sikkert vil du da endre måten du velger på. Det er ikke å vær egoistisk, umoralsk eller fornuftig - det er å innse at det du har gjort ikke fungerer så bra for deg, så nå gjør du noe annet. Ett valg om gangen.. Det er ikke å bevisst såre noen, mobbe eller være stygg - det er å stanse opp å velge ut fra hva som er best for deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå